Opgelost Herstellingtijd van eenheden niet correct

DeletedUser

Guest
ik ga niet speciaal voor dit spel Opera installeren ;-)

Maar ik heb me net even compleet laten uitmoorden en nieuwe speermannetjes aangemaakt. Zodra ze zijn aangemaakt, zijn ze weer 1 seconde aan het herstellen. Waarvan, het net gemaakt zijn?

Begint een beetje te irriteren, heb meer mannetjes nodig! En om nou meer dan 2 barakken te maken vind ik ook wat te... dat zou economisch niet heel interessant zijn, gigantische barakken voor 2 soldaatjes.
 

DeletedUser

Guest
Het is normaal dat je maar x aantal mannetjes per barak kan produceren. Je moet niet denken dat die 1 seconde daar blijft staan en dat je daardoor geen nieuwe eenheid kan produceren. Barakken kunnen x aantal mannetjes huisvesten.
 

DeletedUser122

Guest
Die hersteltijd krijg je pas als je daar diamanten voor inlevert volgens mij. De echte hersteltijd is veel langer maar word niet aangegeven, wat zou moeten. Zelfde voor de sterkte van die eenheden, dat zou ook aangegeven moeten worden en niet pas in het gevecht.
 

DeletedUser

Guest
Die hersteltijd krijg je pas als je daar diamanten voor inlevert volgens mij. De echte hersteltijd is veel langer maar word niet aangegeven, wat zou moeten. Zelfde voor de sterkte van die eenheden, dat zou ook aangegeven moeten worden en niet pas in het gevecht.

daar is een overzicht voor:D
 

DeletedUser

Guest
En dat overzicht vind je waar?

Ter kennisgeving: Mijn gezonde mannetjes (die nog nooit hebben gevonden) zijn overigens nog steeds aan het herstellen sinds mn laatste bericht. :sleep:
 

DeletedUser174

Guest
En dat overzicht vind je waar?

Ter kennisgeving: Mijn gezonde mannetjes (die nog nooit hebben gevonden) zijn overigens nog steeds aan het herstellen sinds mn laatste bericht. :sleep:

Nu nogsteeds?!?!
Dat is wel héél erg lang!
 

DeletedUser

Guest
En dat overzicht vind je waar?

Ter kennisgeving: Mijn gezonde mannetjes (die nog nooit hebben gevonden) zijn overigens nog steeds aan het herstellen sinds mn laatste bericht. :sleep:

De tijd die in je barakken staat, is de tijd die een eenheid nodig heeft om 1 blokje gezonder te worden(hoewel de tijd ook dan nog niet volledig klopt). Als ze dus gezond zijn, moeten ze niet gezonder worden. Deze tijd staat er dus vooral zodat je weet hoe lang het zou duren als hij een blokje gezondheid kwijt zou zijn. Je moet deze tijd dus vermenigvuldigen met het aantal blokjes dat hij kwijt is voordat je de volledige hersteltijd ziet.
 

DeletedUser

Guest
De tijd die in je barakken staat, is de tijd die een eenheid nodig heeft om 1 blokje gezonder te worden(hoewel de tijd ook dan nog niet volledig klopt). Als ze dus gezond zijn, moeten ze niet gezonder worden. Deze tijd staat er dus vooral zodat je weet hoe lang het zou duren als hij een blokje gezondheid kwijt zou zijn. Je moet deze tijd dus vermenigvuldigen met het aantal blokjes dat hij kwijt is voordat je de volledige hersteltijd ziet.

Ik heb om exact halfelf deze morgen een aanval met steenwerpers uitgevoerd. Heb nu vastgesteld dat hun genezing gebeurt a ratio van één blokje per uur. Duurt dus nu nog 8 uur voor ik ze terug kan gebruiken om een stukje provincie over te nemen. Je bent dus beter af met ervoor te zorgen dat ze sneuvelen. Maar terug opbouwen kost dan natuurlijk wel grondstoffen. Dus zit je daar weer vast.
(krijger heeft 9 blokjes terug binnen de 2 uur)
 

DeletedUser

Guest
Om nog even terug te komen op de genezingstijd. De vermelde tijd is dus per blokje.
Diamantgebruikers gebruiken de vermelde tijd, niet diamantgebruikers vermenigvuldigen die met 20.
 

DeletedUser

Guest
Om nog even terug te komen op de genezingstijd. De vermelde tijd is dus per blokje.
Diamantgebruikers gebruiken de vermelde tijd, niet diamantgebruikers vermenigvuldigen die met 20.

hoe kom je hieraan? dit is zeer goede informatie!
 

DeletedUser

Guest
hoe kom je hieraan? dit is zeer goede informatie!

Ik heb deze morgen visueel vastgesteld dat mijn steenwerper exact 60 minuten nodig heeft om één blokje bij te krijgen. Is dus de vermelde tijd maal 20. Ik zie niet in waarom dit dan voor alle andere troepen weer anders zou zijn.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb deze morgen visueel vastgesteld dat mijn steenwerper exact 60 minuten nodig heeft om één blokje bij te krijgen. Is dus de vermelde tijd maal 20. Ik zie niet in waarom dit dan voor alle andere troepen weer anders zou zijn.

maar mijn steenwerper doet er geen 60 minuten over volgens mij

ik ga het een uitproberen
IIG bedankt!
 

DeletedUser

Guest
maar mijn steenwerper doet er geen 60 minuten over volgens mij

ik ga het een uitproberen
IIG bedankt!

Is dus inderdaad noch kop noch staart aan te krijgen, want mijn steenwerper had 9 blokjes te gaan en is nu al hersteld. Tenzij er ook nog een graduatie opzit, blokje 1 heeft een basistijd, blokje 2 gaat iets sneller enz.....
 

DeletedUser58

Guest
Is dus inderdaad noch kop noch staart aan te krijgen, want mijn steenwerper had 9 blokjes te gaan en is nu al hersteld. Tenzij er ook nog een graduatie opzit, blokje 1 heeft een basistijd, blokje 2 gaat iets sneller enz.....

Je kunt beter een nieuwe steenwerper maken, dan een steenwerper herstellen met 1 blokje dat kost je minder tijd.
 

DeletedUser58

Guest
dat is natuurlijk waar :p Maar sommigen verzuipen in de grondstoffen omdat hun inwoners aantal te laag is XD (zoals ik dus)
 

DeletedUser163

Guest
kan het zijn dat de hersteltijd per blokje gerekent wordt, wanneer een eenheid 5 blokjes beschadigd is moet je 1 sec x 5 doen, ik heb eerlijk nog niet echt op die tijden gelet, gewoonlijk zijn mijn troepen er helemaal aan en moet ik ze toch terug opnieuw bouwen.
 

DeletedUser

Guest
Om nog even terug te komen op de genezingstijd. De vermelde tijd is dus per blokje.
Diamantgebruikers gebruiken de vermelde tijd, niet diamantgebruikers vermenigvuldigen die met 20.

Normaal is er geen verschil voor diamant & niet-diamantgebruikers, alhoewel ik hier niet 100% zeker van ben. (Buiten de premiumfunctie om je eenheden onmiddellijk te genezen in ruil voor diamanten)

We zijn er tevens vanop de hoogte dat de genezingstijd tijd niet altijd 100% klopt. We zullen de berekening aanpassen om dit op te lossen. Wanneer dit zal worden gedaan, daar kan ik momenteel nog niets over zeggen.

SC-2726
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan