Kampioen Eenheden

DeletedUser6330

Guest
Heeft iemand mss een lijst met afbeeldingen van Kampioen eenheden van alle tijdperken.
Ik zou het fijn vinden om ook eens de kampioen eenheid van bv ijzertijd te zien.
Ik had daarstraks een buur angevallen,die had een kampioen van VME.
Als iemand hiervan een lijst van afbeeldingen heeft,kan je het me altijd laten weten.
Mvg,
Pieter
 

DeletedUser

Guest
De afbeelding van de kampioen is anders dan de kampioen die je op her slagveld ziet. De kampioen is gewoon een gepimpte versie van de snelle eenheid uit het tijdperk en herkenbaar aan de vlag.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
armyuniticons_90x90_BronzeAge_champion.jpg
armyuniticons_90x90_IronAge_champion.jpg
armyuniticons_90x90_EarlyMiddleAge_champion.jpg
armyuniticons_90x90_HighMiddleAge_champion.jpg
armyuniticons_90x90_LateMiddleAge_champion.jpg
armyuniticons_90x90_ColonialAge_champion.jpg
armyuniticons_90x90_IndustrialAge_champion.jpg
armyuniticons_90x90_ProgressiveEra_champion.jpg
armyuniticons_90x90_ModernEra_champion.jpg
armyuniticons_90x90_PostModernEra_champion.jpg

Dit zijn ze allemaal, gesorteerd op tijdperk.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser6330

Guest
Leones,heb je misschien ook nog de afbeeldingen vanop het slagveld?
Mvg,
Pieter
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Ik heb een beetje moeite met die afbeeldingen te vinden, ik zal er eens naar kijken ;)
 

DeletedUser

Guest
armyuniticons_90x90_BronzeAge_champion.jpg
armyuniticons_90x90_IronAge_champion.jpg
armyuniticons_90x90_EarlyMiddleAge_champion.jpg
armyuniticons_90x90_HighMiddleAge_champion.jpg
armyuniticons_90x90_LateMiddleAge_champion.jpg
armyuniticons_90x90_ColonialAge_champion.jpg
armyuniticons_90x90_IndustrialAge_champion.jpg
armyuniticons_90x90_ProgressiveEra_champion.jpg
armyuniticons_90x90_ModernEra_champion.jpg
armyuniticons_90x90_PostModernEra_champion.jpg

Dit zijn ze allemaal, gesorteerd op tijdperk.

die laatste kampioen ken ik nog niet???,,,,ik heb die kampioen met bruine baret en zit in MT....die met die rooie baret komt mss wel in postmodern.ofniet?
 

DeletedUser6330

Guest
ik vind al die afbeeldingen gwn mooi.
Leones,als je het niet te druk hebt,zou ik je willen vragen of je al de afbeeldingen(niet van gevecht,maar zoals hierboven) van alle eenheden van FOE zou kunnen geven?
Mvg,
Pieter
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
die laatste kampioen ken ik nog niet???,,,,ik heb die kampioen met bruine baret en zit in MT....die met die rooie baret komt mss wel in postmodern.ofniet?

De laatste is inderdaad van het postmoderne tijdperk ;)
 

DeletedUser1924

Guest
De laatste is inderdaad van het postmoderne tijdperk ;)

Haha, scherp opgemerkt esco ;)
Ik hoop dat hij wat beter word in het PMT, ik vind die kampioenen nogal tegen vallen, en je kan er maar 2 per barak hebben. zonde van zo een mooie eenheid. ik vind het een kamikaze piloot en als je er 1 keer op schiet en hem dan negeert is het eigenlijk een slechte eenheid. schiet je m gelijk af dan vecht je tegen 1 unit minder en die extra bonus die de rest krijgt weegt daar niet tegen op, of heeft iemand er betere ervaringen mee ?
 

DeletedUser

Guest
Haha, scherp opgemerkt esco ;)
Ik hoop dat hij wat beter word in het PMT, ik vind die kampioenen nogal tegen vallen, en je kan er maar 2 per barak hebben. zonde van zo een mooie eenheid. ik vind het een kamikaze piloot en als je er 1 keer op schiet en hem dan negeert is het eigenlijk een slechte eenheid. schiet je m gelijk af dan vecht je tegen 1 unit minder en die extra bonus die de rest krijgt weegt daar niet tegen op, of heeft iemand er betere ervaringen mee ?

het is indd precies zoals je zegt,,,die kampioen moet eerst dood en dan krijgen jou andere eenheden strke bonus ofzoiets...lkkr slim bedacht,,,om het nut van die kampioen te hebben moet je hem eerst af laten schieten,althans daar zorgt tie zelf voor door gelijk naar de overkant te rijden,indd een kamikazi chaffeur in een limo:D,ja die wordt daar gelijk kapot gemaakt,en de bonussen die die andere eenheden horen te krijgen merk ik nu al helemaal nix meer van,verlies nog altijd als ik er mee vecht,dus wel goed in verd maar slecht in aanval,,,maar goed,,,hoop dat tie beter zijn werk gaat doen met postmodern.:)

en dat je er maar 2 kan rekruten is slim bedacht he,,,als je die wilt gebruiken,,,en snel,,,dan ga je geen 24 uur wachten,,,,diaamanten moeten ervoor aan te pas komen voor die kampioenen,anders zijn die maar slecht,,,schurken zijn toch wel veel stukken beter,zowel aanval als verd.
 

DeletedUser5820

Guest
het is indd precies zoals je zegt,,,die kampioen moet eerst dood en dan krijgen jou andere eenheden strke bonus ofzoiets...lkkr slim bedacht,,,om het nut van die kampioen te hebben moet je hem eerst af laten schieten,althans daar zorgt tie zelf voor door gelijk naar de overkant te rijden,indd een kamikazi chaffeur in een limo:D,ja die wordt daar gelijk kapot gemaakt,en de bonussen die die andere eenheden horen te krijgen merk ik nu al helemaal nix meer van,verlies nog altijd als ik er mee vecht,dus wel goed in verd maar slecht in aanval,,,maar goed,,,hoop dat tie beter zijn werk gaat doen met postmodern.:)

en dat je er maar 2 kan rekruten is slim bedacht he,,,als je die wilt gebruiken,,,en snel,,,dan ga je geen 24 uur wachten,,,,diaamanten moeten ervoor aan te pas komen voor die kampioenen,anders zijn die maar slecht,,,schurken zijn toch wel veel stukken beter,zowel aanval als verd.

Dat schurken beter zijn dan kampioenen dat is waar en FoE geeft ook zelf toe dat het zo is. Met het paasevenement zit in de gouden kist een schurkenboom, en in de zilveren kist zit het kampioenenhuis, en de gouden kist is altijd beter.... toch? Soms niet, soms kreeg je maar een paar verstopacties en dan heb ik liever een kampioenenhuisje. Ik gebruik mijn kampioenen vaak als een soort extra pantserwagens in de verdediging en 1 in de aanval.:) Ik heb twee kampioenenhuizen en veel onafhankelijke in mijn verdediging. :)
 

DeletedUser

Guest
Dat schurken beter zijn dan kampioenen dat is waar en FoE geeft ook zelf toe dat het zo is. Met het paasevenement zit in de gouden kist een schurkenboom, en in de zilveren kist zit het kampioenenhuis, en de gouden kist is altijd beter.... toch? Soms niet, soms kreeg je maar een paar verstopacties en dan heb ik liever een kampioenenhuisje. Ik gebruik mijn kampioenen vaak als een soort extra pantserwagens in de verdediging en 1 in de aanval.:) Ik heb twee kampioenenhuizen en veel onafhankelijke in mijn verdediging. :)

Ik meen me ook vaag te herinneren dat de kampioen lichtelijk hogere stats heeft dan een normale snelle eenheid < correct me if i'm wrong
Dat maakt hem dan ook een lichtelijk betere snelle eenheid. Verder is de bonus te nihil om echt nut te hebben.
Een bonus als 'leidinggevend' ofzo was beter geweest << geldt zolang hij leeft ;)
 

DeletedUser

Guest
en dat je er maar 2 kan rekruten is slim bedacht he,,,als je die wilt gebruiken,,,en snel,,,dan ga je geen 24 uur wachten,,,,diaamanten moeten ervoor aan te pas komen voor die kampioenen,anders zijn die maar slecht,,,schurken zijn toch wel veel stukken beter,zowel aanval als verd.

Diamanten moeten er weer voor aan te pas komen????

Je snapt er weer helemaal niets van.

Jouw eigen bewering: "dus wel goed in verd maar slecht in aanval".

Nou, dan gebruik je ze dus niet in de aanval, maar alleen in de verdediging en daar heb je er maar ééntje nodig om er optimaal gebruik van te kunnen maken. Jij snapt gewoon helemaal niet wat die kampioen nu eigenlijk inhoud.

Ik meen me ook vaag te herinneren dat de kampioen lichtelijk hogere stats heeft dan een normale snelle eenheid < correct me if i'm wrong

You're wrong.
 

DeletedUser

Guest
hmmm, dan is het enkel in de bronstijd zo? Kan zo snel alleen industrieel checken, die is inderdaad gelijk aan de normale snelle eenheid

In ieder geval koloniaal en progressief ook. Het is niets anders dan een gepimpte snelle eenheid. Extra zijn alleen ridderschap en plichtsbesef, wat dan wel weer erg raar is. Hoe kan je nu plichtsbesef hebben als je dood bent.
 

DeletedUser

Guest
heb gevraagt of ik mijn kampioenen kan upgrade in postmodern,maar nog GEEN antwr, met toolkit...of gaat dat niet,,,ik denk zelf dat je barakken niet kunt upgraden,mss kan ik alleen gewonnen items van events upgraden,,,maar dat is die kampioen barak toch ook!
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Je kan je kampioenenbarak upgraden naar het postmoderne tijdperk.
 
Bovenaan