Kampioen Eenheden

DeletedUser5820

Guest
Maar die krijg je nooit zo snel! Komen ze bij de volgende evenementen weer?
 

DeletedUser7107

Guest
Ik heb het hele forum afgezocht naar de puntentelling van de Kampioen per tijdperk, doch niets kunnen terugvinden.

Heeft iemand misschien een idee waar dit staat? In de file van Troepensterkte staat deze ook niet vermeld.
 

DeletedUser4100

Guest
Ik ken er maar een paar

Modern era kampioen
aanval: 60
weerstand: 60
bereik: 9
Verplaatsing: 24

Bonussen:
aanval en verdedegingsbonussen tegen: lichte eenheden +10 tegen afstandseenheden +30
Extra weerstandsbonus: op vlakten +25 weerstand
Ridderschap
Plichtsbesef

Post Modern Tijdperk
Aanval: 75
Weerstand: 65
bereik: 10
Verplaatsing: 28

Verdediging en aanvalsbonussen: tegen lichte eenheden en artillerie +40
Extra verdedegingbonus: op vlakten +25

Ridderschap
Plichtsbessef

Verder weet ik het niet...
 

DeletedUser

Guest
dat zijn de stats ridder ;p

ik gok dat realdeal de puntentelling bedoeld. hoeveel je krijgt voor het verslaan van 1 kampioen << heb overigens geen idee
 

DeletedUser275

Guest
Ik heb het hele forum afgezocht naar de puntentelling van de Kampioen per tijdperk, doch niets kunnen terugvinden.

Heeft iemand misschien een idee waar dit staat? In de file van Troepensterkte staat deze ook niet vermeld.
Ik zal diegene waar ik de waardes van heb toevoegen in de file van de troepensterkte.
Denk er aan de waardes staan in tabblad 2.
Die van LM en Kol heb ik al toegevoegd.
 

DeletedUser4100

Guest
dat zijn de stats ridder ;p

ik gok dat realdeal de puntentelling bedoeld. hoeveel je krijgt voor het verslaan van 1 kampioen << heb overigens geen idee

ooohw op die manier. Dacht dat ie bedoelde hoe sterk ze zouden zijn.:p
 

DeletedUser5986

Guest
Wat ik het mooie aan kampioenen vindt is dat je twee snelle eenheden uit een 3x3 gebouw kan krijgen dat niet persee een tweebaansweg nodig heeft, en dat die eenheden dan ook nog klein beetje extra functie hebben (motiveren leger na dood en ridderschap ervoor), terwijl vooral na progressief je altijd grote gebouwen nodig hebt aan tweebaanswegen voor 4(hooguit 5) snelle eenheden die dat niet kunnen. dus ik ben voor de kampioen (soms is de benodigde ruimte zelfs zo groot dat je ook 2 kampioen huizen neer zou kunnen zetten :p )
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4100

Guest
Met Alcatraz word het helemaal geweldig.:D Ook met die tank kampioenen. haha die infrastructuur ben ik helemaal
met je eens. Geweldig maar een klein weggetje toch een goede eenheid.
 
Bovenaan