schatzoektocht

DeletedUser

Guest
Beste Slayer. Voordat je iets gaat betitelen als "onzin" kan ik je wellicht eerst een cursus rekenen aanbevelen.

Speciaal voor jou

Thuiskomen 17.15
Start 5 min klaar 17.21
Innen en start 15 min klaar 17.37
Innen en starten 1 uur klaar 18.40
Innen en starten 4 uur. Klaar 22.45
Nu wachten met innen tot je naar bed gaat.
Naar bed om 23.30 en innen en starten.
Deze is nog te innen tot 7.30 dus opstaan om 7.15
Slaap uit je ogen wrijven, koffiezetapparaat aanzetten en innen.
Nu gaat de laatste van 8 uur lopen en die is onbeperkt te innen.
Dus hup douchen naar je werk en innen als je thuis komt, of wanneer jij een nieuwe cyclus wil starten.

Hoe moeilijk is het nu? :wacko:

Die poep zit niet in mijn ogen.
 

Cornelis H

Actief lid
Speciaal voor jou

Thuiskomen 17.15
Start 5 min klaar 17.21
Innen en start 15 min klaar 17.37
Innen en starten 1 uur klaar 18.40
Innen en starten 4 uur. Klaar 22.45
Nu wachten met innen tot je naar bed gaat.
Naar bed om 23.30 en innen en starten.
Deze is nog te innen tot 7.30 dus opstaan om 7.15
Slaap uit je ogen wrijven, koffiezetapparaat aanzetten en innen.
Nu gaat de laatste van 8 uur lopen en die is onbeperkt te innen.
Dus hup douchen naar je werk en innen als je thuis komt, of wanneer jij een nieuwe cyclus wil starten.

Hoe moeilijk is het nu? :wacko:

Die poep zit niet in mijn ogen.

Sl8yer, kijk even beter naar de opdachten dan zie je dat er twee maal 4 uur opgavens zijn ; hier van acte.
 

DeletedUser1072

Guest
Sl8yer, kijk even beter naar de opdachten dan zie je dat er twee maal 4 uur opgavens zijn ; hier van acte.

Thuiskomen 17.15
Innen en starten 4 uur. Klaar 22.45
Nu wachten met innen tot je naar bed gaat.
Naar bed om 23.30 en innen en starten.
Deze is nog te innen tot 7.30 dus opstaan om 7.15
Slaap uit je ogen wrijven, koffiezetapparaat aanzetten en innen.

ik tel er idd 2 :) zowel in het spel als in sl8yers bericht ;)
 

DeletedUser5428

Guest
Maar als je in file staat en je bent pas om 19u thuis, wordt het vrij lastig.
 

DeletedUser

Guest
Speciaal voor jou

Thuiskomen 17.15
Start 5 min klaar 17.21
Innen en start 15 min klaar 17.37
Innen en starten 1 uur klaar 18.40
Innen en starten 4 uur. Klaar 22.45
Nu wachten met innen tot je naar bed gaat.
Naar bed om 23.30 en innen en starten.
Deze is nog te innen tot 7.30 dus opstaan om 7.15
Slaap uit je ogen wrijven, koffiezetapparaat aanzetten en innen.
Nu gaat de laatste van 8 uur lopen en die is onbeperkt te innen.
Dus hup douchen naar je werk en innen als je thuis komt, of wanneer jij een nieuwe cyclus wil starten.

Hoe moeilijk is het nu? :wacko:

Die poep zit niet in mijn ogen.

Er zijn heel veel mensen ik ken er aardig wat die 'smorgens om 5uur - half6 opstaan, om 7uur moeten beginnen (en dat is een vrij normale tijd om te beginnen in de bouw) en 'savonds pas tussen 6 en 7 uur thuiskomen.
Dat zijn lange dagen en zeker als je ook nog eens een eindje van huis moet werken
 

DeletedUser

Guest
Er zijn heel veel mensen ik ken er aardig wat die 'smorgens om 5uur - half6 opstaan, om 7uur moeten beginnen (en dat is een vrij normale tijd om te beginnen in de bouw) en 'savonds pas tussen 6 en 7 uur thuiskomen.
Dat zijn lange dagen en zeker als je ook nog eens een eindje van huis moet werken

En hoeveel van die mensen die jij kent spelen FoE?

Het zal heus niet voor iedereen weggelegd zijn, maar dan nog. Het starten van de eerste 4 uur moet iedereen wel redden. Ben je te laat met innen dan start je opnieuw, maar je incasseert nog wel de prijs. Het kost erg weinig moeite en het is wel allemaal extra. Vindt je het te veel moeite dan doe je het niet. Wat is nu het probleem?
 

DeletedUser7677

Guest
Ik ben zo iemand. Ik ben om 7 uur al weg(maar sta eerder op), ben om 8 uur thuis (maar ga dan eerst even eten) en ben niet in staat om de 2 keer 4 uur te doen terwijl ik elke dag lange dagen maak. Toch bedankt voor je comment dat dit spel dus alleen voor langharig werkschuw tuig is. Het zou fijn zijn geweest als ik zelf kon bepalen in welke volgorde ik de taken kon nemen of dat de mobiele versie deze schatkisttocht OOK zou aanbieden.
Northdude out
 

Joey-the-king

Actief lid
Die schattenjacht is nii voor iedereen haalbaar.. Alleen voor diegene die heel lang achter foe zitten..
Voordegene die werken/naar school gaan is t moeilijk..
 

DeletedUser4106

Guest
Kan iemand aangeven welke goederen je krijgt bij de rest wordt dit netjes aangegeven alleen bij de goederen niet.
bijvoorbeeld 3 gas of 10 verf
 

DeletedUser7677

Guest
teruggelezen. geen definitief antwoord gekregen. lees jij je eigen stukken wel?
Volgenns een bericht van een forum mod daar is het toch anders. Ook zou er een verschil zijn tussen de hoeveelheid ongeraffineerde en geraffineerde goederen die je krijgt.
 

DeletedUser275

Guest
Daar zit inderdaad een verschil in.
MOD - HT
Het kleine goederen pakket lever 3 stuks van elk goed van het tijdperk van je stadhuis op.
Het grote goederen pakket levert 8 stuks van elk goed van het tijdperk van je stadhuis op.

Brons-Prog
Het kleine goederen pakket levert 5 stuks van elk goed van het tijdperk van je stadhuis op.
Het grote goederen pakket levert ? stuks van elk goed van het tijdperk van je stadhuis op.
 

DeletedUser

Guest
Daar zit inderdaad een verschil in.
MOD - HT
Het kleine goederen pakket lever 3 stuks van elk goed van het tijdperk van je stadhuis op.
Het grote goederen pakket levert 8 stuks van elk goed van het tijdperk van je stadhuis op.

Brons-Prog
Het kleine goederen pakket levert 5 stuks van elk goed van het tijdperk van je stadhuis op.
Het grote goederen pakket levert ? stuks van elk goed van het tijdperk van je stadhuis op.

Volgens berichten op het beta forum is het 3 - 5 geraffineerd en 5 - 10 ongeraffineerd.
 
Bovenaan