halloween event?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
ik sluit me bij queenfee aan,was een leuk extraatje die halloween missies.
heb ze allemaal gedaan en vondt het item dat je vrijspeelt wel orgineel en leuk.
wat mij betreft mogen ze wel vaker van dat soort dingen doen en bedenken dikke pluim voor het foe team voor het creeeren van deze missies.;)
 

DeletedUser3005

Guest
Jack geeft je een opdracht, als je die opdracht uitvoert (je moet dus ontcijferen wat hij bedoelt) zul je een beloning krijgen :)
waar krig je die opdracht van jack? ik zie alleen links een opdracht met jack maar hij zegt; bereid je voor op halloween- versieren of sterven 0/5
ik zie hem ook nergens rondlopen
 

DeletedUser

Guest
ik heb alle raadsels opgelost, maar ik kan m'n kerkhof nergens vinden... Waar vind ik die nou?
Overigens staat er nu nog een missie met de tekst:
Gefeliciteerd! Je hebt alle halloween bonusmissies beëindigd!
In het rood, en er gebeurd niks als ik op ok druk...
 

DeletedUser

Guest
ik heb alle raadsels opgelost, maar ik kan m'n kerkhof nergens vinden... Waar vind ik die nou?
Overigens staat er nu nog een missie met de tekst:
Gefeliciteerd! Je hebt alle halloween bonusmissies beëindigd!
In het rood, en er gebeurd niks als ik op ok druk...

Kijk eens bij je inventaris (dat knopje helemaal links op de tweede rij) :)
 

DeletedUser

Guest
Gevonden, dankjewel!

Ik vroeg me al heel lang af waar die inventaris in vredesnaam voor was, want hij was altijd leeg :p
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
De tevredenheid hangt af van het tijdperk waar je in zit, hoe hoger het tijdperk, hoe meer tevredenheid.
De tevredenheid stijgt overigens niet wanneer je naar het volgende tijdperk gaat.
 

DeletedUser3051

Guest
hoi ik heb ook eens een vraag.. wie kan me helpen met een hint??
de opdracht luidt:
ik heb munten nodig, maar ben zeer kieskeurig.wees niet treurig want het is niet willekeurig. de munten mogen niet afkomstig zijn van missies, noch van woongebouwen of het stadhuis. neen buren helpen zal mij niet overstelpen, evenmin diamanten gebruiken of de landkaart induiken. rara welke munten wil ik?

dus liefst GEEN oplossingen zomaar geven, ik wil het nog altijd zelf vinden.. maar ik vrees dat het me niet zal lukken zonder nog een extra hint..
 

DeletedUser1072

Guest
maak anders eens een lijstje met alles waarmee je munten kan maken, kijk het na en streep dan af wat er vertel word, je kan zowaar eens de goede overhouden ;)

PS: is dit een te sterke hint, dan mag die verwijderd worden
 

DeletedUser3056

Guest
ik snap niet wat ze bedoelen met:
Jij zal gehoorzamen want ik wil lichamen
Meer bepaald wil ik er vier, allemaal zo dood als een pier. Heb geen angst, want je krijgt achteraf een goede vangst

kan iemand misschien een klein tipje geven?
 

DeletedUser1072

Guest
denk gewoon eens goed na over, hoe kan je ooit lichamen krijgen?
 

DeletedUser

Guest
Weet er iemand of dat kerkhof een decoratie of een cultuurgebouw is?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan