gvg reset

DeletedUser1924

Guest
GvG reset, wie verzint zoiets ?
Dan kan je ook iedereen weer helemaal opnieuw laten beginnen. allemaal terug naar af, De bronstijd in en met niks beginnen.
Gilde kas resetten ?? Waar iedereen voor gespaard heeft met zijn gilde ??

Verzin iets beters zou ik zeggen. Met wat tactiek kan je elke gilde verslaan. maak plannen. whatever. Maar lekker makkelijk om te roepen voor een reset.
Goed ieder zijn mening. Maar denk dat dan zo goed als iedereen kapt met GvG

my 2 cents
 

DeletedUser

Guest
maar je zal toch voor de 20 gaan? Of wil je die andere gilde dan zo hard 'pesten'?

Je wil toch domineren. Dan verover je alles wat je kan veroveren en ga je de confrontatie met andere grote gilden zo lang mogelijk uit de weg. Vaak verdeel je gewoon de kaart.
 

DeletedUser5820

Guest
Het is makkelijker voor kleinere gilden om een sector van bijv. eh.... die King darkblood dan van DF of een andere grote gilde. Ze hebben dan tenminste nog kans en wat tigerthjeu zegt ik vind het ook goed dat je de helft terug zal krijgen. Zoals ik al zei: ''Er zijn meer spellen die gereset worden.''. Grote spelers moeten kleine ook meer kans geven want anders is de lol er voor hun ook al direct af en dat zal Innogames niet echt leuk vinden want die moeten ook verdienen. Je kan ook eerlijk spelen en niet duizenden euro's uitgeven aan dia's want dat doen we allemaal bij elkaar toch al. En om de hele tijd hetzelfde te doen is ook niets aan want als je andere spelers nooit de kans geeft, dan heb je ook niets meer om tegen te vechten. Jullie zeggen vast wat anders als de lol er een beetje vanaf is.
'
zie mijn onderschrift, als je met legers schurken blijft aanvallen en verdedigen is het ook niets meer aan. Ik houd het bij goed idee! Je overtuigd mij niet meer!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7072

Guest
Je wil toch domineren. Dan verover je alles wat je kan veroveren en ga je de confrontatie met andere grote gilden zo lang mogelijk uit de weg. Vaak verdeel je gewoon de kaart.

Een goed verdedigende sector val je toch niet aan, Zeker niet als die sector dan al +45% verdedigingsbonus is.
 

DeletedUser7072

Guest
Weet heb, ik heb er een bericht voor gestuurd, maar terug naar het onderwerp
 

DeletedUser5820

Guest
Plaatje kan je gwn vinden op google onder mijn naam dacht ik.... WIJ ZIJN VOOR!!!!
 

DeletedUser

Guest
Een goed verdedigende sector val je toch niet aan, Zeker niet als die sector dan al +45% verdedigingsbonus is.

Waarom niet? Met zelf een veel hogere bonus en schurken is het een makkie.

Hoe kom jij trouwens als klein gilde aan 45%? :wacko:
 

DeletedUser7072

Guest
Ja ik denk toch dat dit moet worden gezegd aan de leiding hoor!!
 

DeletedUser4420

Guest
Ik ben het niet eens met de stelling van Big Moes dat elk gilde een ander gilde kan verslaan op GvG. Een klein gilde, met kleine spelers en nog geen ontwikkelde spelers kan nooit op tegen een gilde zoals Divine Forces met legio spelers boven de 1 miljoen punten en GG's die zo niet vol, dan toch in heel hoge levels zitten. Zodra iemand een siege plaatst, vegen zij de siege weer van de kaart. Geen schijn van kans.

Het voordeel voor de kleinere gilden ligt er vooral in dat als er nog (of weer) ruimte op de GvG map komt, ze in ieder geval kans maken om een paar sectoren te veroveren en dus wat in gildelevel te groeien. Zelfs als ze die sectoren later weer kwijtraken aan de grote jongens. Als ze per ronde steeds een paar sectoren kunnen pakken, kan hun gilde toch groeien. Naarmate het gildelevel stijgt en ze een betere bonus krijgen, kunnen ze op den duur ook eens een door een ander gilde bezette sector proberen te pakken. Op die manier maken ze geleidelijk aan (ja, Sl8yer, het is een lange weg, maar in ieder geval een weg met progressie) steeds meer kans om leuk mee te doen.

Zoals het nu is, is het voor de kleinere gildes niet leuk om er zelfs maar aan te beginnen want je weet van te voren dat het verloren moeite is. De vraag is dus: willen we dat alle gildes een kans maken om hun level te laten groeien, of gunnen we dat alleen de grote jongens...
 

DeletedUser5820

Guest
Ik ben het niet eens met de stelling van Big Moes dat elk gilde een ander gilde kan verslaan op GvG. Een klein gilde, met kleine spelers en nog geen ontwikkelde spelers kan nooit op tegen een gilde zoals Divine Forces met legio spelers boven de 1 miljoen punten en GG's die zo niet vol, dan toch in heel hoge levels zitten. Zodra iemand een siege plaatst, vegen zij de siege weer van de kaart. Geen schijn van kans.

Het voordeel voor de kleinere gilden ligt er vooral in dat als er nog (of weer) ruimte op de GvG map komt, ze in ieder geval kans maken om een paar sectoren te veroveren en dus wat in gildelevel te groeien. Zelfs als ze die sectoren later weer kwijtraken aan de grote jongens. Als ze per ronde steeds een paar sectoren kunnen pakken, kan hun gilde toch groeien. Naarmate het gildelevel stijgt en ze een betere bonus krijgen, kunnen ze op den duur ook eens een door een ander gilde bezette sector proberen te pakken. Op die manier maken ze geleidelijk aan (ja, Sl8yer, het is een lange weg, maar in ieder geval een weg met progressie) steeds meer kans om leuk mee te doen.

Zoals het nu is, is het voor de kleinere gildes niet leuk om er zelfs maar aan te beginnen want je weet van te voren dat het verloren moeite is. De vraag is dus: willen we dat alle gildes een kans maken om hun level te laten groeien, of gunnen we dat alleen de grote jongens...

Dat bergrijpt niemand dus. Behalve ik en sups dan. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik ben het niet eens met de stelling van Big Moes dat elk gilde een ander gilde kan verslaan op GvG. Een klein gilde, met kleine spelers en nog geen ontwikkelde spelers kan nooit op tegen een gilde zoals Divine Forces met legio spelers boven de 1 miljoen punten en GG's die zo niet vol, dan toch in heel hoge levels zitten. Zodra iemand een siege plaatst, vegen zij de siege weer van de kaart. Geen schijn van kans.

Het voordeel voor de kleinere gilden ligt er vooral in dat als er nog (of weer) ruimte op de GvG map komt, ze in ieder geval kans maken om een paar sectoren te veroveren en dus wat in gildelevel te groeien. Zelfs als ze die sectoren later weer kwijtraken aan de grote jongens. Als ze per ronde steeds een paar sectoren kunnen pakken, kan hun gilde toch groeien. Naarmate het gildelevel stijgt en ze een betere bonus krijgen, kunnen ze op den duur ook eens een door een ander gilde bezette sector proberen te pakken. Op die manier maken ze geleidelijk aan (ja, Sl8yer, het is een lange weg, maar in ieder geval een weg met progressie) steeds meer kans om leuk mee te doen.

Zoals het nu is, is het voor de kleinere gildes niet leuk om er zelfs maar aan te beginnen want je weet van te voren dat het verloren moeite is. De vraag is dus: willen we dat alle gildes een kans maken om hun level te laten groeien, of gunnen we dat alleen de grote jongens...
Dat bergrijpt niemand dus. Behalve ik en sups dan. ;)
klopt
 

DeletedUser5820

Guest
Ik ben het niet eens met de stelling van Big Moes dat elk gilde een ander gilde kan verslaan op GvG. Een klein gilde, met kleine spelers en nog geen ontwikkelde spelers kan nooit op tegen een gilde zoals Divine Forces met legio spelers boven de 1 miljoen punten en GG's die zo niet vol, dan toch in heel hoge levels zitten. Zodra iemand een siege plaatst, vegen zij de siege weer van de kaart. Geen schijn van kans.

Het voordeel voor de kleinere gilden ligt er vooral in dat als er nog (of weer) ruimte op de GvG map komt, ze in ieder geval kans maken om een paar sectoren te veroveren en dus wat in gildelevel te groeien. Zelfs als ze die sectoren later weer kwijtraken aan de grote jongens. Als ze per ronde steeds een paar sectoren kunnen pakken, kan hun gilde toch groeien. Naarmate het gildelevel stijgt en ze een betere bonus krijgen, kunnen ze op den duur ook eens een door een ander gilde bezette sector proberen te pakken. Op die manier maken ze geleidelijk aan (ja, Sl8yer, het is een lange weg, maar in ieder geval een weg met progressie) steeds meer kans om leuk mee te doen.

Zoals het nu is, is het voor de kleinere gildes niet leuk om er zelfs maar aan te beginnen want je weet van te voren dat het verloren moeite is. De vraag is dus: willen we dat alle gildes een kans maken om hun level te laten groeien, of gunnen we dat alleen de grote jongens...

Ik heb dit niet gezegd!
 
Bovenaan