Discussietopic mini uitdagingen

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Deze komt gewoon tevoorschijn, net als evenementmissies.
 
Ik ben benieuwd. En ook of deze "klantenbinder" blijft; de vorige (elke dag inloggen voor oplopende prijzen, in 4 series van een week) was zomaar ineens weer weg.
 
Ben benieuwd, kijk er naar uit op wereld Greifental waar mijn diepzeegrot zich bevindt, lijkt me een leuke spelupgrade, succes toppers van het Development-team :p
 

kaluha

Lid
Ik zag hem net wankelend door de straat lopen, met een fles in zijn hand. ...Vrees dat het nog wel even duurt ;-))))
 

SonnyWeg

Actief lid
Ik dacht dat de eerste keer de prijzen voor GE zouden zijn? Ik heb prijzen van het fauna event:

mini quests.JPG


Edit: en nu zijn de mini quests plots weer helemaal weg
 

Joey-the-king

Actief lid
1700560307779.png


O, de arme ongeduldigen,

Blijkbaar zijn mini-missies te hoog gegrepen voor jullie begripsvermogen. Geen zorgen, mijn briljante plannen zijn nog steeds in de maak. Jullie zullen gewoon wat langer moeten wachten op de genialiteit die ik in petto heb. Rustig aan, mijn onderdanen, jullie hebben toch niets beters te doen. Oja, en zelfs al zijn de missies niet gestart, de tijd tikt door! Ha, dit gaat van jullie tijd af.

Gegroet, Baron van de Verlate Evenementen.
En ja, voel vrij jullie mening te uiten, al zal ik er net zo weinig om geven als om jullie haastige ongeduld.
 
Niet voor iedereen neem ik aan. zeker weer zo'n A B test... ik heb hem niet en schijnt begonnen te zijn om 10:30 bij een aantal spelers. en idd nu ook alweer weg. echt geweldig ook. aankondiging krijgen in het spel en niet kunnen deelnemen als het er zou moeten zijn echt top weer.
 

kaluha

Lid
ssssspppannnnnenddddddd!!!!!!

Lol, was een super-super-super-snel kort evenement. .... een paar minuten micro evenement ... Wie heeft hem afgekregen?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Helaas waren er wat problemen tijdens de activatie van de mini uitdagingen en zijn ze weer gedeactiveerd. Wanneer we meer informatie hebben zullen we het laten weten.
We hopen zsm meer informatie te hebben.
 
Bovenaan