PvP en GvG scheiden

Wildstorter

Actief lid
Ik denk ook dat er nog een ranking moet komen voor mensen die echt geld hebben uitgegeven en voor degene die er geen geld ingestopt hebben.

Kun je ook nog uitsplitsen in 1.000 euro of meer, tussen 500 en 1.000, tussen 100 en 500 en onder de 100 :)
 

DeletedUser6877

Guest
@ dommelsch, ik weet niet wat de meerderheid denkt, ik ben niet zo arrogant om dat te wagen. Als er een poll komt, kunnen we op basis van cijfers kijken hoe of wat. Het zou dan wel handig zijn dat de spelers een herinnering krijgen in hun mailbox dat er een open poll is op het forum. Ik vermoed ook dat slechts 5% van de totale foe populatie het forum leest of er bijlagen op zet, dus zo heel representatief zijn al die meningen hier nog niet.
 
@ dommelsch, ik weet niet wat de meerderheid denkt, ik ben niet zo arrogant om dat te wagen. Als er een poll komt, kunnen we op basis van cijfers kijken hoe of wat. Het zou dan wel handig zijn dat de spelers een herinnering krijgen in hun mailbox dat er een open poll is op het forum. Ik vermoed ook dat slechts 5% van de totale foe populatie het forum leest of er bijlagen op zet, dus zo heel representatief zijn al die meningen hier nog niet.


Vrees toch dat je het met een poll ook zal moeten gaan doen met de forumbezoekers. En als het een idee is om alle spelers te spammen met berichten als er een keer ergens een poll opgezet wordt (natuurlijk worden dat dan van die inno berichten dan die je niet kan verwijderen), dan stem ik daar alvast tegen.
 

DeletedUser2073

Guest
Ik ben het geheel met je eens. En wat betreft de ranking is die nog onzinniger....Die is ook vooral gebaseerd op GvG. Maar ja dat is weer een ander topic. Ik zeg twee verschillende torens......kom in beide zelf niet bij de eerste tien trouwens....zelf doe ik vaak alleen anderhalf, hooguit twee GE niveau(s).
 

DeletedUser6877

Guest
Poll poll poll, met bericht zodat de democratie kan worden toegepast. Als democraat pur sang, leg ik me uiteraard neer bij de uitslag :)
 

DeletedUser10486

Guest
Als je dagelijks je buren aanvalt win de de PVP met de vingers in de neus. Heb je de GVG niet voor nodig. Gescheiden torens zou dit spel onnodig ingewikkeld maken. En Trump is ook democratisch verkozen.
 
Bovenaan