Besloten spel RPG: De Levende Legende Out of Character (OC) Topic

DeletedUser

Guest
Waarmee te kampen? Examenstof?

Toen Anony bij de figuur was zag ze dat ze het neit kende... het sprak tot haar... over lucrisan... hij zei dat hij lucrisans dode vader was... dat hij tekenen had vanaf zijn jeugd... en dat ze hem moest vertrouwen. ze vond het maar raar... toen raakte het haar hoofd aan. en zag ze zijn geschiedenis...

Ze was vol met ontzag. Ze liep naar het kamp en zei meteen: 'Lucrisan... jij arme arme man.' en begon toen te huilen van de door haar gekregen beelden.
Dit is onmacht. :wacko:
 

DeletedUser93

Guest
Dat was een beetje weird wat adi zei.
En odex, wanneer ga je met me praten :p
Als je wilt kunnen we wel in pm spreken over wat er gaat gebeuren, dan kan t in 1 post.
 

DeletedUser

Guest
Er komt even iets tussendoor... sorry, het loopt eenmaal even niet anders. :p

@ Anony: Ik vind het niet erg als je zo'n uitstapje doen, maar wil je me dat eerst even vragen? Op deze manier komen we tenminste wel weer bij elkaar tot een eenheid. Zodadelijk met het gesprek tegen jou wordt het Wolfs beurt. :p
 

DeletedUser665

Guest
Er komt even iets tussendoor... sorry, het loopt eenmaal even niet anders. :p

@ Anony: Ik vind het niet erg als je zo'n uitstapje doen, maar wil je me dat eerst even vragen? Op deze manier komen we tenminste wel weer bij elkaar tot een eenheid. Zodadelijk met het gesprek tegen jou wordt het Wolfs beurt. :p
Dacht hoe kom ik weer bij de groep ;)
 

DeletedUser

Guest
Moet ik weer doen zoals ik ben of mij anders gedragemn? :p

Tja, je karakter past dan natuurlijk niet. Je kunt je misschien voor de spanning van het verhaal tijdelijk goed voordoen en op het kritische punt dwarsbomen ofzo.
 

DeletedUser

Guest
In Jeffreys spin-off heerst weinig activiteit. Jammer dat ik nog niet bij de groep ben, anders had ik kunnen schrijven wat ze besloten.

Misschien is het een handig idee enkele verkenners uit te zenden die moeten ontdekken waar de Militietroep zich nu ophoudt. En misschien is het wel een idee dat jullie je daarna expres laten zien om ze in de val te lokken.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben er vanavond helaas niet, en ook morgen is mijn activiteit miniem. Ik probeer tussendoor misschien nog wat te posten.
 

DeletedUser93

Guest
Ik hoop dat we snel verder kunnen, en niet voor eeuwig stoppen met lucrisan's
 

DeletedUser

Guest
Ik hoop dat we snel verder kunnen, en niet voor eeuwig stoppen met lucrisan's
IDD! :eek:

Nee, jullie kennen de streek toch, de strategische plaatsen, waar we de militieleden in een val kunnen lokken, we filteren ze in kleine groepjes en maken groepje per groepje af, indien we steun zouden kunnen krijgen van nog enkele la liberté-leden zouden we ze toch te baas kunnen? ofniet?
Punt is dat jullie je afgezonderd in een woestijn bevinden. ;)
 

DeletedUser

Guest
Er komt vanzelf wel weer leven in Marco. Geduld is een schone zaak;)
 
Bovenaan