Mini uitdagingen

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Rival.png

Hallo, rivaal!

Voor je staat de gewaardeerde Baron Alaric IJzerziel, heerser van dit land en de baas van alles wat je kan zien. Durf je jouw macht te bewijzen? Haal het geheime artefact op! Ik denk niet dat het gaat lukken. Succes!

Staat het geluk aan jouw kant? Mijn uitdagingen wachten op je. Als je ze op miraculeuze wijze toch weet te halen, zullen grootse beloningen op jou wachten. Het voltooien van de missies is echter geen kinderspel.
De tijd tikt, je zal me niet kunnen verslaan! Morgen zal ik als eerste langskomen, maar ik zal zeker vaker terugkomen! Dit keer ligt mijn focus op de gilde expedities, voor een tijdsduur van 2 dagen!

Hoor je dat gelach? Dat ben ik, ik vermaak me met jouw zinloze pogingen.

Gegroet,
Baron Alaric IJzerziel



Koningen en Koninginnen,
Heersers en Heerseressen,

Vandaag introduceren we een nieuw spelonderdeel: Mini uitdagingen!

Als je op zoek bent naar een spannende uitdaging in het spel is dit de mogelijkheid om jouw vaardigheden te testen en extra beloningen te verzamelen. Baron Alaric IJzerziel zal jouw rivaal zijn, en geeft je missies die je binnen een korte tijdspanne van 2 of 3 dagen zal moeten voltooien. Terwijl je voortgang boekt en succesvol missies voltooit zal je goed worden beloond. Hoe meer missies je voltooit, hoe beter de beloningen worden! Wees echter gewaarschuwd, de missies worden steeds moeilijker!

image-2023-11-14_13-16-19.png


Deze mini uitdagingen zullen niet slechts tussen de evenementen langskomen, maar ook tijden! Hou een oogje in het zeil voor uitdagingen tijdens het volgende evenement!

We horen graag wat je vindt van deze toevoeging aan het spel, laat dus vooral jouw feedback achter in het feedbacktopic!

Veel succes!
Het Forge of Empires team
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Helaas waren er wat problemen tijdens de activatie van de mini uitdagingen en zijn ze weer gedeactiveerd. Wanneer we meer informatie hebben zullen we het laten weten.
 
Bovenaan