Het Anti-Sloopgilde verbond

DeletedUser1655

Guest
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet... AAPJ als jij zo graag PCSURGEON op zijn taalgebruik wijst, kan ik bij jou ook wel het 1 en ander gaan corrigeren... begin maar eens met leestekens, en stijl. Jouw zinnen zijn ook een vorm van verbasterd Nederlands.

@PCSURGEON leiding nemen op Brisgard? hoe wou je dat realiseren, je bent immers maar 1 speler uit een grote poel spelers... en daarnaast je bent maar "een" speler.
Deze hele discussie over een relatief gevoelig onderwerp komt erg over als ego strelen en verwijten smijten waarbij beiden partijen ogenschijnlijk niks kunnen bewijzen.
Het is Gilde VS Gilde voor een reden.... in oorlogstijden werd er ook niet volgens de gedragscodes of regeltjes gevochten... daar werd tactiek gebruikt om een ander onderuit te halen.

Dus het ethische aspect "sportief gedrag" is hier totaal misgeslagen... het is nog altijd een spel, en dit element is optioneel!
Wees dus even weer bedachtzaam en berust je op het gegeven dat je weinig kan in je eentje.

Klopt... de pot ziet zwart omdat de deksel dicht zit. De acties en pesterijen van DF op Sluitsteen is nu ook persoonlijk geworden - als je mijn mailbox en de verwenzingen zien. De enigste reden dat ik kan bedenken waarom zij Sluitsteen aanviel is omdat ik lid bent geweest. Ik ben ook lid van DF en TWL geweest. Dit speelt al 2 jaar... en ze mogen me niet om onbekende redenen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5968

Guest
Klopt... de actie van DF op Sluitsteen is ook persoonlijk geworden - als je mijn mailbox en de verwenzingen zien. De enigste reden dat ik kan bedenken waarom zij Sluitsteen aanviel is omdat ik lid bent geweest. Ik ben ook lid van DF en TWL geweest. Speelt al 2 jaar.

Al zou je elke gilde op Brisgard bezocht hebben, zou alsnog onder geen geding een aanval in het GvG element een persoonlijke snaar mogen worden.
Erg spijtig te lezen dat dit teveel gebeurd... ik ben zwaar teleurgesteld in de mentaliteit van mensen op foe dat tot uiting komt sinds GvG zijn intrede deed.
 

DeletedUser1655

Guest
PS: Je heb gelijk, ik ben maar een speler... dat blijf ik ook. Mijn excuses als dit beetje bomastish overkomt... mijn rol is uitsluitlijk co-ordinerend ;)
 

DeletedUser1655

Guest
Al zou je elke gilde op Brisgard bezocht hebben, zou alsnog onder geen geding een aanval in het GvG element een persoonlijke snaar mogen worden.
Erg spijtig te lezen dat dit teveel gebeurd... ik ben zwaar teleurgesteld in de mentaliteit van mensen op foe dat tot uiting komt sinds GvG zijn intrede deed.

Ik ben het volstrek met je eens... het liefs zie ik iedereen gelukkig samenspelen, daar doe we het graag voor.
 

DeletedUser7083

Guest
Klopt... de pot ziet zwart omdat de deksel dicht zit. De acties en pesterijen van DF op Sluitsteen is nu ook persoonlijk geworden - als je mijn mailbox en de verwenzingen zien. De enigste reden dat ik kan bedenken waarom zij Sluitsteen aanviel is omdat ik lid bent geweest. Ik ben ook lid van DF en TWL geweest. Dit speelt al 2 jaar... en ze mogen me niet om onbekende redenen

Hierbij dan toch nog een reactie van een CEO van DF.
Omdat wij niet zo sterk in feiten en de werkelijkheid zijn, is het een sprookje\fabeltje geworden.
Ik wil even benadrukken dat het hier om fictieve personen in een sprookjesbos gaat. En dus niet over enig persoon hierboven.
Mocht je enige gelijkenis zien, dan is dat puur toeval.


In een land hier ver ver vandaan staat een groot bos, dat Briestuin heet.
Diep verscholen in dat bos wonen twee hele kleine mannetjes in een grot.
Die twee mannetjes heten Laptop en Chirurgje. De twee lijken heel veel op elkaar en hebben dezelfde stem.
In dat bos wonen ook heel veel andere mensen. De meeste mensen hebben Laptop en Chirurgje nog nooit gezien.
Maar als je er langs loopt roepen de twee vaak wat naar buiten en dan kan je horen dat er twee zijn.
De een spreekt de taal van het bos heel goed, de ander vindt het maar een moelijke taal en maakt veel fouten.
In het bos zijn ook veel groepen mensen, twee daarvan noemen zichzelf de Verhevenen en de Witte Lotus.
Doordat er in deze groepen grote sterke mensen leven, willen mensen van het bos graag bij hen horen.
Allebei deze groepen mensen willen graag de beste zijn van het bos.
Maar beide groepen weten dat de ander het beste met ze voor heeft en dat ze daarop kunnen vertrouwen als het een keer misgaat.
Dat heeft het verleden ook wel bewezen.
Wat je moet weten van Laptopje en Chrirugje, is dat zij zichzelf de allerallerbeste vinden.
Dat zeggen ze het liefst ook zo vaak mogelijk tegen elkaar en anderen. Ze hebben zelfs een slogan bedacht "Kennis is pracht".
Hele dagen zitten zij binnen in hun grot te bestuderen hoe zij de baas van het bos kunnen worden.
Ieder avond voor het slapen zeggen zij tegen elkaar "Wij zijn de allerbeste!".
De andere mensen in het bos moeten maar een beetje lachen om Laptop en Chrirugje. Maar zij nemen zichzelf bloedserieus.
Zo op een avond liggen Laptop en Chrirugje weer samen in bed. Als Laptop aan Chrirugje vraagt, waarom nemen de mensen ons toch nooit serieus?
Dat weet ik ook niet Laptop. Maar misschien moeten we eens vragen of we met de grote mensen mee mogen doen.
Morgen gaan we aan de Rode Prinses van de Verhevenen vragen of wij met hen mee mogen doen.
En als ze dan binnen zijn, komen die mensen er achter hoe goed wij wel niet zijn en mogen wij de baas spelen.
De Rode Prinses regeert samen met Vampiertje over de Verhevenen. Vampiertje is een vriendje van hen.
Nou ja vriendje, hij luistert altijd goed naar Laptop en Chirurgje en dat vinden zij het allerfijnst.
Dat is een goed plan en tevreden vallen zij lepeltje lepeltje in slaap.
Maar de Rode Prinses heeft wel door dat Laptop en Chrirugje helemaal niet mee willen doen, maar de baas over alle mensen willen spelen.
En zij zegt tegen Vampiertje dat zij dit niet wil hebben.
Vampiertje is hierover zo boos, dat hij in een hoekje gaat zitten huilen. Stomme prinses!, Laptop en Chrirugje zijn de allerbeste!
Boos en luid vloekend loopt Vampiertje weg. Dan wil hij ook niet meer bij deze grote mensen wonen.
Stomme prinses denken Laptop en Chrirurgje. Wij zijn de allerbeste en daar zal ze achter komen.
Dan vragen wij de Witte Lotus wel. Die blijken wel wat in de twee te zien.
Enthousiast gaan ze aan slag. Maar ook de Witte Lotus komt er al snel achter dat Laptop en Chrirurgje de baas willen spelen.
Steeds minder mensen willen nog bij de Witte Lotus horen. Daarom gooien zij Laptop en Chrirurgje weer uit he dorp.
En alle mensen keren blij weer terug naar het dorp van de Witte Lotus.
Stomme mensen ook allemaal! Wij zijn de allerbeste, waarom snappen ze dat nou niet.
Terwijl zij door het bos weer naar hun grot rennen, roepen zij "wij zijn de beste, de allerbeste".
De volgende avond zitten zij bij elkaar. Hoe kunnen wij nu toch duidelijk maken dat wij de allerbeste zijn en wraak nemen?
Dan bedenken zij een plan. Ze gaan iedere avond als de normale mensen liggen te slapen naar hun dorp.
En dan stelen ze iedere avond iets uit het dorp. Dat zal ze leren wie hier de allerbeste is.
En als andere mensen dan vragen waarom ze toch stelen, dan zullen ze zeggen dat het niet eerlijk is dat de grote mensen zoveel hebben.
Dat snappen de andere mensen wel. Hun wraak zal zoet zijn, wij zijn de allerbeste!
Maar ze merken dat hoe meer ze pikken, hoe vervelender de mensen Laptop en Chrirurgje gaan vinden.
Niemand neemt ze meer serieus. Zelfs Laptop en Chrirurgje beginnen aan zichzelf te twijfelen. Wij zijn toch de allerbeste?!
Alleen Vampiertje rent soms nog achter hen aan.
Ze komen er achter dat ze met al die nachtacties het contact met het leven in het bos een beetje kwijt raken.
En niemand vindt ze nog aardig. Vroeger zei nog wel eens iemand wat terug als ze wat naar buiten riepen, maar nu luisteren alleen Wezel en Vampiertje nog naar hen.
Steeds vaker zitten ze nog met zijn tweetjes in hun grot. Maar zij zijn de allerbeste!
En ze leefden nog lang en ongelukkig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1655

Guest
Ik zal maar niet citeren want anders hebben we zo 100 pagina's.
Kromme verdraaing van de werkelijkheid, en dat door iemand die zelf niets heeft geprestreerd of bij hebben gedragen...
 

DeletedUser2898

Guest
Leuk verhaal...
je zou kinderboeken moeten gaan schrijven.
Helaas klopt de tijdlijn niet en de gebeurtenissen ook niet.
Leuk naar je eigen mondje toe verdraaid.... dat dan weer wel.
Kijk... minder woordjes en meer waarheid in 5 regeltjes..
Neem daar een voorbeeld aan driesk :D .... oeps 6 nu :p
 

DeletedUser2898

Guest
Voor de liefhebbers...
Rusland heeft een nieuw plekkie bevochten ;-)

.
Hier alvast een battleplan.... wen er maar aan... we zijn hier om te blijven.
.
Battleplan progressief:
https://drive.google.com/file/d/0B5Yt2P4hNCaQTlRLUnV5T1ZNd2M/edit?usp=sharing
.
Battleplan modern:
https://drive.google.com/file/d/0B5Yt2P4hNCaQMHpsNnRNOXdRT0E/edit?usp=sharing
.
DF.... geen nood.... we komen er aan ;)
.
RussiaRulezzz.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1655

Guest
Op 19 mei omstreeks 23:15 heeft Divine Forces een van haar leden afgevaardigd om The White Lotus aan te vallen op 36-31 MT met een SLOOPGILDE, genaamd sjan. De gilde voerde dezelfde logo als onze gilde. Dit is door meerdere van ons geconstateerd, waarna ik een bericht heb verstuurd naar de betrokken speler. Er was een reactie van de speler dat het voor de punten waren - De gesprek (screenshots) heb ik in mijn bezit. TWL heeft de belegering met succes afgeslagen, waarna de speler na zijn eigen gilde Divine Forces bent teruggekeerd. Ik heb de leider van TWL op de hoogte gesteld van onze constatering

Elke lid van DF kan in zijn stadsnieuws zien dat de betrokke speler zijn gilde heeft verlaat en weer was toegetreden rond de tijdstip.

Wij vermoeden dan DF hier achter zitten, en kennis draagt van deze actie om ons de schuld in de schoenen te schuiven van het gebruik maken van een sloopgilde. Kan ook zo zijn dat TWL hieraan mee hebben gewerkt om het geloofwaardig te maken. De laatste lijkt mij echter onwaarschijnlijk omdat geen enkele gilde zich vrijwillig laten afslachten.

Mijn vraag is dus aan DF... waarom vallen jullie bondgenoten aan - dezelfde bondgenoot die jullie destijds gebruikte on Sluitsteen mee aan te vallen?
 

DeletedUser7083

Guest
In overleg met TWL hebben we besloten het af te doen met 10 stokslagen. Je had hem moeten zien huilen, die doet het niet weer.

Zag net in PTP dat een gilde dat zich "Puur voor PvP!!!" had genoemd een lege sector aanviel voor de punten. Deze werd aangevallen door de Sluitsteen.
Ben benieuwd naar je mening daarover.
 

DeletedUser1655

Guest
In overleg met TWL hebben we besloten het af te doen met 10 stokslagen. Je had hem moeten zien huilen, die doet het niet weer.

Zag net in PTP dat een gilde dat zich "Puur voor PvP!!!" had genoemd een lege sector aanviel voor de punten. Deze werd aangevallen door de Sluitsteen.
Ben benieuwd naar je mening daarover.

Ik kan niet antwoorden namens Sluitsteen omdat ik daar geen onderdeel / lid van ben.
Een lege sector aanvallen mag altijd, daar heeft niemand een probleem mee denk ik zo...

Ik spreek alleen namens mijn eigen gilde "RUSLAND". Mocht wij iets doen dat volgens jullie niet door de beugel kan, hou ik me aanbevolen.
 

DeletedUser2898

Guest
@ DriesK
In overleg met TWL hebben we besloten het af te doen met 10 stokslagen. Je had hem moeten zien huilen, die doet het niet weer.

Zag net in PTP dat een gilde dat zich "Puur voor PvP!!!" had genoemd een lege sector aanviel voor de punten. Deze werd aangevallen door de Sluitsteen.
Ben benieuwd naar je mening daarover.

Ik heb daar eerlijk gezegt geen mening over.
Sluitsteen heeft blijkbaar een aanval afgeslagen. ( niets mis mee )
Ze waren blijkbar alert genoeg... ( niets mis mee )
Ze hebben het blijkbaar ook nog op eigen kracht gedaan... ( niets mis mee )
.
Nope, ik zie er niets fouts aan...
.
Heb jij iets fouts gezien dan ?
Wat wil je dat ik er over zeg ?
Mis ik iets misschien ? :confused:
.
Maarruuuh... vertel eens Driesk...
die 10 stokslagen waar je het over hebt..
Wat bedoel je precies kerel ?
Binnen dit spel zijn stokslagen een beetje lastig om uit te voeren of niet dan ? :D
.
Welke boetedoening krijg je tegenwoordig binnen DF als je een aanval pleegt op DF zijn allies ?:ninja:
Daar ben ik wel een beetje benieuwd naar eigenlijk..:confused:
Het niet uitvoeren van een sanctie staat gelijk aan het boven het hoofd houden van een handje :rolleyes:
Ik ruik hier een DF doofpotje :eek:
Welke microbe is er anders verantwoordelijk voor deze aroma van doofpot en bedrog ? .....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5820

Guest
Het lijkt mij toch ook niet de bedoeling dat DF onverslaanbaar wordt? :p
 

DeletedUser3280

Guest
Bestaat het anti eendagsgilde verbond nog?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1924

Guest
Bestaat het anti eendagsgilde verbond nog?

Nee, want dan krijg je commentaar van: Ja jullie willen alleen jezelf veilig stellen, het had juist een omgekeerd effect. Er is nu meer een sloop de grote gildes verbond. als het zo door gaat is er straks niet 1 fasoenlijke gilde meer over, ze doen maar het boeid me niet eens meer, alles word naar GvG gepuched en foe komt met regels die het spel bederven en maakt het sloopgileds alleen maar makkelijker. Het word tijd dat GvG eens echt helemaal op zijn gat komt te liggen dan er geen gildes meer zijn met veel sectoren en dat iedereen er dan mee stopt
 

DeletedUser1924

Guest
kan je korte uitleg geven van antisloopgildeverbond?

met een groep grote gildes die hier tegen zijn, gildes aanpakken die met sloop gildes werken. Maar met de nieuwe veranderingen is het einde zoek, het zal niet lang meer duren eer er vele sloop gildes worden opgericht, wacht maar tot men klaar is op de continenten map dan gaat dat gebeuren

maar goed, zo ver ik weet bestaat die raad niet meer. Ook beter. GvG gaat toch naar de kloten. let maar op
 

DeletedUser

Guest
Hallo

Ik ben het opnieuw,
Ik had al eens een heel artikel gepost over hoe onze gilde -=MINERVA=-
al 3 maand in oorlog ligt met TFD die ons sectoren afnamen en vrijlaten voor een andere gilde.
TFD vecht met hun slopersgilde Tadaaa zogezegd omdat wij alliantie hebben met M.O.B maar wij zijn geen sloopgilde .
Wij worden gesteunt door M.O.B z'n gilde en dat is een gilde die wil blijven.

De enige miljoenenspelers een kleine gilde niks gunnen en met slopergilden tewerkgaat is TFD.Met hun Tadaaa waar hoofdork Simon luites en z'n barbaren doen wat ze willen.Al maanden zoeken wij naar hulp.

Kan het anti sloopgilde verbond niets doen aan die taferelen.

Hoe is het mogelijk dat een gilde als nehalennia die niets waard is op de kaart kan blijven staan in het nadeel van actieve kleinere gildes.Enkel dooordat een grote als TFD de kleintjes alles afpakt om het aan hun incompetente vriendjes te kunnen geven.

Dat is toch om pisnijdig van te worden zekers.

http://prntscr.com/3shlee ( zo stond het ervoor om 21u)
http://prntscr.com/3si6bq ( zo staat het er nu voor :D)

http://prntscr.com/3siitb ( de situatie rond 22u48 )

http://prntscr.com/3spkm8 (zo staat het er nu voor) TFD blijft met z'n slopersgilde Tadaaa ons van de kaart vegen.

Zou daar eens niks aan gedaan kunnen worden support team i.p.v van verwittigings mailtjes te sturen als er eens een hard woord wordt gebruikt :/.

m.v.g Mlle Cannelé
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wij zijn een kleine ,snelgroeiende ambitieuze gilde en we worden gesloopt door 2 sloopgilden :/.
1 van TFD met TFD leider simon luitens genaamd Tadaaa en 1 sloopgilde die "doet maar ff pijn "heet.

gebeurt NU op brisgard in ijzertijd.
 
Bovenaan