Het Anti-Sloopgilde verbond

DeletedUser2898

Guest
Het anti-sloopgilde verbond

Als Divine Forces nu met een sloopgilde ons gilde aanvalt dan is DF in overtreding voor het anti-sloopgilde verbond. De anti-sloopgilde verbond schrijft voor dat gildes die het verbond ondertekend hebben in actie moeten komen ter onderteuning van elkaar als ze aangevallen worden door een sloop gilde... Het hoofdgilde word dan van de kaart geveegt middeels een sloop gilde...

Het nieuw opstarten van een gilde en het vestigen op het GvG kan niet gezien worden als een sloop gilde of 1-dagsgilde. Het doel van het " Россия " ( Rusland ) gilde is om te vestigen. Daarmee is het sloopgilde verbond verplicht om dit toe te staan. De actie van DF om het verbond te misbruiken en de ondertekenaars te dwingen om sluitsteen via een sloopgilde ten gronde te richten druist tegen de grondprincipes in van het verbond.

Dit betekend dat het verbond juist de agressor geworden is onder leiding van Divine Forces. Dit terwijl het verbond bedoeld is om juist op te komen voor de slachtoffers van een sloopgilde.... Het Россия gilde is met hun actie geen sloopgilde maar een nieuw gilde die zojuist geland is en de 1e sectoren gepakt heeft. Voor zover ik weet heeft dit gilde als doel om te blijven bestaan en mee te doen in het GvG en daarmee is het dus geen 1-dags of sloopgilde.

De actie van Divine Forces om het Anti-Sloopgilde te benaderen voor acties tegen Sluitsteen is dus illigaal. Mocht DF toch besluiten om een sloopgilde te gebruiken tegen Sluitsteen dan verwacht ik als mede ondertekenaar van het Anti-SloopgildeVerbond dat het Anti-SloopgildeVerbond actie onderneemd tegen Divine Forces. Het verbond moet dan optreden tegen DF volgens eigen regels aangezien Divine mij als lid van het verbond dan benadeeld in mijn spel. Zodra DF de aanval opend op Sluitsteen middels een sloopgilde zal ik dan ook het verbond vragen om assistentie.

Als ondertekenaar van het Anti-Sloopgilde verbond wens ik Россия veel succes in het GvG en wens ik Divine Forces veel wijsheid toe bij het omgaan met hun nieuwe permanente buurman. ;-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2898

Guest
het 1e gilde met een volkslied :-D
hahahahaha das best humor :p
 

DeletedUser6792

Guest
Het anti-sloopgilde verbond

Als Divine Forces nu met een sloopgilde ons gilde aanvalt dan is DF in overtreding voor het anti-sloopgilde verbond. De anti-sloopgilde verbond schrijft voor dat gildes die het verbond ondertekend hebben in actie moeten komen ter onderteuning van elkaar als ze aangevallen worden door een sloop gilde... Het hoofdgilde word dan van de kaart geveegt middeels een sloop gilde...

Het nieuw opstarten van een gilde en het vestigen op het GvG kan niet gezien worden als een sloop gilde of 1-dagsgilde. Het doel van het " Россия " ( Rusland ) gilde is om te vestigen. Daarmee is het sloopgilde verbond verplicht om dit toe te staan. De actie van DF om het verbond te misbruiken en de ondertekenaars te dwingen om sluitsteen via een sloopgilde ten gronde te richten druist tegen de grondprincipes in van het verbond.

Dit betekend dat het verbond juist de agressor geworden is onder leiding van Divine Forces. Dit terwijl het verbond bedoeld is om juist op te komen voor de slachtoffers van een sloopgilde.... Het Россия gilde is met hun actie geen sloopgilde maar een nieuw gilde die zojuist geland is en de 1e sectoren gepakt heeft. Voor zover ik weet heeft dit gilde als doel om te blijven bestaan en mee te doen in het GvG en daarmee is het dus geen 1-dags of sloopgilde.

De actie van Divine Forces om het Anti-Sloopgilde te benaderen voor acties tegen Sluitsteen is dus illigaal. Mocht DF toch besluiten om een sloopgilde te gebruiken tegen Sluitsteen dan verwacht ik als mede ondertekenaar van het Anti-SloopgildeVerbond dat het Anti-SloopgildeVerbond actie onderneemd tegen Divine Forces. Het verbond moet dan optreden tegen DF volgens eigen regels aangezien Divine mij als lid van het verbond dan benadeeld in mijn spel. Zodra DF de aanval opend op Sluitsteen middels een sloopgilde zal ik dan ook het verbond vragen om assistentie.

Als ondertekenaar van het Anti-Sloopgilde verbond wens ik Россия veel succes in het GvG en wens ik Divine Forces veel wijsheid toe bij het omgaan met hun nieuwe permanente buurman. ;-)

Een hoop onzin hierboven.
.
Citaat van Vamp toen we bezig waren met het oprichten van een verbond: "Sluitsteen heeft niet de voorkeur om een 1 dagsgilde te gebruiken maar schuuwd de optie niet als het functioneel is... tot nu toe nog niet echt een duidelijke eendracht qua stelling naar buiten toe helaas"
.
En functioneel dat was dan zeker de uitkomst na intern overleg bij Sluitsteen, toen het Russische sloopgilde met een hoop mensen van Sluitsteen in industrieel TWL een hoop sectoren afhandig maakte. En vervolgens met het hoofdgilde de Sluitsteen deze sectoren overnam. Functioneel was zeker ook de uitkomst toen hetzelfde bij DF gebeurde.

In andere werelden dan Brisgard schijnt de werkwijze hetzelfde te zijn.
.
En de schetsvertoning dat het nu plots een nieuw gilde zou zijn doet daar niets aan af.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2898

Guest
Klopt gedeeltelijk...
.
TWL is 1 sector kwijtgeraakt door een sloopgilde. Deze is in het leven geroepen na dat DF ons aanviel via TWL. Sluitsteen had van te voren aangegeven aan TWL geen sectoren te willen afpakken en was dus geen bedreiging. De sectoren die we gepakt hebben waren allemaal vrije sectoren. Ons gevechtsplan die bij jullie ook bekend is geeft dat ook duidelijk aan. DF was dus op jacht om Sluitsteen het leven onmogelijk te maken. Als reactie hierop heeft PC een 1-dagsgilde gebruikt om deze oneerlijke dreiging het hoofd te bieden. Het ging hierbij om een On-the-Fly beslissing van PC in the heat of the battle moment door de oneerlijke versterking bij TWL vanuit DF. Dit kan ook uitgelegt worden als uitlokking tot contra actie. Nelma en Big moees zijn op die momenten ook gespot bij TWL.
.
Als het blijkt dat een gilde dwangmatig bestookt word via andere gildes dan is dat oneerlijke concurrentie. Sluitsteen kan prima zijn mannetje staan maar niet als gides zich gaan verenigen om zich te richten tegen 1 gilde. Dit is net zo oneerlijk als het gebruiken van een sloop gilde. Dit heeft een Turky-shoot tot gevolg wat veel goederen kost bij de slachtoffer partij. Flexibel reageren is dan gerechtvaardigt vind ik. Actie - Reactie..... DF had zich niet mogen bemoeien in deze en dan had PC zich nooit laten verleiden tot het gebruik van een sloopgilde. Compleet onnodige hulp ook vanuit DF daar Sluitsteen geen bedreiging is voor DF en op dat moment ook niet voor TWL...

Omdat dit nogal ophef veroorzaakte heeft PC zich van Sluitsteen losgemaakt en is nu een nieuw Gilde gestart die zich gevestigt heeft. Sluitsteen staat hier compleet buiten aangezien PC zelf zijn lidmaatschap van Sluitsteen heeft opgezegt.. Daarbij heeft Sluitsteen steeds aangegeven met rust gelaten te willen worden door gildes die kunstmatig door vriendjes politiek eklaar helpen aan grond. Sluitsteen heeft het volste recht om zich daar tegen te verdedigen op welke manier dan ook.
.
Hoewel Sluitsteen als dusdanig het pact niet ondertekend heeft wil nog niet zeggen dat Sluitsteen het eens is met de gang van zaken. Sluitsteen is een vrij passief gilde waar vooral gezelligheid van belang is. Het niet tekenen voor een dergelijk verdrag wil nog niet zeggen dat Sluitsteen Voor of Tegen stemt...
.
Sluitsteen is door niet te tekenen meningloos of Neutraal in deze.
.
Ik als speler heb wel een mening en die heb ik ook gegeven. ik heb wel aangegeven het met het pact eens te zijn en verbond mijn steun er ook aan. en ik als persoon heb mij dus ook zeker niet schuldig gemaakt aan het ondersteunen of mogelijk maken van een sloopgilde. Die beslissing is ook niet door mij of door Sluitsteen genomen en Sluitsteen als gilde werkt daar ook niet aan mee.
.
PC heeft het volste recht om Sluitsteen te verlaten en opnieuw te beginnen voor zichzelf. Zoals de zaken er nu voor staan is PC officieel geen lid van Sluitsteen. Voor zover ik de gevoelens binnen Sluitsteen kan proeven blijft dit ook zo. Ook zijn de opmerkingen van PC van dien aard dat ik niet het idee heb dat hij terug wil bij Sluitsteen maar dat hij van rusland een succesvol gevestigt gilde wil maken.
.
Sluitsteen wenst dan ook PC veel geluk bij zijn gevecht binnen het GvG en bedankt hem dan ook voor de bewezen diensten. Echter, omdat de meningen van PC en van Sluitsteen niet op 1 lijn liggen gaat elk nu zijn eigen weg. Sluitsteen kan en mag niet verantwoordelijk gehouden worden voor de acties van een enkeling die een Lone-Wolf actie uitvoerd. Zeker niet als die actie niet gesteund word vanuit de meerderheid van het gilde. Derhalve scheiden onze wegen en zal PC op eigen houtje verder gaan met zijn ding. Sluitsteen heeft daarmee duidelijk te kennen gegeven het niet eens te zijn met de gang van zaken.
.
Ter info: In de A wereld zijn de Russen een gevestigt gilde met een nummer 7 ranking op de GvG ranking. Dit betreft ook in dat geval geen sloop gilde of 1-dags-gilde. Helaas gaat die vergelijking dus niet op.

Ook zie ik dat DF onder leiding van Big Moees al lekker tekeer is gegaan op modern.
fijn dit
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1924

Guest
PC heeft het volste recht om Sluitsteen te verlaten en opnieuw te beginnen voor zichzelf. Zoals de zaken er nu voor staan is PC officieel geen lid van Sluitsteen. Voor zover ik de gevoelens binnen Sluitsteen kan proeven blijft dit ook zo. Ook zijn de opmerkingen van PC van dien aard dat ik niet het idee heb dat hij terug wil bij Sluitsteen maar dat hij van rusland een succesvol gevestigt gilde wil maken.
.
Sluitsteen wenst dan ook PC veel geluk bij zijn gevecht binnen het GvG en bedankt hem dan ook voor de bewezen diensten.

helemaal mee eens. Ik deel de mening van pc en ben ook een nieuwe gilde begonnen, mijn doel is leden te zoeken, Ik wil mij ook gaan vestigen en hoop snel in de top 10 te staan, het beleid van DF vind ik te soft, ze pikken te veel en ik ben iemand die niet over zich heen laat lopen, Ik ben reeds 3 maal uit DF gestapt en dit maar voorgoed.

Ik mag hopen dat DF mij ook veel geluk toe wenst zoals de lieve gilde de sluitsteen hun oude maat pcsurgeon het beste toewenst

Ik zal mij gaan voeden met sectoren van gildes wiens leden voor zich zelf beginnen, dit meer om misbruik van sloop gildes te beperken, ook al is pcsurgeon dat niet, tis wel toevallig dat net die sectoren die hij pakt van de gilde is die hij het meest haat en door de slijk haalt. maar die lagen vast voor het oprapen en het zal de beste optie zijn geweest voor hem daar te landen, dus dat is ok, niks mis mee denk ik ????

maar goed, laten we het verder niet persoonlijk maken
Vergeet niet, Ik sta 100% los van DF. Ik hoop dat mijn leden aantal snel zal toenemen zodat ik weer een nieuwe gezellige gilde heb die niet over zich heen laat lopen. Ik zal nooit een sloop gilde aanmaken als ik meer leden heb want ook ik ben daar fel op tegen.

Ik zal mij ook inzetten voor gildes die in ITP, PTP en MTP lastig worden gevallen en voorkeur geven om mij op die plekken te vestigen en uit te breiden

mvg en suc6 allemaal
 

DeletedUser1655

Guest
Een hoop onzin hierboven.

En functioneel dat was dan zeker de uitkomst na intern overleg bij Sluitsteen, toen het Russische sloopgilde met een hoop mensen van Sluitsteen in industrieel TWL een hoop sectoren afhandig maakte. En vervolgens met het hoofdgilde de Sluitsteen deze sectoren overnam. Functioneel was zeker ook de uitkomst toen hetzelfde bij DF gebeurde.

Dit quote raakt nog geen kant nog wal en is ver van de waarheid. TWL verlieste destijds slechts een sector, notabenen nadat wij werden aangevallen door TWL (en DF/DFS) die even over kwam hoppen.

DF had zich nooit mogen bemoeien met ons. Jullie zitten daar niet, en wij namen lege land in - niet TWL land. Daar betalen jullie nu de prijs voor... Ik zou zeggen ga zo door, ik stop als jullie stop.
 

DeletedUser2898

Guest
helemaal mee eens. Ik deel de mening van pc en ben ook een nieuwe gilde begonnen, mijn doel is leden te zoeken, Ik wil mij ook gaan vestigen en hoop snel in de top 10 te staan, het beleid van DF vind ik te soft, ze pikken te veel en ik ben iemand die niet over zich heen laat lopen, Ik ben reeds 3 maal uit DF gestapt en dit maar voorgoed.

Ik mag hopen dat DF mij ook veel geluk toe wenst zoals de lieve gilde de sluitsteen hun oude maat pcsurgeon het beste toewenst

Ik zal mij gaan voeden met sectoren van gildes wiens leden voor zich zelf beginnen, dit meer om misbruik van sloop gildes te beperken, ook al is pcsurgeon dat niet, tis wel toevallig dat net die sectoren die hij pakt van de gilde is die hij het meest haat en door de slijk haalt. maar die lagen vast voor het oprapen en het zal de beste optie zijn geweest voor hem daar te landen, dus dat is ok, niks mis mee denk ik ????

maar goed, laten we het verder niet persoonlijk maken
Vergeet niet, Ik sta 100% los van DF. Ik hoop dat mijn leden aantal snel zal toenemen zodat ik weer een nieuwe gezellige gilde heb die niet over zich heen laat lopen. Ik zal nooit een sloop gilde aanmaken als ik meer leden heb want ook ik ben daar fel op tegen.

Ik zal mij ook inzetten voor gildes die in ITP, PTP en MTP lastig worden gevallen en voorkeur geven om mij op die plekken te vestigen en uit te breiden

mvg en suc6 allemaal

Aah een soort robin hood ?
Ik pak van de armen zodat de rijken rijk blijven soort of thing ?
Goed bezig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2898

Guest
Het Anti-Sloop-gilde aliantie heeft zojuist op indus een actie uitgevoerd met ongeveer 100 man verdeeld over 2 gildes.
.
Sluitsteen is daarmee hun complete indus bezetting kwijtgeraakt.
.
Nog steeds word ik verantwoordelijk gehouden voor het gebruiken van een sloopgilde door verschillende mensen die menen dat soort onzin serieus te nemen. Tot nu toe heb ik geen sloopgilde gehad...
.
Ik heb Sluitsteen nog nooit verlaten en ben van mening dat ik niet verantwoordelijk kan zijn voor acties die anderen uitvoeren. Sluitsteen kan dit evenmin.
.
De anti-sloopgilde aliantie is daarmee een gereedschap geworden voor de toch al on-aantastbare top om een klein en niet meewerkend gilde van de kaart te vegen.
.
Ik ben persoonlijk in shock dat een gilde zoals DF zich hiermee zo verlaagt en dat het blijkbaar wel toegestaan word dat 1 van deze gildes nu gebruikt word onder leiding van een ex DF lid die deze gewonnen sectoren nu voor zichzelf gebruikt. Daarmee heeft dit sloopgilde zichzelf laten gebruiken voor het doel te kunnen settelen van een gilde.. das nu precies waar deze aliantie zo op tegen is. De 2e sloopgilde gaat al niet veel beter... ook die sectoren worden nu door een nieuwkomer misbruikt om te settelen. Daarmee heeft de aliantie zichzelf schandelijk laten misbruiken.

Dit is een groteske actie die tegen alle principes indruist naar mijn mening.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1924

Guest
Het Anti-Sloop-gilde aliantie heeft zojuist op indus een actie uitgevoerd met ongeveer 100 man verdeeld over 2 gildes.
.
Sluitsteen is daarmee hun complete indus bezetting kwijtgeraakt.
.
Nog steeds word ik verantwoordelijk gehouden voor het gebruiken van een sloopgilde door verschillende mensen die menen dat soort onzin serieus te nemen. Tot nu toe heb ik geen sloopgilde gehad...
.
Ik heb Sluitsteen nog nooit verlaten en ben van mening dat ik niet verantwoordelijk kan zijn voor acties die anderen uitvoeren. Sluitsteen kan dit evenmin.
.
De anti-sloopgilde aliantie is daarmee een gereedschap geworden voor de toch al on-aantastbare top om een klein en niet meewerkend gilde van de kaart te vegen.
.
Ik ben persoonlijk in shock dat een gilde zoals DF zich hiermee zo verlaagt en dat het blijkbaar wel toegestaan word dat 1 van deze gildes nu gebruikt word onder leiding van een ex DF lid die deze gewonnen sectoren nu voor zichzelf gebruikt. Daarmee heeft dit sloopgilde zichzelf laten gebruiken voor het doel te kunnen settelen van een gilde.. das nu precies waar deze aliantie zo op tegen is. De 2e sloopgilde gaat al niet veel beter... ook die sectoren worden nu door een nieuwkomer misbruikt om te settelen. Daarmee heeft de aliantie zichzelf schandelijk laten misbruiken.

Dit is een groteske actie die tegen alle principes indruist naar mijn mening.

dit zegt genoeg. doe maar lekker schijnheilig
nieuw lid van de sloopgilde.jpg
 

DeletedUser1924

Guest
Het Anti-Sloop-gilde aliantie heeft zojuist op indus een actie uitgevoerd met ongeveer 100 man verdeeld over 2 gildes.
.
Sluitsteen is daarmee hun complete indus bezetting kwijtgeraakt.
.
Nog steeds word ik verantwoordelijk gehouden voor het gebruiken van een sloopgilde door verschillende mensen die menen dat soort onzin serieus te nemen. Tot nu toe heb ik geen sloopgilde gehad...
.
Ik heb Sluitsteen nog nooit verlaten en ben van mening dat ik niet verantwoordelijk kan zijn voor acties die anderen uitvoeren. Sluitsteen kan dit evenmin.
.
De anti-sloopgilde aliantie is daarmee een gereedschap geworden voor de toch al on-aantastbare top om een klein en niet meewerkend gilde van de kaart te vegen.
.
Ik ben persoonlijk in shock dat een gilde zoals DF zich hiermee zo verlaagt en dat het blijkbaar wel toegestaan word dat 1 van deze gildes nu gebruikt word onder leiding van een ex DF lid die deze gewonnen sectoren nu voor zichzelf gebruikt. Daarmee heeft dit sloopgilde zichzelf laten gebruiken voor het doel te kunnen settelen van een gilde.. das nu precies waar deze aliantie zo op tegen is. De 2e sloopgilde gaat al niet veel beter... ook die sectoren worden nu door een nieuwkomer misbruikt om te settelen. Daarmee heeft de aliantie zichzelf schandelijk laten misbruiken.

Dit is een groteske actie die tegen alle principes indruist naar mijn mening.

gohh opeens nog 1 van de sluitsteen in die sloop gilde ( en ja hoor, de aan maker van dit topic. BETRAPT :). denk dat men nu kan zien hoe en wat
Er komen vast reacties als ja dit komt doordat..........
De raad heeft jullie terecht bestraft door het gebruik maken van een sloop gilde
zojuist hebben jullie CD een sector afhandig gemaakt. Gratz met deze laffe overwinning Laf in de zin van het niet gebruiken van jullie hooft gilde. ja helaas is dit toegestaan, maar fair play ????

en dan klagen dat je zelf word aangepakt. wat een lachertje. mijn gilde zal dit blijven bestrijden. oog om oog

en nog een sluitstener in de sloop gilde.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1655

Guest
dit zegt genoeg. doe maar lekker schijnheilig
Bekijk bijlage 1099

Volgens mij niet... Je viel een onschuldige club aan met 100 man - notabenen MET een sloopgilde... Volgens mij zet jullie gildes onder druk om aan jullie campagne mee te doen...

Wees gerust, Rusland zal voortmacheren richting de "Machtige Divine Forces" en zegenvieren. Hoera!

PS: De HOGE RAAD verwerpt jullie motie...
 

DeletedUser2898

Guest
Zeg moees... ik heb eerst officieel ontslag genomen bij Sluitsteen en ze bedankt voor de mooie tijd samen...
Ik kom daar niet meer terug en Sluitsteen staat hier compleet buiten.
De beslissing om deze stap te nemen ligt niet bij mijzelf. er is mij meerdere keren gezegt dat ik beter kan verdweinen bij Sluitsteen omdat ik onheil over hun afroep.
.
Deze beslissing heb ik genomen onder druk van 100 man Raad1 & Raad2 van de anti-sloopgilde-coalitie. Deze hebben mij gedwongen tot het verlaten van Sluitsteen na een schandalige inval die heeft plaatsgevonden. Tijd om de pijn terug te geven aan de daders.
.
Welke overwinning bedoel je precies met LAF moees ?
die met 100 man ? tegen sluitsteen ?
Dat had met mij als CEO van Divine nooit gebeurd Moees.
of die met 4 man tegen TWL ?
ik weet niet hoor...
vind ik niet laf hoor ;) heel eerlijk gezegt was dat een prima aanval...
.
Vertel maar alvast bij DF dat we net zo lang boren tot we op de stoep staan bij DF.
Veel succes ;)
.
Iedereen die wil joinen.... De russen zijn op zoek naar actieve kanonnen die er lekker op los willen knallen ;)
.
Jullie maken het voor mij onmogelijk om in een gilde te vertoeven... prima... nu zit ik in een gilde die je niet kan pakken... Kom maar op... mij kan je dagelijks gaan verwachten ;-)
.
Ooh ennuuuuh... nog iets... We hebben Screenshots van alle leden van Raad1 en Raad2. De betreffende hoofggildes die mee hebben geholpen kunnen de aankomende tijd een bezoekje verwachten :D.
Of 2..... of 3 :p..... of meer :D.... I'm awake now :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6867

Guest
worden jullie niet moe van jezelf?

ik heb zelden zoveel haat gezien om een spelletje :S Lees het is maar een Spelletje als jullie je zo erg irriteren dat de 1 een sloop gilde maakt en dan weer visa versa
oplossing ga gezellig met ze alle in 1 Grote nieuwe gilde dan speel je met elkaar en dan kan niemand elkaar vals beschuldigen van slopen en weet ik wat veel + dubbele krachten betekend dat je makkelijk een Groot deel van de GvG kan bemachtigen

Make Love not Forum war ;)
 

DeletedUser1655

Guest
BRISGARD SITUATIE:

1) Sluitsteen hervestigde zich op Industrieel en landen op 29-apr op 33-25. (NPC gebied, 8x) (dit is #12 op de battleplan - zie bijlage)
2) De siege werd 4x verbroken door The White Lotus (hierna genoemd "TWL") met hulp van haar alliantie Divine Forces (Hierna genoemd DF)
3) Sluitsteen breiden zich uit tot de situatie zoals afgebeeld in het battleplan (HQ in de midde)
4) De volgende dag 30-apr wilde Sluitsteen #1 tot 7 siegen, alle sieges op gebieden 1, 7, 6 en 5 werden aangevallen door TWL met hulp van DF. Die zijn later alsnog ingenomen, wel met zware verlies. Let op: Tot heden heeft Sluitsteen alleen NPC sectoren aangevallen.
5) TWL Siege en veroverde #11
6) Op 1 mei werd Rusland in de leven geroepen (commando groep), lande en veroverde #3 en 4 en de naastgelegen sector 32-31 van TWL.
7) Op 2 mei droeg rusland de sectoren over naar Sluitsteen en ontbind officieel

Uit de bovenstaande is duidelijk te merken dat Sluitsteen niet de intentie had TWL of haar alliantie aan te vallen. Juist de tegenovergestelde is het geval. TWL werd door DF "misbruikt" om sluitsteen aan te vallen. Dit dwong mij om een alternatief te verzinnen, waar DF en haar bondgenoten nu over vallen.

Battleplan29e-3V6.png
 

DeletedUser1072

Guest
euhm.... 1 vraagje, waarom moet dit op het forum? ik bedoel allemaal leuk en aardig dit (en naar mijn mening overdreven officieel, tegelijkertijd kinderachtig en gewoon stom) maar wat is de meerwaarde dat jullie dit op het forum doen? aandacht er voor vestigen? want dan hadden jullie bij de eerste pagina al lang kunnen ophouden denk ik... dus stop hier gewoon mee en ga lekker bekvechten tegen elkaar met berichten over en weer ofzo. das voor de forum gebruiken een stuk makkelijker :p
 

DeletedUser1655

Guest
Dit is de Brisgard-wereld forum, waar dit soort van zaken horen te staan...
 

DeletedUser1655

Guest
dit zegt genoeg. doe maar lekker schijnheilig
Bekijk bijlage 1099

Ten tijden van jullie aanval zat Vamp nog bij Sluitsteen en was Vamp geen lid van Rusland. Zijn ontslag bood hij pas 6 uur na jullie actie aan en voegde zich tot mijn Gilde. De screenshot van jou is pas daarna gemaakt... even de feiten op de rij gezet voor je zodat andere geen verkeerde beeld krijgt van wat daadwerkelijk afspeelde ;)

stadsnieuws_rusland.JPG
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan