DeletedUser
Guest
Ik ben nog steeds aan 't zoeken naar zowel een mobiele (android) IRC applicatie als pc (windows 7) app. Ik heb er voor beide wel iets gevonden en gedownload, maar ik vraag me af wat hier gebruikt wordt voor de irc.
Ik ben nog steeds aan 't zoeken naar zowel een mobiele (android) IRC applicatie als pc (windows 7) app. Ik heb er voor beide wel iets gevonden en gedownload, maar ik vraag me af wat hier gebruikt wordt voor de irc.
AndroIRC gebruik ik nu al ('k zocht eigenlijk wat beters ^^), YChat zal ik eens proberenik persoonlijk gebruik voor windows, linux & mac X-Chat (op windows heet dat YChat omdat dat de gratis versie is, op de andere besturingssystemen is dit sowieso gratis). Op android schijnt androIRC of iets dergelijks veelgebruikt te zijn.
Ergens een linkje? Ik ben namelijk niet zo'n fan van FireFox, anders had ik wss ook wel Chatzilla gebruikt, maar als er een standalone versie is dan geef ik die wel een kans!Ik gebruik zelf een standalone versie van Chatzilla. Normaal is dit een Firefox extensie, maar ik had ergens op internet een versie gevonden die zonder firefox kan draaienWerkt prima, en heeft voor mij genoeg functionaliteit.
Ergens een linkje? Ik ben namelijk niet zo'n fan van FireFox, anders had ik wss ook wel Chatzilla gebruikt, maar als er een standalone versie is dan geef ik die wel een kans!
Thnx, zal eens kijkenHierzo, als het goed is![]()
AndroIRC gebruik ik nu al ('k zocht eigenlijk wat beters ^^), YChat zal ik eens proberen.
Ergens een linkje? Ik ben namelijk niet zo'n fan van FireFox, anders had ik wss ook wel Chatzilla gebruikt, maar als er een standalone versie is dan geef ik die wel een kans!
Info: Illegale, frauduleuze of enigszins schadelijke bijdragen worden geweerd van het forum.
All attempts to get any information from your computer have FAILED. (This is very uncommon for a Windows networking-based PC.) But YOUR computer has DELIBERATELY CHOSEN NOT TO RESPOND (that's very cool!)
Interessant, ga er zeker een keer naar kijken. Nu er de tijd nog voor vinden...Zynaddsubfx : polyfone realtime synthesiser.
LMMS : multimedia muziek studio