Halloweenwedstrijd discussietopic

DeletedUser13196

Guest
Hoi vraagje geldt de wedstrijd voor al de werelden waarin ik speel of is het persoons gebonden?
 

DeletedUser13644

Guest
Opdracht 1 - da's toch gewoon gokken ? of mis ik iets ?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager

DeletedUser11282

Guest
als je nou ff inlogt dan kan je een antwoord plaatsen op die pagina...
 

DeletedUser10878

Guest
Daarmee bedoelt ie dus dat dit niet het onderwerp is waarin je je antwoorden moet plaatsen als je kans wilt hebben om te winnen, maar in het daarvoor bestemde onderwerp. De rest van ons hoort niet te zien wat je als antwoord indient.
Bedankt, ga proberen het ergens anders te zetten; weet alleen niet goed waar.
 

DeletedUser13320

Guest
Ik kan niet spelen. Sinds gisteren krijg ik altijd het berichtje dat ik te vroeg ben voor de wedstrijd (en brutaal!). De wedstrijd is op 22/10 gestart. Hoe komt dit??
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Klik je wel op de 1? Alleen de eerste uitdaging is begonnen.
 

DeletedUser13679

Guest
Hoe weet ik zeker dat mijn antwoord is verstuurd en hij is binnengekomem en waar kan ik zien hoeveel punten ik heb?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Je kan jouw eigen antwoord als het goed is wel zien onder de wedstrijdpost, jouw inzending is in ieder geval prima aangekomen.

Je kan nergens zien hoeveel punten je hebt, de winnaars worden pas aan het einde bekend gemaakt.
 

Atokirina

Actief lid
Ik snap eigenlijk niet waarom er niet meer deelnemen.

@Leones kan jij zien hoeveel mensen daadwerkelijk op de link IG gedrukt hebben om te zien wat de wedstrijd inhoudt?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Nee, dat kan ik niet zien. Ik kan wel zien dat de aankondiging 8500 keer is bekeken en de eerste wedstrijd post 3800 keer. Misschien wachten sommigen af met meedoen tot er wat meer beschikbaar zijn :)
 
Bovenaan