gvg reset

DeletedUser5324

Guest
resetten is niet genoeg... GvG moet anders...


Ik zou t bijvoorbeeld veel leuker vinden om een ander gilde uit te kunnen dagen en op een kleine map 1 tegen 1 te bevechten, wie aan teind van de week meeste sectoren heeft wint prestige/macht-punten, gilde met minste verliest prestige/machts-punten...
 

DeletedUser5820

Guest
resetten is niet genoeg... GvG moet anders...


Ik zou t bijvoorbeeld veel leuker vinden om een ander gilde uit te kunnen dagen en op een kleine map 1 tegen 1 te bevechten, wie aan teind van de week meeste sectoren heeft wint prestige/macht-punten, gilde met minste verliest prestige/machts-punten...

Je kan dit in een nieuw topic plaatsen en a.u.b. niet hier!!!

Jewel je citeerde het

Je zet mijn naam bij een stukje geciteerde tekst terwijl ik dat niet heb gezegd! :mad:

Laten we nu verder gaan met het onderwerp. :)
 

DeletedUser5820

Guest
Dat heb je niet. Je hebt een quote van morwenna in een quote van dions geplaatst.

http://forum.nl.forgeofempires.com/showthread.php?8826-gvg-reset&p=128075&viewfull=1#post128075

alleen snappen jullie dat allebei niet.

Ik snapte het wel maar zei het verkeerd.

ik wel
want dions siteerde morwenna en zij dat dus dus heb ik dat in zijn bericht geplaatst en er staat boven oorsprongkelijk geplaatst door morowenne

Je hoeft mijn naam er dan niet bij te zette, dat is heel verwarrend.

Laten we verder gaan. :)
 

DeletedUser

Guest
Dat had je al verteld en dat hoeven we niet nog een keer te horen.

stop dan alsjeblieft met de zinloze woordenwisseling tussen jou en suspoeki. Ik lees de berichten omdat er wat nieuws of nuttigs in staat. Dit doen jullie maar elders hoor..
 

DeletedUser5820

Guest
stop dan alsjeblieft met de zinloze woordenwisseling tussen jou en suspoeki. Ik lees de berichten omdat er wat nieuws of nuttigs in staat. Dit doen jullie maar elders hoor..

Wij zijn anders niet de enige. Ik wil best verder gaan met het onderwerp maar de anderen hebben er moeite mee.
 
Bovenaan