Het Anti-Sloopgilde verbond

DeletedUser3376

Guest
Cannelé, volgens mij heet dat een koekje van eigen deeg.

En ik weet niet hoor maar die ‘bondgenoot’ van jullie veroverde om 3 uur ’s nachts sectoren van Nehallenia én van ons en gaf ze daarna door aan jullie:

http://prntscr.com/3rfgpa
http://prntscr.com/3s1iyg
http://prntscr.com/3sc7tn

TFD was genoodzaakt om daar zelf met een sloopgilde tussen te springen om dit te stoppen. En dit is nu al maanden aan de gang. De hele zaak is allang bekend bij het anti-sloopgilde verbond, en het is juist dat die niet meer bestaat dat we zelf genoodzaakt zijn maatregelen te nemen.

Ga vooral door met TFD of zijn bondgenoten te zieken met je sloper, als jullie niks beters te doen hebben, maar ga dan niet telkens klagen op het forum als je de bal terugkrijgt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2898

Guest
kijk... das duidelijke taal...
is er geen manier dat jullie tot elkaar kunnen komen ?
 

DeletedUser

Guest
Nee ,want wij onderhandelen niet met Terroristen ,Leugenaars en jassedraaiers en opgeven doen we zeker niet.

http://prntscr.com/3ue3h9 (Prince beweert toch op die andere topic dat TFD los staat van Nehalennia !!! En wat is dit dan ? ). Blablablablabla !!! *zucht*

Wij zijn de kleinste gilde op de kaart en onze leden hebben zeer grote strijdersharten en vechten in eer en geweten voor wat ze waard zijn en volgens mij is dat hun gewicht in goud vanwege hun inzet en doorzettingsvermogen.

Bij TFD is't simpel , oftewel doe je wat ze dicteren ,en dans je naar hun pijpen terwijl ze een kleine gilde voor hun kar wilen spannen tegen hun tegenstanders zoals Free World ofwel wordt je geveegd en dat noemen ze daar respect.
Het enige wat ze toelaten is dat je aan land komt want ze kunnen niet anders ,wil je meer zoals het opnemen tegen Nehalennia vegen ze je van de kaart.Kijk maar eens naar de screen.DAT IS NU.

Van't weekend nog kwam er een nieuwe gilde op de kaart en gisteravond werd ie aangevallen door de TFD leider met een sloopgilde .
De reden mij onbekend , ik geloof dat ze bij TFD nu alles aanvallen wat op de kaart komt met sloopgildes .

Heerlijk wanneer de sterkste en grootste gilde op de kaart zich zo te kenne geeft tegen gelijk wie die in't noorden op ijzertijd komt geland.
Hoeven we niet meer mee te doen aan dit welles nietes spelletje.

Het enige doel dat TFD voor ogen heeft is nummer 1 worden op de ijzertijd kaart. Dat heeft luites gezegd in een gesprek met S.O.C .

Ik maak me weinig illusie van hoe ze dat gaan proberen te verwezenlijken hoor.En idd GvG gaat dik naar de haaien door deze toestanden.
Als je al dit gedoe gelezen hebt veronderstel ik dat weinig gilden er nog zin in hebben om iets te gaan ondernemen in gvg.
de gehele oorlog is begonnen door jullie omdat jullie ons niet toelieten Nehalennia te bekampen.Nu moet je niet komen klagen dat het oei oei oei maanden in beslag neemt want wij zullen het jaren volhouden hoor.Als het aan mij lag vroeg ik ollie er zijn heilige missie van te maken dat TFD zeker niet Nr1 wordt.

Spijtig maar het is zoals het is.Hadden jullie niet verwacht hee dat we zoveel overgave en doorzetting hebben :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3376

Guest
Nou daar heb je je antwoord vamp. ;)

En Cannelé volgens mij is het niet verboden om even naar je bondgenoot te gaan om te helpen als die aangevallen wordt en 7 van zijn 11 sectoren verliest aan jullie gesloop. En ik haal daar gelijk wat goederen op, want ja ze zijn ook handelspartner. Erg hé? :)

En ja wij willen graag eerste op de kaart worden. Wie niet? Maar we doen dat wel op een eerlijke manier. Er is nog geen gevecht tegen Free World of eerdere tegenstanders daar (White Lotus, Gladiatoren) geweest die we met slopers hebben gedaan. Ook al kost het nu al 1200 goederen van alles per belegering. Jullie vallen we wel aan met slopers. Rara hoe kan dat?? Ga is bij jezelf te rade.

Blijf vooral jaren aanvallen, des te meer van onze spelers worden vastbesloten om jullie weer te verdrijven. Dit gaat ons al bijna geeneens meer om de machtsbonus (ijzertijd levert toch bijna niks op), maar omdat we niet gaan toegeven aan dit gedoe. Wees verstandig en land ergens anders, of val Nehallenia en TFD niet meer lastig met je grote vriend.
 

DeletedUser2898

Guest
1e worden op de ijzertijd map... OMG waar gaat dit over ?
kan ieder niet op zijn eigen niveau spelen ?
dan blijft er nog wat over voor de nieuwe beginnende spelers..
of is dat raar om te vragen ?
Stel je nou eens voor dat de uitontwikkelde spelers zouden gaan mee vechten op ijzertijd...
dan veeg je alles van de kaart wat er ook maar op staat.
wat voor gevoel moet dat geven voor jezelf ? Trots ?
Kom op zeg, het doet haast niets voor je macht punten en toegevoegde waarde voor je gilde heeft het nouwelijks.
Beetje jammer allemaal hoor.
.
1 tip heb ik wel voor je Mademoiselle Cannelé, neem niet meer op je bordje dan dat je aan kan. Als je weet dat TFD dergelijke slagkracht heeft en je zelf niet genoeg in huis hebt om ze aan te kunnen... brand je vingers er dan niet aan...
.
1 tip voor Prince of Orange: De sterkste zijn wil nog niet zeggen dat je het recht hebt tot vernederen.
dat kan je ook flink in je kont bijten. De underdog kan zich ook verenigen tenslotte. Je zou tenslotte niet willen dat een gilde opgericht zou worden met een paar gemotiveerde A klasse spelers die je even flink op je nummer zetten met je gehele gilde. Vraag TWL en DF maar hoe dat is.. slapeloze nachten voor diegene die op wacht moeten staan ;-)
.
Een tip voor beide:
Probeer er samen uit te komen en laat het verleden los. Beide vooruit kijken en probeer haat en ellende los te laten. Het heeft geen nut en is alleen maar contra productief voor beide partijen.
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3376

Guest
Hey Vamp,

helemaal mee eens dat het contraproductief is voor beide. Het enige dat we nu doen is elkaars tijd en energie te verspillen. Wat mij betreft eindigt dit liever vandaag dan morgen.

Vernederen is nooit ons doel geweest. Het idee erachter was dat de kleine leden van TFD de kans kregen om alvast te oefenen met GvG, en dat we wat te doen hadden als voor de andere tijdperken troepen herstellen/ goederen gespaard worden. Maar ja, door dit conflict gaan steeds meer van de leden er een persoonlijke issue van maken (helaas).

En zo groot zijn we ook nou ook weer niet hoor vergeleken met de andere gilden waar we mee concurreren in ijzertijd, wij komen dan ook maar op de 5e plek in de algemene gilderanking. Dat grote spelers mee kunnen doen in lagere tijdperken lijkt me meer een ander probleem. Dat ligt bij de spelmakers.

Eerlijk gezegd wil ik samen met een aantal anderen mijn beetje ijzertijd al een tijdje slopen, en me op belangrijker tijdperken focussen, maar zolang we aangevallen blijven worden met slopers komt het er niet echt van. Als minerva slim is laten ze het even rusten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2898

Guest
Kijk, das nog eens een optie waar wat mee gedaan kan worden.
Laat het even rusten is idd iets zinnigs waar men wat mee kan.
Treed met elkaar in overleg en hou op met over en weer steken op het forum.
Probeer tot elkaar te komen ipv elke keer goederen te verbranden.
Dat is voor niemand goed.
 

DeletedUser

Guest
Het enige wat wij wensen van in het begin is een kans om met Nehalennia een eerlijk gevecht aan te gaan voor territorium.
Geen enkele gilde komt op de kaart om na 4 landjes ,tesamen macht 12, vrede te gaan sluiten en dan het spel te stoppen.

Natuurlijk niet ,wij willen vechten in Ijzertijd, NIET met TFD maar met Nehalennia , kampen voor de landjes ,leuk toch , vandaag pakken wij wat en morgen zij.:cool:

Dat is voor ons het principe van de Gilde vs gilde per definitie , of heb ik het nou mis.Waarom de moeite doen zoals Sir Oliver Cromwell 16 ballistakampen zetten - 10 legionairsbarakken etc,etc om na 4 landjes en 1 maand vechten te stoppen vanwege de goeie vrede.

Het gaat 'm voor onze leden om het plezier van het gezamelijk battlen elk weekend.En of dat nu tegen Nehalennia is of TFD maakt idd veel uit. Liever tegen Nehalennia en zoals ik zei als ze hun land terugwillen moeten ze maar terugvechten , nou dan.

Hoe langer dat TFD er zich mee bemoeit hoe koppiger ze zullen blijven terugvechten hoor.Ze zijn nog erger dan Ieren :D.

En Prince ,waar het blijft vandaan halen weet ik niet maar jij doe net of wij voor een complot van sloopgildes zorgen op juliie terwijl het enige dat er gebeurt is dat de ene kleine gilde na de andere zijn kans in't noorden waagt vanwege de kans die ze ruiken in dit tumult.

"Victoria Mortalis" was zo'n gilde en jullie leider viel ze aan en gaf daarna de aangevallen en veroverde sector weer vrij en dan kwam er weer een nieuwe gilde op de kaart. Die hebben wij ook opgestookt zekers volgens de grote anti TFD complot theorie :confused: waar wij de grote schuldigen van zijn.

hihi dit is toch kostelijk materiaal zekers whahaha :D hallo. Allé Prince t'is jouw beurt weer en dan zal ik proberen te pareren :rolleyes:.

Wij zijn amper 6 maanden dit spel aan't spelen en Prince doet net of we alle gilden tegen hem aant opzetten zijn.Ik onderhoud wel een gezin hoor en heb nauwelijks tijd om het spel te spelen laat staan een complot smeden onder gildes en Oliver is Foreman in de Haven van Antwerpen , die zie ik ook zijn vrije tijd niet besteden aan complotten smeden hoor maar hij zal wel allianties aangaan met jullie vijanden zolang hij van jullie niet mag kampen om landjes met de enige gilde waar we "misschien" een kans tegen maken .
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3376

Guest
Cannelé, je legt me allerlei woorden in de mond. Zoals al zo vaak gezegd, dit gaat niet om jullie, maar om jullie bondgenoot. Mijn ijzertijd is weg en ik bemoei me er niet meer mee. Laat Oliver het gewoon met Simon uitpraten. Ik wens je een fijne zomer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan