Halloweenwedstrijd

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Halloween%20Contest%20Logo5.png

Gegroet, spoken en andere wezens!

Om Halloween te vieren heeft het Forge of Empires team iets speciaals voor je ontwikkeld. Beginnend op 22 oktober zal onze enge Halloween forumwedstrijd je elke 4 dagen een uitdaging geven. Login en klik hier om de speciale wedstrijdafbeelding te zien en kies een nummer om een van de vier uitdagingen te starten.

Let op: Hou er rekening mee dat elke uitdaging pas op een bepaalde dag wordt geopend

Bij elke uitdaging heb je de kans om een speciale prijs te winnen door het juiste antwoord in te zenden, en wanneer je meedoet met alle 4 de uitdagingen maak je kans op een upgradekit van het verlaten gesticht. Opgesomd:
  • Uitdaging 1 - 22 oktober 2019
  • Uitdaging 2 - 26 oktober 2019
  • Uitdaging 3 - 30 oktober 2019
  • Uitdaging 4 - 3 november 2019

De prijzen:
Elke wedstrijd heeft prijzen nodig! De upgradekit van het verlaten gesticht is de hoofdprijs van de wedstrijd en je zal mee moeten hebben gedaan in alle 4 de uitdagingen om hier kans op te maken, zorg er dus voor dat je je daarvoor kwalificeert!
Let op: Het is nodig om een minimumscore te halen van 10 punten (uit 16) om aan de loting mee te doen. Meer informatie vind je in onze FAQ.

Uitdaging 1 - 22 oktober
  • Beloning: 500 tot 900 diamanten
  • Winnaars: 5 willekeurig gekozen winnaars
Uitdaging 2 - 26 oktober
  • Beloning: 100 forgepunten
  • Winnaars: 5 winnaars, willekeurig gekozen uit de juiste antwoorden
Uitdaging 3 - 30 oktober
  • Beloning: 9 blauwdrukken naar keuze (t/m het huidige tijdperk voor nieuwe werelden)
  • Winnaars: 5 winnaars, willekeurig gekozen (minimum aantal juiste antwoorden vereist)
Uitdaging 4 - 3 november
  • Beloning: 300 goederen naar keuze (t/m het huidige tijdperk voor nieuwe werelden)
  • Winnaars: 5 winnaars, willekeurig gekozen uit de juiste antwoorden
Hoofdprijzen
  • Beloningen: 3 winnaars, willekeurig gekozen uit alle spelers die meer dan 10 punten hebben
    • #1 - Verlaten gesticht upgradekit; schurkenschuilplaats + krimpkit; 200 diamanten
    • #2 - Schurkenschuilplaats + krimpkit; 200 diamanten
    • #3 - Schurkenschuilplaats; 200 diamanten

Winnaars worden gekozen door middel van een loting aan het einde van de hele wedstrijd. Om een van de hoofdprijzen te winnen zal je mee moeten hebben gedaan in alle vier de uitdagingen van de wedstrijd!

Vereisten en regels

Vereisten:

Heb je al een forumaccount? Mooi, dat is genoeg om mee te doen. Wanneer je er niet een hebt kan je een spelaccount hier aanmaken en een forumaccount hier aanmaken!

Wedstrijdregels:

Je kan jouw antwoorden voor een van de vier uitdagingen insturen t/m 6 november 23:59. Daarna zal het supportteam de antwoorden controleren en de resultaten delen samen met de winnaars.
  • Elk account kan slechts eenmaal meedoen.
  • Mocht je iets winnen, dan wordt de beloning alleen gegeven aan het account dat heeft gewonnen.
  • Leden van het FOE team mogen niet meedoen aan deze wedstrijd.
Heb je al besloten om mee te doen? Log dan in en klik hier om jouw antwoorden in te sturen! Wanneer je feedback achter wil laten over de wedstrijd kan dat hier.

Met vriendelijke groet,
Het Forge of Empires Team
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
New_FAQ.png

FAQ - Veelgestelde vragen

  • Waarom kreeg ik geen beloning terwijl ik wel het juiste antwoord had ingediend?
    • Bij elke uitdaging hebben we 5 winnaars. Door het juiste antwoord te geven doe je mee aan een loting waarbij je kans maakt op een van de 5 beloningen (winnaars worden willekeurig gekozen).
  • Er is een nieuwe uitdaging beschikbaar! Kan ik de vorige nog doen?
    • Ja! We sluiten oude uitdagingen niet, wat betekent dat je de eerste uitdaging t/m 6 november 23:59 kan spelen, wanneer de hele wedstrijd sluit.
  • Hoe kan ik de resultaten bekijken voor elke uitdaging?
    • De resultaten en beloningen zullen na 6 november worden uitgedeeld.
  • Waarom is een van de uitdagingen niet voor mij beschikbaar?
    • Elke uitdaging heeft een openingsdag, wat betekent dat je even moet wachten voordat die open is.
  • Wat moet ik doen om de hoofdprijs te kunnen winnen?
    • Je moet met alle vier de uitdagingen mee hebben gedaan en 10 van de 16 punten hebben gescoord. Je kan tot 4 punten krijgen per uitdaging, neem dus je tijd en geef het juiste antwoord.
    • Aangezien de eerste uitdaging op geluk is gebaseerd, krijgt iedereen die meedoet hier 4 punten voor.
    • De winnaars worden willekeurig gekozen, spelers met 10 of 16 punten hebben dus dezelfde kans.
  • Kan ik de antwoorden op de uitdagingen delen met mijn gilde of vrienden?
    • Dat is aan jou, maar de kans op de beloning wordt daarvoor wel kleiner, aangezien er een grotere groep deelnemers zal zijn met de juiste antwoorden.
  • Ik wil niet dat iemand mijn antwoord kopieert! Is het veilig om antwoord te geven op de uitdaging?
    • Ja! De uitdagingspost is gemodereerd, wat betekent dat deelnemers de antwoorden van anderen niet kunnen zien.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
HALLOWEEN WEDSTRIJD UITSLAG

Halloween%20Contest%20Logo5.png
De deadline is voorbij en de winnaars zijn bepaald, je kan ze hieronder vinden samen met de antwoorden!

Uitdaging 1
  • Oplossing
    • Keimpe13 (600 diamanten)
    • Avarosa (600 diamanten)
    • ikbenschipper (600 diamanten)
    • Kitara (700 diamanten)
    • ML66 (600 diamanten)

Uitdaging 2
  • Oplossing
    • Garth Sneakskin (100 forgepunten)
    • midas89 (100 forgepunten)
    • Yloponom (100 forgepunten)
    • Nefast (100 forgepunten)
    • Balion (100 forgepunten)

Uitdaging 3
Gebouwnamen:
  1. Spookhuis
  2. Notre Dame
  3. Donkere doorgang
  4. Dom van Aken
  5. Krankzinnige wetenschapper's lab
  6. Zwarte Toren
  7. Verlaten gesticht
  8. Vogelverschrikker
  9. Château Frontenac
  10. Spooktoren
  11. Jack O'Lantern kapel
  12. Necropolis
Winnaars:
  • Nada8 (9 Blauwdrukken)
  • PetryNL (9 Blauwdrukken)
  • Hecate 113 de goddelijke (9 Blauwdrukken)
  • redsly (9 Blauwdrukken)
  • Reefz (9 Blauwdrukken)

Uitdaging 4

Hoofdprijs winnaars
  • 1e plek - Bianca de Mighty
    • Verlaten gesticht upgradekit; schurkenschuilplaats + krimpkit; 200 diamanten
  • 2e plek - caesar 52
    • Schurkenschuilplaats + krimpkit; 200 diamanten
  • 3e plek - aardbei67
    • Schurkenschuilplaats; 200 diamanten

Spelers die iets hebben gewonnen zullen hier ook een supportaanvraag over ontvangen, lees die vooral wanneer je iets moet kiezen (goederen, blauwdrukken, wereld).

Bedankt voor het meedoen iedereen, we hopen dat jullie het leuk vonden om de antwoorden uit te zoeken.

We zullen in de toekomst zeker nog meer wedstrijden houden, laat ons dus gerust weten wat je anders zou willen zien.

Met vriendelijke groet,
Het Forge of Empires team.
 
Bovenaan