schatzoektocht

Ik krijg op Cirgard een 'schatzoektocht' aangeboden. Op het forum is niets te vinden wat de bedoeling hiervan is.
Kan iemand mij info geven?

Herry VI
 

DeletedUser

Guest
Ik krijg op Cirgard een 'schatzoektocht' aangeboden. Op het forum is niets te vinden wat de bedoeling hiervan is.
Kan iemand mij info geven?

Herry VI

Je klikt hem aan, wacht dan tot de "reistijd" afgelopen is en start binnen de toegestane tijd de volgende reis. Doe je het niet, dan moet je opnieuw beginnen. Hoe verder je komt des te groter de prijs.
 

DeletedUser3120

Guest
Heb je elke keer 1 uur om een schat te innen (wat tt nu toe het geval is bij de 5 minuten, 15minuten en 1 uur opdracht), maar blijft dat ook zo voor de 4 uur opdrachten en de 8 uur opdracht? Anders moet ik het goed plannen zodat de 8 uur in de nacht valt.

En hoe lang blijft het schatzoeken? Is dit iets permanents, of iets tijdelijks en indien het laatste voor hoe lang?

Ik heb geen account op de beta versie, dus misschien dat iemand met zo'n account voor mij dat antwoord daar kan vinden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Bij de 4 uurs opdrachten krijg je ook 4 uur om te innen. De 8 uur kan je onbeperkt innen. Zelfs dagen later.

Het lijkt er op dat het permanent is. Op de beta draait het al maanden.
 

DeletedUser3120

Guest
Bij de 4 uurs opdrachten krijg je ook 4 uur om te innen. De 8 uur kan je onbeperkt innen. Zelfs dagen later.

Het lijkt er op dat het permanent is. Op de beta draait het al maanden.

Bedankt!

Wel trouwens jammer dat het niet werkt op de IPhone.
 

DeletedUser

Guest
als je na vijf minuten (schatkistje 1) een buidel voorraden krijgt krijg je er wel 600.
Dit is bij mij op C. Waar ik 23.000.000 voorraden heb.
Maarja, tis gratis he :)
 

DeletedUser275

Guest
als je na vijf minuten (schatkistje 1) een buidel voorraden krijgt krijg je er wel 600.
Dit is bij mij op C. Waar ik 23.000.000 voorraden heb.
Maarja, tis gratis he :)
Dat is voor de eerste kist, bij de volgende kisten word dat aantal steeds groter.

hoeveel is een buidel goederen eigenlijk ?
Bij de 4 uur kist krijg je 3 van elk goed van het tijdperk waar je bent.
Bij de 8 uur kist krijg je 8 van elk goed van het tijdperk waar je bent.
Zo is het toch op beta.
 

DeletedUser

Guest
Bij de 4 uur kist krijg je 3 van elk goed van het tijdperk waar je bent.
Bij de 8 uur kist krijg je 8 van elk goed van het tijdperk waar je bent.
Zo is het toch op beta.

Volgenns een bericht van een forum mod daar is het toch anders. Ook zou er een verschil zijn tussen de hoeveelheid ongeraffineerde en geraffineerde goederen die je krijgt.
 

DeletedUser5889

Guest
Laat ik het gewoon rechtuit zeggen. Wat een belachelijk iets die schatzoeker. Als werkend persoon kom je nooit bij de 8-uurs schat. Ga je werken; reset. Ga je slapen; reset. Dus....hoe moet je ooit bij de 8-uurs komen? Ja, alleen in het weekend ja.
Dit is dus weer eens een verzinsel dat zwaar in het voordeel is van de niet-werkenden onder ons.....of degenen met een i-pad die hun lunchpauze willen gebruiken om FoE te spelen.
Beide categorien zijn al in het voordeel, dus waarom dat voordeel nog groter maken? Waarom niet ook nog even de schatzoeker een dubbele opbrengst laten krijgen voor de diamantspelers; dan hebben we het helemaal voor elkaar.

Bij deze dus mijn suggestie: voeg een setting toe aan het spel waarmee ik die baardaap kan uitschakelen, want ik zit echt niet te wachten op al dat geklik voor een paar honderd muntjes of een paar honderd voorraden.
 

DeletedUser4588

Guest
...
Dit is dus weer eens een verzinsel dat zwaar in het voordeel is van de niet-werkenden onder ons.....of degenen met een i-pad die hun lunchpauze willen gebruiken om FoE te spelen.....

Op de i-pad werkt de schatzoeker niet.
je hebt wel gelijk dat je het uit moet kunnen zetten.
 

DeletedUser

Guest
Laat ik het gewoon rechtuit zeggen. Wat een belachelijk iets die schatzoeker. Als werkend persoon kom je nooit bij de 8-uurs schat. Ga je werken; reset. Ga je slapen; reset. Dus....hoe moet je ooit bij de 8-uurs komen? Ja, alleen in het weekend ja.
Dit is dus weer eens een verzinsel dat zwaar in het voordeel is van de niet-werkenden onder ons.....of degenen met een i-pad die hun lunchpauze willen gebruiken om FoE te spelen.
Beide categorien zijn al in het voordeel, dus waarom dat voordeel nog groter maken? Waarom niet ook nog even de schatzoeker een dubbele opbrengst laten krijgen voor de diamantspelers; dan hebben we het helemaal voor elkaar.

Bij jou spuit de onzin soms echt gewoon uit je oren.

Je komt thuis uit je werk en zet hem aan. Even 5 minuten wachten en je hebt de eerste. Kwartiertje later de tweede al. Vervolgens even een uurtje. Dat moet ook nog steeds makkelijk lukken. Hoe laat zou het nu zijn? Zullen we uit gaan van half 7? Dan start je er eentje van 4 uur. Je hebt 4 uur de tijd om die te innen. Dat doe je vlak voor het slapen gaan. Kan je zeker 7 uur en 3 kwartier slapen en nog steeds op tijd innen, waarna je de laatste start die 8 uur duurt, dus rustig naar het werk. Die laatste van 8 uur kan je onbeperkt innen, dus zelfs als je het niet dagelijks doet lukt het nog wel doordeweeks als je het slim doet.

Overigens, wat heb jij nu eigenlijk te zeiken? Mogelijk op de fp pakketten na zit er geen prijs tussen waar jij nu nog echt op zit te wachten.
 

DeletedUser5889

Guest
Bij jou spuit de onzin soms echt gewoon uit je oren.

Je komt thuis uit je werk en zet hem aan. Even 5 minuten wachten en je hebt de eerste. Kwartiertje later de tweede al. Vervolgens even een uurtje. Dat moet ook nog steeds makkelijk lukken. Hoe laat zou het nu zijn? Zullen we uit gaan van half 7? Dan start je er eentje van 4 uur. Je hebt 4 uur de tijd om die te innen. Dat doe je vlak voor het slapen gaan. Kan je zeker 7 uur en 3 kwartier slapen en nog steeds op tijd innen, waarna je de laatste start die 8 uur duurt, dus rustig naar het werk. Die laatste van 8 uur kan je onbeperkt innen, dus zelfs als je het niet dagelijks doet lukt het nog wel doordeweeks als je het slim doet.


Beste Slayer. Voordat je iets gaat betitelen als "onzin" kan ik je wellicht eerst een cursus rekenen aanbevelen. Of misschien anders gewoon de poep even uit je ogen vegen. Je moet 2 keer eentje van 4 uur draaien voordat je die van 8 uur kunt starten.


Overigens, wat heb jij nu eigenlijk te zeiken? Mogelijk op de fp pakketten na zit er geen prijs tussen waar jij nu nog echt op zit te wachten.

Wederom, wrijf de poep even uit je ogen s.v.p. Ik schreef toch heel duidelijk dat ik inderdaad niet op die rommel zit te wachten, dus dat ik graag een setting wil om baardaap uit te schakelen. Totaal geen zin in dat klikken en die vent die steeds in beeld schuift.



Daarnaast zou het fijn zijn als Inno niet heel schijnheilig roept dat de schatzoeker er is "om de kleine spelers ook aan wat extra eenheden te helpen". Niets van waar. Dit is alleen bedoeld om het gebruik van de iPad verder te promoten, want de werkende kleine speler gaat hier geen eenheden mee verdienen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser8713

Guest
Dag allen, een klein opmerking over dit "schattenzoektocht" dingetje. Ben ik de enigste (in Koloniaal momenteel) die als ie munten of voorraad wint altijd maar een 750 of zo wint? hier ben ikzelf niet heel erg veel mee gebaat (ik zeg niet dat ik het niet accepteer of zo. Ik vraag me dus alleen maar af waarom dit zo laag is?
 

DeletedUser275

Guest
Het wordt kist na kist steeds meer dat je krijgt.
Ik zit zelf in HT en ik krijg van kist 1 600 voorraden/munten.
Bij kist 2 is dat al iets meer dan 1000 stuks en zo gaat het steeds omhoog.
 

DeletedUser8344

Guest
Het is zeker niet bedoeld om het Ipad gebruik te promoten lijkt me, het werkt namelijk niet op de Ipad (helaas).
 

DeletedUser

Guest
Beste Slayer. Voordat je iets gaat betitelen als "onzin" kan ik je wellicht eerst een cursus rekenen aanbevelen. Of misschien anders gewoon de poep even uit je ogen vegen. Je moet 2 keer eentje van 4 uur draaien voordat je die van 8 uur kunt starten.

Ja en als je er eentje int start je dus gelijk de volgende. Moeilijk hé?

Wederom, wrijf de poep even uit je ogen s.v.p. Ik schreef toch heel duidelijk dat ik inderdaad niet op die rommel zit te wachten, dus dat ik graag een setting wil om baardaap uit te schakelen. Totaal geen zin in dat klikken en die vent die steeds in beeld schuift.

Dan klik je toch niet. Snap je dat?

Dit is alleen bedoeld om het gebruik van de iPad verder te promoten, want de werkende kleine speler gaat hier geen eenheden mee verdienen.

Briljante conclusie. Werkt het op de iPad? :wacko:
 
Bovenaan