schatzoektocht

DeletedUser4106

Guest
Ja maar dan zie je nog steeds niet wat je echt krijgt geef de goederen een naam gas, hout, etc.
Het maakt mijn niet uit wat je krijgt van welk tijdperk maar wat je krijgt dus een NAAM.
Jij heet toch ook geen jongen of man
 

DeletedUser

Guest
Ja maar dan zie je nog steeds niet wat je echt krijgt geef de goederen een naam gas, hout, etc.
Het maakt mijn niet uit wat je krijgt van welk tijdperk maar wat je krijgt dus een NAAM.
Jij heet toch ook geen jongen of man

Dat wordt dan een lange naam, want je krijgt een x aantal van alle goederen uit het tijdperk waar je in zit. Dus, je ontvangt 5 houtwijnsteenverfmarmer. Vindt je dat dan wel duidelijk? :wacko:
 

DeletedUser4106

Guest
Nee dat is inderdaad niet handig maar het goed wat jij noemt ken ik niet.
Of ze doen er het symbool van het goed dat is niet zo groot
 

DeletedUser275

Guest
Dan moeten ze 5 symbolen tonen en dat is dus ook te groot.
 

Cornelis H

Actief lid
Wat en hoeveel van welk product je krijgt is niet relevant als je dat wel wil weten zal je je voorraad goed moeten bij houden (apart).
 

DeletedUser

Guest
Wat en hoeveel van welk product je krijgt is niet relevant als je dat wel wil weten zal je je voorraad goed moeten bij houden (apart).

Oké, jij snapt het dus ook niet. Je krijgt een x aantal van alle goederen uit je tijdperk, waarbij x wordt bepaald door de grootte van het pakket en of het om ongeraffineerde of geraffineerde goederen gaat. Je hoeft dus helemaal niets goed bij te houden.
 

DeletedUser6878

Guest
Ik ben altijd nieuwsgierig naar wat ik precies gewonnen heb, dus als ik in een pop-up kan zien als ik de goederen aanwijs met wat ik heb gewonnen heb, dan ben ik dik tevreden.
Nu is het inderdaad: wat heb ik nou precies gewonnen? (tempert de vreugde van het winnen een beetje)
 

DeletedUser4106

Guest
sl8yer niet zo negatief over een ander.
Ik snap het wel maat het net zo als Thoram graag willen weten wat je wint.

Misschien ben je zelf niet zo snugger.
 

DeletedUser

Guest
sl8yer niet zo negatief over een ander.
Ik snap het wel maat het net zo als Thoram graag willen weten wat je wint.

Misschien ben je zelf niet zo snugger.

Als je het snapt dan weet je dus wat je wint. Daar dan nog eens een visuele bevestiging voor nodig hebben is wel snugger?
 

DeletedUser

Guest
heb zelf een systeempje ontdekt waardoor het wel lukt, op het werk naar de wc dan haal ik het haha, lang leve teamvieuwer :D
Maar op a en b doe ik ze niet, zou ze daar graag uit willen zetten
 

DeletedUser6878

Guest
Ik vindt het schattenzoeken een prima toevoeging, de munten en voorraden geef ik weinig om, maar de blauwdrukken, eenheden, fp-pakketten en meds zijn de moeite wel waard.
 

DeletedUser5986

Guest
Ik vindt t n leuke toevoeging:),...behalve die overdreven grote illustratie van die enge bebaarde griezel:wacko::eek::confused:.
Die mag wat mij betreft rustig weggelaten worden... Dat vindt ik alleen beeldvervuiling:mad:.
Willen jullie persee n portret erbij? Doe dan net als in de quest popups gewoon n klein portret in n hoek....ipv een overdreven opgeblazen illustratie in het grote beeld.:p;)
 

DeletedUser5889

Guest
Speciaal voor jou

Thuiskomen 17.15
Start 5 min klaar 17.21
Innen en start 15 min klaar 17.37
Innen en starten 1 uur klaar 18.40
Innen en starten 4 uur. Klaar 22.45
Nu wachten met innen tot je naar bed gaat.
Naar bed om 23.30 en innen en starten.
Deze is nog te innen tot 7.30 dus opstaan om 7.15
Slaap uit je ogen wrijven, koffiezetapparaat aanzetten en innen.
Nu gaat de laatste van 8 uur lopen en die is onbeperkt te innen.
Dus hup douchen naar je werk en innen als je thuis komt, of wanneer jij een nieuwe cyclus wil starten.

Hoe moeilijk is het nu? :wacko:

Die poep zit niet in mijn ogen.



Thanks Slayer voor deze heldere uitleg. Ik had inderdaad niet aan deze optie gedacht. Tja, de 9-to-5 mentaliteit zit er niet helemaal in bij me; ik zal eens kijken of ik daar wat aan kan doen. Inderdaad slecht van me dat ik niet snap dat Inno hiervan uitgegaan is.
Verder doe ik nog dingen zoals boodschappen, koken, wat aandacht geven aan de vriendin, de katten verzorgen, etc....en dat ik dit allemaal graag doe voordat FoE voorrang krijgt bij me. Het staat jou natuurlijk geheel vrij om jouw manier van leven te projecteren op anderen ;)

Doet er verder ook allemaal niet zo toe. Ik heb genoeg van alles, dus heb die hele schatzoeker niet nodig. Enige wat ik daarom vroeg, net zoals wat anderen hier is om de optie om dat lelijke ding uit te zetten.....tenzij....werkt Frontenac samen met die schatzoeker? Volgens mij niet, maar het wordt getoond alsof het missies zijn. Beetje raar...
 

Emevi

Lid
Wat zijn de tijden van de schattenzoektocht als de tijd verstreken is.

Nadat de tijd verstreken is heb je ofwel 1u ofwel de tijd die het kostte om daar te komen om nog verder te kunnen. Bij de eerste 3 is dat dus 1u, de 4e en 5e is dat 4u en de laatste kan je altijd ophalen.
 
Bovenaan