Opgelost Herstellingtijd van eenheden niet correct

DeletedUser58

Guest
De aangegeven tijd van herstel bij de troepen geeft helemaal geen goed beeld van wat het werkelijk is.

zo staat er bij speer 1sec terwijl het 1 minuut moet zijn ofzo
Krijgers zouden in 3 minuten herstelt moeten zijn maar na een gevecht duurt dit naar mijn mening veeeeel langer.

Kan iemand mij hier een beetje duidelijker beeld geven van hoelang het duurt? zit nu al de hele middag te wachten tot mijn krijgers hersteld zijn
 

DeletedUser174

Guest
Ik vind dit ook erg vreemd. Bij mij gebeurt er hetzelfde.
 

DeletedUser

Guest
Het is algemeen bekend dat de tijden niet kloppen.

Volgens mij bestaat er geen bekendgemaakte lijst met de goede geneestijden, maar ik zal voor de zekerheid wel even de andere fora afstropen.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
De aangegeven tijd is de tijd per 'blokje' dacht ik, maar zelfs dan klopt het niet helemaal. Probeer anders even te verversen als ze niet willen genezen.
 

DeletedUser

Guest
Twee minuten (of bij duurdere troepen iets langer) wachten en dan op F5 rammen, scheelt waarschijnlijk al een heleboel. Maar de tijden slaan helemaal nergens op idd.
 

DeletedUser

Guest
Twee minuten (of bij duurdere troepen iets langer) wachten en dan op F5 rammen, scheelt waarschijnlijk al een heleboel. Maar de tijden slaan helemaal nergens op idd.
Hmmm... Bij mij werkt F5-en niet op FoE. Bij jou wel?
 

DeletedUser

Guest
Bij mij doet hij het wel gewoon, welke browser gebruik je?
 

DeletedUser

Guest
Firefox. Ik heb het al op Chrome geprobeerd, zonder succes. Maar ik kan altijd nog de refresh knop bovenaan de browser gebruiken.
 

DeletedUser

Guest
Firefox. Ik heb het al op Chrome geprobeerd, zonder succes. Maar ik kan altijd nog de refresh knop bovenaan de browser gebruiken.

van HowToPow: gebruik opera!

zelf weet ik niet of f5 het bij mij wel doet, ik klik altijd gewoon op refreschen:cool:
 

DeletedUser

Guest
De aangegeven tijd van herstel bij de troepen geeft helemaal geen goed beeld van wat het werkelijk is.

zo staat er bij speer 1sec terwijl het 1 minuut moet zijn ofzo
Krijgers zouden in 3 minuten herstelt moeten zijn maar na een gevecht duurt dit naar mijn mening veeeeel langer.

Kan iemand mij hier een beetje duidelijker beeld geven van hoelang het duurt? zit nu al de hele middag te wachten tot mijn krijgers hersteld zijn
Probeer eerst stap 1 in dit topic te doorlopen. Mocht het dan nog niet opgelost zijn, kan je steeds overschakelen op stap 2.
 

DeletedUser274

Guest
het genezen van krijgers

als je krijgers hebben gevochten en half dood zijn dan hebben ze even de tijd nodig om te genezen. helaas staat er onder je krijger altijd dat de genezingstijd 1 sec is. daar klopt natuurlijk geen reet van maar er word ook niet constant in het spel geupdate hoeveel leven ze op dat moment hebben. als je klaar bent met vechten en ze hebben 50 % hp dan moet je na 5 min helemaal de pagina refreshen en dus het hele spel refreshen om te kijken hoeveel ze op dat moment hebben. ik irriteer me er mateloos aan -_-
 

DeletedUser

Guest
Ik sluit me hier bij aan. En omdat ze op 1 sec blijven staan bij mij, kan ik ook niet meer krijgers aanmaken... erg vervelend.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb de topics 'herstellen' (het huidige topic) en ' het genezen van krijgers' samengevoegd, aangezien dit om hetzelfde probleem gaat. Ik zal dit topic nog hernoemen.

nephenthos en Neviathien: zouden jullie het stappenplan waar oneal naar verwezen heeft eens kunnen volgen?

Verder is het zo dat de herstellingstijd als het goed is de tijd moet aangeven waarin je speervechter/soldaat/slinger/... 1 blokje gezondheid bij krijgt. Deze zal dus inderdaad op '1 sec' blijven staan bij een speervechter, dat is de algemene herstellingstijd voor 1 blokje.
 

DeletedUser274

Guest
Hmmm... Bij mij werkt F5-en niet op FoE. Bij jou wel?

je moet ff boven op je adres balk klikken en dan op f5 rammen.

maar het is toch niet normaal dat je constant op f5 moet rammen om te kijken hoe je soldaatjes ervoor staan -_- zoals ik al gepost had weet ik dat F5 helpt maar of het nou efficiënt werkt -_-
 

DeletedUser274

Guest
Ik heb de topics 'herstellen' (het huidige topic) en ' het genezen van krijgers' samengevoegd, aangezien dit om hetzelfde probleem gaat. Ik zal dit topic nog hernoemen.

nephenthos en Neviathien: zouden jullie het stappenplan waar oneal naar verwezen heeft eens kunnen volgen?

Verder is het zo dat de herstellingstijd als het goed is de tijd moet aangeven waarin je speervechter/soldaat/slinger/... 1 blokje gezondheid bij krijgt. Deze zal dus inderdaad op '1 sec' blijven staan bij een speervechter, dat is de algemene herstellingstijd voor 1 blokje.

heel vreemd dat mijn speermannen na 1 min op F5 rammen nog steeds niet vol zijn :)
 

DeletedUser

Guest
Practisch alle stappen geprobeerd, maar nog steeds blijven mijn helende speermannen staan op 1 sec. En dat meer dan een uur, lange seconde ;-) of minuut, als een seconde 1 minuut is.

Alleen ander internet en andere pc niet geprobeerd, geen idee waar ik dat vandaan ga halen.
 

DeletedUser274

Guest
Practisch alle stappen geprobeerd, maar nog steeds blijven mijn helende speermannen staan op 1 sec. En dat meer dan een uur, lange seconde ;-) of minuut, als een seconde 1 minuut is.

Alleen ander internet en andere pc niet geprobeerd, geen idee waar ik dat vandaan ga halen.

nou ze healen wel. maar om te zien hoeveel ze gehealed zijn moet je dus dit hele spel refreshen -_-
en het is idd geen blokje per seconde want dan zou na een paar seconde je speermannen alweer max moeten zijn en dat is niet zo
 
Bovenaan