Besloten spel RPG: De Levende Legende Out of Character (OC) Topic

DeletedUser93

Guest
Laten we dan maar ff wachten totdat henk ook wat heeft getypt, als hij dat wil.
 

DeletedUser

Guest
Grom is er goed in verwerkt hoor HalloNL. ;)

Maar @ Marco: WIl je nou dood of wil je een character dood hebben? Want dan betekend het dat het voor die persoon ongeveer afgelopen is?
 

DeletedUser93

Guest
Nee, ik wil niemand echt dood, maar het proberen is neit erg toch?
 

DeletedUser93

Guest
All right, ik zal mij bedaren.
Ik wil nog wel verder met dit karakter, dus zal ik jullie niet dodoen en met jullie meekomen...
 

DeletedUser

Guest
@ genade: Je was toch met mijn kleed bezig? Of had ik dat verkeerd? :p
 

DeletedUser

Guest
@ genade: Je was toch met mijn kleed bezig? Of had ik dat verkeerd? :p
Nadat je een aantal bijlen over je heen krijgt, net iemand het leven hebt gered en een paar groepsleden elkaar proberen te vermoorden, is het lastig het werk gewoon te hervatten... ;)
 

DeletedUser

Guest
Haha, je hebt gelijk.
Inzichtsfoutje. Hoe zal ik het aanpassen?
Och, ik denk niet dat je er iets anders voor in de plaats zult hoeven schrijven. Maar het kan misschien zijn dat ik geschokt ben blijven zitten.
 

DeletedUser

Guest
Grom is er goed in verwerkt hoor HalloNL. ;)

Maar @ Marco: WIl je nou dood of wil je een character dood hebben? Want dan betekend het dat het voor die persoon ongeveer afgelopen is?

Ik had het gezien MrCodex. Maar vind het ook wel leuk om zelf een stukje te typen maar ga vooral zo door. Zal vanavond even wat typen ben nu druk bezig met leren
 

DeletedUser

Guest
Ja, jij zit mij heel de tijd belachelijk te maken, ik kan me niet terugtrekken. :p
 

DeletedUser665

Guest
awt dan? jij noemt mij een minderwaardig schepsel dat alleen maar kan vechten :eek: zonder mij houd je het geen 24 uur vol :p
 

DeletedUser93

Guest
Lucrisan houd het geen minuut voll als hij het tegen mij moet opnemen
 

DeletedUser665

Guest
whoehaha...
ik zei zonder. wij 2en die samen werken... dan houd hij het geen seconde vol ;)
 

DeletedUser93

Guest
ANony, als je weggaat, dan mag je ook wel mijn bijlen pakken die overal en nergens liggen:p
 
Bovenaan