Besloten spel RPG: De Levende Legende Out of Character (OC) Topic

DeletedUser

Guest
Hier kun je alles over deze RPG neerzetten, wat niet In-game is (dus vragen, of gewoon wat met elkaar praten, etc)


Kaart:

Dit is de wereldkaart. Helemaal bovenaan ligt ons dorpje. Een ingezoomde kaart volgt nog
Bekijk bijlage 169
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser93

Guest
Dat is een verhaal dat uit het hoofdverhaal komt, maar zodanig niet meer met het hoofdverhaal heeft te maken dat het een eigen verhaal word, maar omdat het van het hoofdverhaal komt heet het een spinoff
 

DeletedUser

Guest
We moeten het lijk van de wijze ook nog begraven of deden ze in die tijd aan verbrande??
 

DeletedUser78

Guest
Love, denk je echt dat er in eind steen tijd het woord what the fuck al bestond? XD
 

DeletedUser

Guest
tja, dat begraven/verbranden is aan Lucrisan (Mr.Codex) om te beslissen;)

@Yara Engels bestond toen nog niet eens;)

Nederlands trouwens ook niet...:confused:
 

DeletedUser

Guest
Even hier reageren:
(Ps Rabid, dat eerste stukje van dat eva langs je hut liep is godmodden, en dat mag niet)

Uhm, ze zegt zelf dat ze naar de rivier gaat, mag ik dan niet zeggen dat ze voorbij men huisje komt? :O
 

DeletedUser

Guest
smooch.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Even hier reageren:


Uhm, ze zegt zelf dat ze naar de rivier gaat, mag ik dan niet zeggen dat ze voorbij men huisje komt? :O

Yara bedoeld dat stuk waarin je aan Eva vraagt wat ze gaat doen. Je moet haar de kans geven om te antwoorden, niet zelf het antwoord invullen;)
 

DeletedUser

Guest
Dit is dus precies wat ik met leestekens bedoel. Timo (LoveMe2) denkt: wie was de uitverkorene. Rabbid vat dit echter op als spraak. Daarom, als er geen ' ' voor en achter een zin staat, is deze niet hardop uitgesproken!

Ze zegt toch dat ze vroeg of zij een idee hadden?
 

DeletedUser

Guest
Ze zegt toch dat ze vroeg of zij een idee hadden?


Mmm... ik zie dat ik het een beetje knullig verwoord, maar ik bedoel het volgende:

Timo denkt/onderneemt actie, en zet dat neer.

Jij zegt iets, en zet dat ook neer, maar precies op dezelfde manier.

Hierdoor kunnen mensen moeilijk onderscheiden of het een actie of iets dat wordt gezegd is. Gebruik daarom aanhalingstekens als je iets letterlijk zegt.
 

DeletedUser93

Guest
Achja, ik heb er niet zoveel last van nu, omdat mijn personage(gelukkig) niet zo spreekzaam is.
 

DeletedUser

Guest
Marco, eerst sla je men character op de grond maar dan loop je ineens naar het bos? :wacko:
 
Bovenaan