halloween event?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser614

Guest
Opdracht 4: ik wil 4 lichamen, dood als een pier.

Hier ben ik dus ook nog niet uit. Zelfs niet met de hint.
Vraag moet ik me hier mensen, cq militairen bij voorstellen? Of denk ik al te specifiek?
 

DeletedUser

Guest
latten we zeggen dat je warm bent,lees de vraag goed en denk goed na dan kom je er vanzelf uit
 

motu

Lid
niemand die mij met dit raadsel kan helpen?
stop met weigeren , mijmeren of steigeren en begin te cijferen. dat is de raadsel
 

DeletedUser

Guest
niemand die mij met dit raadsel kan helpen?
stop met weigeren , mijmeren of steigeren en begin te cijferen. dat is de raadsel

denk dat je beter even de gehele tekst kunt neerzetten, want dit lijkt me te weinig om te kunnen achterhalen welke opdracht het is.
 

DeletedUser

Guest
Het is de eerste opdracht Smile :)

keej, dat weten jullie als moderators mss met een eventueel lijstje, maar ik moet het uit mijn hoofd doen en weet dus niet meer met de gegeven tekst of het gegeven dat het de eerste opdracht is, om welke het nu gaat.:wacko: kan ik alleen weten met volledige tekst.
 

motu

Lid
ik ben een man van schrik en afkeer,zonder gediscussieer.dezer dagen ben ik een meester der slaapgebrek,maar zeker geen gek.
in een uitdaging heb je vast wel zin,want dit is het begin.
stop met weigeren , mijmeren of steigeren en begin te cijferen. dat is de raadsel
 

DeletedUser275

Guest
hoedjuh, dat stuk tekst mag je negeren, want dat zegt niks. Wat staat er bij vereist?
 

DeletedUser

Guest
En daar kan je nu de oplossing uit halen.

Bekijk anders ieder woord is afzonderlijk, misschien weet je het dan :)
 

DeletedUser3042

Guest
Snapte ik Muntmeester / Pantoffelheld maar.
Misschien is het al te laat om nog helder te denken :)
 

DeletedUser3087

Guest
Opdracht 4: ik wil 4 lichamen, dood als een pier.

Hier ben ik dus ook nog niet uit. Zelfs niet met de hint.
Vraag moet ik me hier mensen, cq militairen bij voorstellen? Of denk ik al te specifiek?

je zit idd in de goede richting te denken maar vergeet niet naar de vereisten te kijken!!!
 

DeletedUser3093

Guest
ik kan zelf ook niet die opdracht beantwoorden, zit de hele tijd te denken. (ik heb het over de opdracht met de 4 doden, zo dood als een pier

Zou het misschien iets te maken kunnen hebben met gebouwen, of moet je mensen afmaken (met gevechten)?

Pls, iemand help mij, al is het maar een hint...
 

DeletedUser1072

Guest
denk hierbij is aan: hoe kan ik in real lichamen krijgen

denk vooral niet te moeilijk, en kies de meest makkelijke manier om deze te krijgen
 

DeletedUser3093

Guest
denk hierbij is aan: hoe kan ik in real lichamen krijgen

denk vooral niet te moeilijk, en kies de meest makkelijke manier om deze te krijgen

ik zou denken, door mensen te inviten of als vrienden toe te voegen, maar helaas dit werkt niet...
 

DeletedUser275

Guest
Het heeft niks met andere spelers te maken. Je moet in je eigen stad zoeken.
 

DeletedUser3093

Guest
Het heeft niks met andere spelers te maken. Je moet in je eigen stad zoeken.

heeft het iets te maken dan met inwoners? want ik ga nu een huis bouwen, maar verder staat er in de opdracht: "Verwijder of sta voor schut"

als het goed is, dan hoeft er niet op gereageerd te worden ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Bekijk elk woord afzonderlijk en lees het goed door. Dan ga je vanzelf wel tot de oplossing komen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan