Het Anti-Sloopgilde verbond

DeletedUser2379

Guest
Ik schijn geen namen te mogen noemen maar degene die hierboven met een oranje shirt, zonnebril & petje staat afgebeeld is in 1 van zijn 2 hoedanigheden een kanjer in het plaatsen van woorden. Zijn grootste vriend is diegene met een doodskist en rare witte hoektanden die zich nog altijd graag laat verifiëren als EX-ceo van het mooie Divine Forces.

Ik denk dat iedereen van FoE inmiddels wel in de gaten heeft dat er een enorm CALIMERO gevoel in jullie kopjes speelt waarom mogen jullie niet of niet meer in DF? Tja waarom waarom....... en wie moet daar nu nog een antwoord op geven? Die ene die wat doet met peecees wilde zooooo graaaaag bij DF maar zijn vriendje met de hoektanden kreeg het niet voor mekaar!

Tja dan kan ik me voorstellen dat je nachtenlang je slaap vergeet en maar achter dat ene lijntje blijft hangen, die navelstreng die je nog enigszins een connectie geeft met de werkelijkheid....

succes kerels jullie maken er echt iets moois van, FoE zal dolblij zijn met jullie reclame!
 

DeletedUser2898

Guest
Hey meneer tropen vol lianen...
ik dacht dat jij uitgeslingerd was bij DF omdat je nogal moeite had met de CEO daar... Waarom zit je er nu op schoot dan ? beetje apart kerel...
Maargoed... moet je zelf weten op zich ;)
Hey, ik heb vaak genoeg gewaarschuwd dat je niet met 100 man op mijn stoep moet komen staan. mag wel natuurlijk maar ik heb beloofd dat bij mij dan ook de remmen los gaan. Word GvG dan toch eindelijk intressant :D
Ik wil graag gaan settelen in DF gebied... ik moet daarvoor wel eerst dwars door TWL... nou dat moet dan maar :D
en helemaal niets dat die 100 man er aan kan doen :p
.
DF kwam op mij jagen kerel... ik niet op DF...
Nu is het mijn beurd.
Niet klagen maar neem het als een vent.. deed ik ook toen jullie er waren :)
 

DeletedUser3119

Guest
Vraag aan Vamp en PC:
Waarom bieden jullie esco hulp aan om onze sectoren te slopen?
Als we dan toch alles op tafel gooien mag deze vraag er ook wel bij lijkt me.
Groet
Alpha
 

DeletedUser2898

Guest
ik bied geen hulp aan om DSF sectoren te slopen..
DF heeft een siege van het GvG gilde weg geslagen... Het GvG gilde pikt dat niet en kan mogelijk besluiten om DF ook een pak rammel verkopen...we bieden hulp aan het GvG gilde om DF aan te pakken... Geen nood Alpha, DSF sectoren hebben voor zover ik weet niet onze intresse. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3119

Guest
Die MatrimX zit de ene keer bij jullie en nu weer bij esco
dus voel de aanval al weer komen en dat alles vanwege 1 sector die wij van esco afnamen op MT
fijn gedrag maar goed, ik gun hem alle plezier van de wereld (kost hem een vermogen maar da's niet mijn probleem)
beetje sneu is het wel om een heel Gilde te slopen vanwege 1 sectortje
en dan noemen we het maar geen sloopgilde he :)
ach, denk dat ik maar naar de kapper ga hahahaha, leuker dan dit ..
have fun en knal ze
 

DeletedUser3119

Guest
11:10: esco: zodra ik begin met vechten komt hij tevoorschein in de chat :)
11:10: Vamp: als je op Pro nog even gaat beuken dan hoor ik het wel ;-)

esco beukt maar tegen 1 gilde op progressief en dat is ons gilde, dus hoe moet ik je aanbod dan interpreteren Vamp?
en nu is die matrix gast in zijn gilde dus...
enfin... het zal, ik ga me er niet druk om maken
beginnen we toch gewoon weer opnieuw, lang leve de lol :p
 

DeletedUser2898

Guest
We hadden het niet over jouw sectoren kerel... geen nood
MatrimX heeft zijn eigen Agenda... daar kijk ik niet in.
als je daar vragen over hebt dan moet je het echt even aan hem zelf vragen.
Volgens mij verhuurd hij zich aan de hoogste bieder...
Bij DF mag dat zag ik in hun profiel... iedereen mocht onder DF vlag mee vechten staat er geloof ik :-D
 

DeletedUser3119

Guest
vrouw :)
volgens mij mis ik iets daar beneden om een kerel van me te maken hahahahaha
 

DeletedUser2379

Guest
Zie waar je gestrand bent en wat inmiddels heel FoE ziet als waarheid, je doet mee met je maat pclamstraal en jij als vlamstraal, perfecte combi welke jezelf nog niet had bedacht.

Bij deze meld ik even dat ik geen namen noem!

En ja ik kan praten met mensen en kan dus ook zaken BEspreken.
 

DeletedUser2898

Guest
Zie waar je gestrand bent en wat inmiddels heel FoE ziet als waarheid, je doet mee met je maat pclamstraal en jij als vlamstraal, perfecte combi welke jezelf nog niet had bedacht.

Bij deze meld ik even dat ik geen namen noem!

En ja ik kan praten met mensen en kan dus ook zaken BEspreken.

eeeeh, ja prima ;)
voorheen kwam er meer nuttigs uit kerel :)
Begrijpt iemand wat hij probeerd te zeggen ?
 

DeletedUser2379

Guest
Ik mag en kan net zoveel zin als onzin hier neerzetten als jij (geen naam he).

Ik denk dat je met wederom dit antwoord jezelf en alle vrienden waaraan je jezelf connect je je in een hoekje drijft waar je geen idee van had waar je blijft zitten.

Ik heb daar geen problemen mee ik hoop dat jij een manier probeert te vinden om jezelf te helpen buiten dit spel, dat zal je wat meer verlichting geven. Denk vooral aan je naaste familie vriend! misschien is de energie die je nog hebt daar beter aan besteedt.
 

DeletedUser1655

Guest
DE waarheid vind je in de screenshots...
Feit: DF viel Sluitsteen aan en niet anders om. Tot heden is dat nog steeds het geval.
Feit: TWL werd er voor gebruikt, ver buiten jullie eigen gebieden
Feit: Sluitsteen had enkel intresse in de lege NPC gebieden, geilustreerd op de battle kaart. Op 29-4 waren de gebieden vrij.
Feit: DF Verkondig halve waarheden, citeren slechts delen van gesprekken om de waarheid te verdraaien.
Feit: DF co-ordineren een massa aanval op Sluitsteen

Conclusie: Rusland neemt maatregelen tegen de aggresor.

Kijk na de chronologische verloop van de hele oorlog en ga bij julliezelf te rade of dat nou nodig was ons aan te vallen op niemandsland. De hele situatie is veroorzaakt door DF, en had voorkomen kunnen worden.
 

DeletedUser2379

Guest
Ik kan geen waarheid vinden in screenshots aangezien deze gemanipuleerd kunnen zijn, geldt dus van allen die deze hier plaatsen laat staan welke door FoE geaccepteerd zouden worden.
Feiten welke hierboven gesteld worden kan ik niet checken aangezien niet alle historie door FoE geheel gedeeld wordt.

Kortom De conclusie welke door de speler hierboven gedaan wordt stoelt nergens op. Ik ga graag met hen een gesprek aan in samenspraak met de sprekers van FoE.

Ik denk nl dat sommigen van deze spelers het aanzien en daardoor het economische gewin waarmee dit spel gestart is geschaadt wordt. Ik kan me niet voorstellen dat FoE en/of Innogames hiermaa gebaat is?

Gegroet AAPJ
Ps voor Innogames bereikbaar via de geijkte kanalen.
 

DeletedUser1655

Guest
Tuurlijk... Kan je verzekeren dat de game mods de strategie ook hebben gezien. Kijk maar naar de tijden van de post die ik citeerde... Jullie leiden gezichtssverlies, en staks ook sector verlies. Kom maar op... Tijd dat ik de leiding overneemt op Brisgard. Zal jullie erg fijn vinden.

Inmiddels hebben jullie al de 4e spookgilde geintroduceerd... wat jullie willen. Jullie "overeenkomst" is totaal niets waard...
Leuk spel is dit toch... hehehe
 

DeletedUser2379

Guest
Dit is een raar antwoord gezin je gebruik van het Nederlandse woord, laat staan waar je naar verwijst want mij klokje kan anders staan dan die van jou.... bizar hoe je inmiddels feiten zou kunnen plaatsen...

het zal je inmiddels wel gaan duizelen en hoe meer je zou willen met je "feitjes" hoe harder ze onderuit gaan.

Let wel heel goed op je taalgebruik he want je wordt sloppy......
 

DeletedUser1655

Guest
Niet persoonlijk raken he? Mijn taalgebruik is "off-topic", kan ik niks aan doen.
Hou je graag bij de feiten.
 

DeletedUser2379

Guest
Jawel want het kan soms hele rare spraakverwarringen veroorzaken waar in het verleden ook hele nare dingen uit kwamen.....

je moet dit HEEEL goed in de gaten houden kerel want 1 spraakverwarring van jou doet een een heel spel veranderen, snappie? of snappie nie?
 

DeletedUser1655

Guest
Dat kan ik begrijpen, soms ff 2 a 3 x lezen wat ik schrijf. Ik ben engels talig, dus komt het "raar" over.
Ik geef alleen de juiste feiten weer, hoe jij dit ervaar kan ik niks aan doen. Ik krijg zat steunbetuigingingen in me mail, mensen is bang dit hier te posten omdat zij bang zijn voor jullie. Dat zeg toch al genoeg?

Dit is een spel, geen geloof. Alles wat ik hier presteer is absoluut niet persoonlijk bedoel. No hard feelings...
 

DeletedUser5968

Guest
Jawel want het kan soms hele rare spraakverwarringen veroorzaken waar in het verleden ook hele nare dingen uit kwamen.....

je moet dit HEEEL goed in de gaten houden kerel want 1 spraakverwarring van jou doet een een heel spel veranderen, snappie? of snappie nie?

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet... AAPJ als jij zo graag PCSURGEON op zijn taalgebruik wijst, kan ik bij jou ook wel het 1 en ander gaan corrigeren... begin maar eens met leestekens, en stijl. Jouw zinnen zijn ook een vorm van verbasterd Nederlands.

@PCSURGEON leiding nemen op Brisgard? hoe wou je dat realiseren, je bent immers maar 1 speler uit een grote poel spelers... en daarnaast je bent maar "een" speler.
Deze hele discussie over een relatief gevoelig onderwerp komt erg over als ego strelen en verwijten smijten waarbij beiden partijen ogenschijnlijk niks kunnen bewijzen.
Het is Gilde VS Gilde voor een reden.... in oorlogstijden werd er ook niet volgens de gedragscodes of regeltjes gevochten... daar werd tactiek gebruikt om een ander onderuit te halen.

Dus het ethische aspect "sportief gedrag" is hier totaal misgeslagen... het is nog altijd een spel, en dit element is optioneel!
Wees dus even weer bedachtzaam en berust je op het gegeven dat je weinig kan in je eentje.
 
Bovenaan