Kampioen Eenheden

DeletedUser1924

Guest
Je kan je kampioenenbarak upgraden naar het postmoderne tijdperk.

Klopt, helaas is die Kampioen van het PMT slechter als een gewone mechanische infanterie. niet echt logische, tis gewoon een flut ding. Onbegrijpelijk dat die zo speciale eenheid van een tijdperk hoger onder doet voor een simpele unit van een tijdperk lager. die onderste bonus tel ik niet mee, vind die ook vrij verwaarloosbaar
 

DeletedUser1924

Guest
daar hoop ik ook op leones, de eenheden worden geregeld aangepast en de kampioen van het PMT is wel erg toe aan een blik spinazie :)
 

DeletedUser

Guest
Klopt, helaas is die Kampioen van het PMT slechter als een gewone mechanische infanterie. niet echt logische, tis gewoon een flut ding. Onbegrijpelijk dat die zo speciale eenheid van een tijdperk hoger onder doet voor een simpele unit van een tijdperk lager. die onderste bonus tel ik niet mee, vind die ook vrij verwaarloosbaar

ok dank je voor de info maat :)

dan weet ik wel wat ik met die toolkits moet doen :)...thanks.
 

DeletedUser1924

Guest
ok dank je voor de info maat :)

dan weet ik wel wat ik met die toolkits moet doen :)...thanks.

your welcome :)
Zo heb je gelijk op dag 1 PMT eenheden, heel handig :)
ik zou er wel maxx 1 upgraden, ze moeten eerst verbeterd worden. Ik heb 4 upgrade setjes. 1 voor de kampioenen en hopen dat ze nog verbeterd worden, daar ga ik wel vanuit, anders zou het belachelijk zijn
 

DeletedUser

Guest
your welcome :)
Zo heb je gelijk op dag 1 PMT eenheden, heel handig :)
ik zou er wel maxx 1 upgraden, ze moeten eerst verbeterd worden. Ik heb 4 upgrade setjes. 1 voor de kampioenen en hopen dat ze nog verbeterd worden, daar ga ik wel vanuit, anders zou het belachelijk zijn

ach, de kampioen is sowieso al vrij belachelijk als eenheid :p Die bonus is te verwaarlozen en verder is het gewoon 1 snelle eenheid..
 

DeletedUser1924

Guest
verklaart direct de bonus :p Zodra dat toffe vlaggetje op de grond ligt wordt de rest boos en gaan ze harder vechten haha

wel zonde dat 1 unit zich moet op offeren om de rest een boost te geven, je hebt dan 1 unit minder en dat kreng is pas de volgende dag rebuild, dus met aanvallen kan je er 1 per dag gebruiken, of als alca lief is een paar keer meer

en in de verdediging dan schiet ik er 1 keer op en laat m leven, dan doet ie zo goed als geen schade en dan val je gewoon 7 units aan ipv 8

Ik vraag me af waar die kampioen in is.
 

DeletedUser

Guest
wel zonde dat 1 unit zich moet op offeren om de rest een boost te geven, je hebt dan 1 unit minder en dat kreng is pas de volgende dag rebuild, dus met aanvallen kan je er 1 per dag gebruiken, of als alca lief is een paar keer meer

en in de verdediging dan schiet ik er 1 keer op en laat m leven, dan doet ie zo goed als geen schade en dan val je gewoon 7 units aan ipv 8

Ik vraag me af waar die kampioen in is.

klopt b.m.

dat is het enige nadeel van die kampioen,,,hij moet eerst kapotgeschoten worden voordat zijn kracht zichbaar wordt,maar die kracht die die andere eenheden krijgen is ook niet echt denderent...mocht die die anders vaker willen inzetten,,,ja dan gaat het dias kosten,en dat is die kampioen,die moet geld opbrengen,maar veel nut heeft die niet echt...maar goed,,,we zullen zien wat tie in het andere tijdperk gaat doen.

is het nix flikker ik ze eruit.

ps;het is niet voor nix dat je er maar twee kan trainenen,dat is ook al weer zo iets geks,,achter deze eenheid schuilt een truc waar inno mss wel een heel jaar over na heeft gedacht.echt operatineel is die ook weer niet!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
mocht die die anders vaker willen inzetten,,,ja dan gaat het dias kosten,en dat is die kampioen,die moet geld opbrengen,maar veel nut heeft die niet echt...maar goed,,,we zullen zien wat tie in het andere tijdperk gaat doen.

is het nix flikker ik ze eruit.

ps;het is niet voor nix dat je er maar twee kan trainenen,dat is ook al weer zo iets geks,,achter deze eenheid schuilt een truc waar inno mss wel een heel jaar over na heeft gedacht.echt operatineel is die ook weer niet!

De truc die er achter schuilt is dat je er eentje in je verdediging zet die de verdediging een lichte boost kan geven. Daarom heeft hij dus ridderschap en plichtsbesef. Eén is genoeg vandaar dat er eentje onafhankelijk werd aangeboden en een huis er ook in principe maar 1 produceert als je niet met diamanten speelt. Wat Inno dus niet had voorzien is dat er mensen zijn die niet lezen en dan denken dat bij de dood van iedere kampioen alle andere eenheden sterker worden. Mensen die op basis daarvan dus maar even flink wat huizen aanschaffen omdat ze denken dat het een geweldige kracht in de aanval is. Niet dus, daarvoor kan je net zo goed snelle eenheden gebruiken. De truc, als er al sprake is van een truc, waar Inno dus een jaar over heeft nagedacht is er van uit gaan dat mensen niet lezen. Dat is geen truc. Dat is een zekerheidje.
 

DeletedUser

Guest
De truc die er achter schuilt is dat je er eentje in je verdediging zet die de verdediging een lichte boost kan geven. Daarom heeft hij dus ridderschap en plichtsbesef. Eén is genoeg vandaar dat er eentje onafhankelijk werd aangeboden en een huis er ook in principe maar 1 produceert als je niet met diamanten speelt. Wat Inno dus niet had voorzien is dat er mensen zijn die niet lezen en dan denken dat bij de dood van iedere kampioen alle andere eenheden sterker worden. Mensen die op basis daarvan dus maar even flink wat huizen aanschaffen omdat ze denken dat het een geweldige kracht in de aanval is. Niet dus, daarvoor kan je net zo goed snelle eenheden gebruiken. De truc, als er al sprake is van een truc, waar Inno dus een jaar over heeft nagedacht is er van uit gaan dat mensen niet lezen. Dat is geen truc. Dat is een zekerheidje.

nja truc of niet. Ik had zelfs verwacht dat ze allemaal een boost zouden geven. Waarom? 1x een bonus is te verwaarlozen en maakt hm vrij nutteloos.
 

DeletedUser

Guest
nja truc of niet. Ik had zelfs verwacht dat ze allemaal een boost zouden geven. Waarom? 1x een bonus is te verwaarlozen en maakt hm vrij nutteloos.

Het was duidelijk dat ze dat niet zouden doen en 1 in je verdediging geeft je als die dood gaat een betere verdedigingsbonus dan 1 wachttoren. Die worden bij bosjes neergezet, dus hoe nutteloos is hij dan?
 

DeletedUser1924

Guest
Het was duidelijk dat ze dat niet zouden doen en 1 in je verdediging geeft je als die dood gaat een betere verdedigingsbonus dan 1 wachttoren. Die worden bij bosjes neergezet, dus hoe nutteloos is hij dan?

persoonlijk vind ik, vrij nutteloos. gaaf die gast een hogere aanvals kracht en een betere def, dan mag die zich kampioen noemen
hij is te bijzonder voor zo een falende aanvals en verdedigings kracht. maar das mijn mening, of laat die andere 7 units er nog een betere boost van krijgen. dan is ie bij GvG nog nuttig. als je met de hand vecht beschadig je hem gewoon, dan faalt ie

even wat toevoegen, omdat ik hem altijd beschadig en niet afmaak, misschien een optie dat hij elke ronde weer wat leven er bij krijgt zodat ie er niet zielig bij staat en amper of geen schade toe doet? :) :)
 

DeletedUser

Guest
zodat ie er niet zielig bij staat en amper of geen schade toe doet? :) :)

Dat blijf jij maar beweren en dat klopt dus niet. Er zijn tijdperken waar de snelle eenheid het meeste schade toe kan brengen en de kampioen is, mits alleen gebruikt, alleen in koloniaal en modern niet de eenheid die het meeste schade aan kan richten.
 

DeletedUser1924

Guest
Dat blijf jij maar beweren en dat klopt dus niet. Er zijn tijdperken waar de snelle eenheid het meeste schade toe kan brengen en de kampioen is, mits alleen gebruikt, alleen in koloniaal en modern niet de eenheid die het meeste schade aan kan richten.

klopt, ik heb hem alleen in MTP en op de beta als PMT, daar is ie slecht, in andere tijdperken heb eik er geen ervaring mee
 

DeletedUser

Guest
klopt, ik heb hem alleen in MTP en op de beta als PMT, daar is ie slecht, in andere tijdperken heb eik er geen ervaring mee

Dan nog is hij niet slecht, mits je maar eentje gebruikt, wat deus eigenlijk gewoon de bedoeling is. Het is niet een eenheid bedoeld om er zo veel mogelijk aan te schaffen en in te zetten.
 

DeletedUser1924

Guest
Dan nog is hij niet slecht, mits je maar eentje gebruikt, wat deus eigenlijk gewoon de bedoeling is. Het is niet een eenheid bedoeld om er zo veel mogelijk aan te schaffen en in te zetten.

als een MTP mechanische infanterie al betere stats heeft dan een kampioen uit het PMT dan vind ik m toch aardig slecht, maar goed dat kan nog aangepast worden, we zullen het zien, ik persoonlijk ben niet tevreden van kampioenen uit MTP en PMT, een ander misschien wel
 

DeletedUser5428

Guest
Ik heb de de hele kaart van het progressieve tijdperk veroverd met dienstplichtigen, kampioenen en schurken. Dus ZONDER 1 stukje tweebaansweg, en ZONDER die 4 techs in het midden, die dus geskipt kunnen worden.
Nu zit ik aan de tweede provincie van het moderne tijdperk, die met de toren (daar staan PT eenheden met +50%), en dat lukt nog steeds.
 
Bovenaan