[hulp] FAQ

DeletedUser

Guest
Nee nick, met uitbreiding wordt het geval waarmee je je land uitbreidt bedoeld ;)

Het is nog niet geheel bekend, maar het is in ieder geval zo
1 --> 10
2 --> 50
3 --> 200
4 --> 500
5 --> 1000

Hier misschien?
 

DeletedUser1072

Guest
volgens mij praat hij over na dat stuk op van te voren weten
 

DeletedUser

Guest
Hallo, ik heb laatst in de solo-campagne het eerste gebied verworven, waarna ik een steenhouwer zou moeten kunnen bouwen. Wanneer ik echter in mn lijst met gebouwen kijk vind ik het gebouw er niet tussen. Weet iemand wat ik moet doen? Alvast bedankt!
 

DeletedUser275

Guest
Om een steenhouwer de kunnen maken moet je eerst het onderzoek voltooien dat er voor zorgt dat je dat gebouw kunt maken.
Dat gebied heeft daar niks mee te maken. Dat zorgt er alleen voor dat je meer steen kunt maken.
 

DeletedUser3429

Guest
Ik zit in het Moderne tijdperk .
Daar heb ik Hoedenmakers gebouwd .
Volgens het Bouwmenu geeft een Hoedenmaker 740 voorraden per uur .
Ik heb ze op 24 uur staan , dus ze zouden 24x270 = 17760 voorraden moeten geven na 24 uur .
Echter krijg ik maar 15129 voorraden terwijl ik 120% tevredenheid , Royal Albert Hall op 145 % en Pharos op 145% heb .
Hoe kan dit ???? Of zit ik verkeerd te rekenen .

Vrg ,
Webertje
 

DeletedUser

Guest
Ik zit in het Moderne tijdperk .
Daar heb ik Hoedenmakers gebouwd .
Volgens het Bouwmenu geeft een Hoedenmaker 740 voorraden per uur .
Ik heb ze op 24 uur staan , dus ze zouden 24x270 = 17760 voorraden moeten geven na 24 uur .
Echter krijg ik maar 15129 voorraden terwijl ik 120% tevredenheid , Royal Albert Hall op 145 % en Pharos op 145% heb .
Hoe kan dit ???? Of zit ik verkeerd te rekenen .

Vrg ,
Webertje

Als je je producties op 24 uur zet produceert het minder dan 24 producties van 1 uur.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10111

Guest
Het scherm waar je de productie+tijd kiest laat zien wat je na afloop krijgt (zonder alle bonussen, dus die moet je er nog bij tellen).

Hoe korter de produktietijd, hoe meer opbrengst, als je het uitrekent naar gelijke tijd (dus 1x1uur vs 12x5 minuten). De GGs geven maar een beperkt aantal keren een bonus, dus te kort zou wel minder kunnen opbrengen (je moet dan te vaak zonder bonus produceren, tov een wat langere tijd, maar dan met bonus).
 

DeletedUser7402

Guest
Dankjewel, dit was een vraag van een van mijn gildeleden, je gebruikt het dagelijks maar ik wist niet dat het zo genoemd werd
 
Bovenaan