Besloten spel speeltopic: Schatzoekers 1# reis door de tijd

DeletedUser

Guest
Oké de teams blijven jullie kiezen zelf hoeveel jullie erin sturen, het team dat de meeste mogelijkheden instuurt wint.
Dan neem ik wel mogelijkheden bij de A als eerste letter, Timo bij de B, Marco bij de D en Rabbid bij de E. OK?

Toon, wat bedoel je met dit: 'draakje wil a's naar c s'.
 

DeletedUser93

Guest
HIj wil na elke C een a, dus het moet altijd zijn ca.
EN het mag nooit zijn cb,cc,cdof ce.
 

DeletedUser

Guest
Goed dat je het zegt dat precies
Maandag 20:00

ik wil net daarvoor of eerder jullie keus een mooi lijstje met welke mogelijkheden jullie gevonden hebben.

Dus het meest no-life team wint ?
Lekker aangezien ik examens heb :/
 

DeletedUser93

Guest
Dit is een rotopdracht, de beste no-lifers winnen het spel, daty is echt dom.
Er zijn ook nog mensne die hebben school en alles, en die gaan niet zitten no-lifen voor een dom forumspelletje.
 

DeletedUser665

Guest
Jup. rabbid we laten genade en marco gewoon al het werk doen ^^ nee lol :p
 

DeletedUser93

Guest
Genade, het gaat gewoon om het principe, als we dan winnen, wat hebben we dan, alleen ddat we alle 4 doormogen, en wat hebben we daarvoor ingeruilkd?
Een paar uur van no-lifen.
IK ga er liever nu uit dan elek opdracht te moeten no-lifen.
 

DeletedUser

Guest
Genade, het gaat gewoon om het principe, als we dan winnen, wat hebben we dan, alleen ddat we alle 4 doormogen, en wat hebben we daarvoor ingeruilkd?
Een paar uur van no-lifen.
IK ga er liever nu uit dan elek opdracht te moeten no-lifen.
Daar heb je wel enigszins gelijk in. Toch maar boycotten dan?
 

DeletedUser

Guest
Wat is boycotten?
Het was een grapje. :p Als je een boycot legt op iets, koopt niemand er meer iets van, waardoor de producent in problemen komt. Bijvoorbeeld: Als de rest van de wereld Iran zou boycotten, zou het land in de problemen komen doordat ze geen afzetmarkt meer hadden, en zouden ze eerder bereid zijn te onderhandelen. Met deze opdracht boycotten bedoelde ik Toon dwingen iets anders te bedenken. Maar het woord was dus als grapje bedoelt.
 

DeletedUser665

Guest
En team, school + limited tijd op pc zorft ervoor dat ik hier niet veel tijd voor heb

En toon wat krijgen de winnaars?
 

DeletedUser665

Guest
Stuur via pm 10 leuke avas ;) waarvan er 3 vrouwen zijn :p dan kies ik er een uit
 

DeletedUser

Guest
Timo, je vorige was inderdaad leuker!

Wat dacht je van deze ava? :p

k0lj4y.jpg
 

DeletedUser78

Guest
dan moet ik wel wat info hebben ;)
waar hou je van?
wat is je favo kleur/dier? etc
 
Bovenaan