gvg reset

DeletedUser5820

Guest
Ik ook! Als er maar 1 iemand tegen is maakt het waarschijnlijk niets uit. Maar er zullen er wel meer Sl8yers zijn :wacko:
 

DeletedUser7072

Guest
Er staat dat er meer dan 300 dit onderwerp hebben bekeken, maar als je ziet hoeveel er iets antwoorden zoals voor of tegen, is dat zéér weinig.
 

DeletedUser

Guest
mijn mening is simpel, doen! 50% van de kosten terug,
en dat over 3maand, is een aardig lange tijd, en dan maakt ieder weer een frisse start, voor sommige kan dit nu negatief uitvallen en voor andere positief, maar de kans is groot dat het in 3maand tijd helemaal is omgedraaid,
 

DeletedUser

Guest
Er staat dat er meer dan 300 dit onderwerp hebben bekeken, maar als je ziet hoeveel er iets antwoorden zoals voor of tegen, is dat zéér weinig.

Ik denk dat als jij 2 keer kijkt, dat ook voor 2 telt. Het is meer dan 300 keer bekeken. Niet door meer dan 300 mensen.
 

DeletedUser

Guest
je kan volgens mij zovaak als je wilt het topic bekijken, maar dat telt maar voor 1, staat nu bij mij op 348, en als ik refresh, ander topic bezoek of forum sluit, blijft die op 348 staan,
 

DeletedUser

Guest
je kan volgens mij zovaak als je wilt het topic bekijken, maar dat telt maar voor 1, staat nu bij mij op 348, en als ik refresh, ander topic bezoek of forum sluit, blijft die op 348 staan,

Je hebt gelijk. Teleurstellende respons dus.
 

DeletedUser

Guest
als gvg reset komt.
kleinere\nieuwe gildes hebben ook kans om een paar plekjes te veroveren.
dan kunnen de kleinere\nieuwe gildes ook groeien.

nooit gedacht dat dit idee zovaak bekeken zou worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5820

Guest
als gvg reset komt.
kleinere\nieuwe gildes hebben ook kans om een paar plekjes te veroveren.
dan kunnen de kleinere\nieuwe gildes ook groeien.

nooit gedacht dat dit idee zovaak bekeken zou worden.

Volgens mij is dat ook niet zo.
 

DeletedUser7072

Guest
mijn mening is simpel, doen! 50% van de kosten terug,
en dat over 3maand, is een aardig lange tijd, en dan maakt ieder weer een frisse start, voor sommige kan dit nu negatief uitvallen en voor andere positief, maar de kans is groot dat het in 3maand tijd helemaal is omgedraaid,


Dit heeft wel iets; maar ik zou er dan 75% of 80% van maken. Anders zijn ze wel veel grondstoffen kwijt
 

DeletedUser

Guest
als gvg reset komt.
kleinere\nieuwe gildes hebben ook kans om een paar plekjes te veroveren.
dan kunnen de kleinere\nieuwe gildes ook groeien..

Dat is dus niet zo.

Na een reset zijn de kosten voor de grote gildes ook weer laag. Zoals ze zich nu klaar gemaakt hebben voor de start, maken ze zich dan klaar voor de reset. Er veranderd helemaal niets, anders dan dat de grote gildes die in het begin hebben zitten pitten nu beter op zullen letten. De kans voor kleinere/nieuwe gildes zal zelfs kleiner worden.
 

DeletedUser5820

Guest
Dat is dus niet zo.

Na een reset zijn de kosten voor de grote gildes ook weer laag. Zoals ze zich nu klaar gemaakt hebben voor de start, maken ze zich dan klaar voor de reset. Er veranderd helemaal niets, anders dan dat de grote gildes die in het begin hebben zitten pitten nu beter op zullen letten. De kans voor kleinere/nieuwe gildes zal zelfs kleiner worden.

Dat zeg je alleen omdat je wilt dat je eigen gilde groot blijft. Kleine gilden hebben dan mee kans om een sector van de computer te veroveren.
 

DeletedUser

Guest
Dat is dus niet zo.

Na een reset zijn de kosten voor de grote gildes ook weer laag. Zoals ze zich nu klaar gemaakt hebben voor de start, maken ze zich dan klaar voor de reset. Er veranderd helemaal niets, anders dan dat de grote gildes die in het begin hebben zitten pitten nu beter op zullen letten. De kans voor kleinere/nieuwe gildes zal zelfs kleiner worden.

dat is dus niet zo.
de reset kan ook onverw8 komen.
of de gildekas wordt ook gereset.

achja er is maar 1 iemand tegen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4420

Guest
Gaan die nieuwe en/of kleinere gildes dan wel een kans maken? Je geeft de grote gildes de kans hun gildeniveau te levelen voor veel minder goederen dan nu. Wat denk je dat die gaan doen?
Daar is kans voor omdat de grote jongens voorlopig veel minder door kunnen groeien dan de kleinere spelers. Waar de grote jongens nu alleen in punten in misschien nog in GG's sterker kunnen worden, kan iedereen die nog niet zo ver is (en dat zijn er verhoudingsgewijs véél meer), wel sterker worden en maken in een "nieuwe ronde" dus meer kans om meer sectoren te veroveren en/of MP's te behalen.
De kosten zijn voor iedereen gelijk. Het gemak waarmee je die kosten kunt betalen wordt steeds groter voor de kleinere spelers/gildes. Dus al met al: ja, geleidelijk aan maken de kleinere spelers (en dus ook de kleinere gildes) steeds meer kans om leuk mee te draaien in GvG.
 

DeletedUser

Guest
Dat zeg je alleen omdat je wilt dat je eigen gilde groot blijft.

Ja, dat zal het vast zijn.

de reset kan ook onverw8 komen.
of de gildekas wordt ook gereset.

Ook onverwacht kan je je op instellen. Grote gildes hebben toch al meer goederen en opnieuw beginnen is alleen maar een voordeel voor ze.
Gildekas resetten is diefstal van goederen.


Daar is kans voor omdat de grote jongens voorlopig veel minder door kunnen groeien dan de kleinere spelers. Waar de grote jongens nu alleen in punten in misschien nog in GG's sterker kunnen worden, kan iedereen die nog niet zo ver is (en dat zijn er verhoudingsgewijs véél meer), wel sterker worden en maken in een "nieuwe ronde" dus meer kans om meer sectoren te veroveren en/of MP's te behalen.
De kosten zijn voor iedereen gelijk. Het gemak waarmee je die kosten kunt betalen wordt steeds groter voor de kleinere spelers/gildes. Dus al met al: ja, geleidelijk aan maken de kleinere spelers (en dus ook de kleinere gildes) steeds meer kans om leuk mee te draaien in GvG.

Geleidelijk aan is een hele lange weg. Die "grote jongens" hebben alle tijd hun GG's te maximaliseren en goederen te sparen. Die geven niets meer uit. Hun gemak wordt veel sneller groter. Er is sprake van dat het max niveau van de GG's gaat worden vrijgegeven en dan lopen ze dus alleen maar verder uit.

GvG is niets anders dan Tribal Wars. Uiteindelijk wordt de kaart door slechts een paar gildes gedomineerd die dan in een patstelling terecht komen. Dan kan je nog zo veel maatregelen nemen, maar de uitkomst blijft hetzelfde.
 

DeletedUser

Guest
Kleinere/nieuwe gildes lunnen zich er ook op voorbereiden.

Ja natuurlijk. Die kunnen net zo makkelijk evenveel sparen als een groot gilde en hebben natuurlijk ook dezelfde aanvals en verdedigingsbonussen.:wacko:
Ik durf te wedden dat iemand hier zijn Atomium al op level 10 heeft staan. Lukt dat jou ook met je kleine gilde?
 

DeletedUser7072

Guest
En toch denk ik dat dat veel beter zal zijn! Als de kleinere gilde meteen na de reset een sector veroverd en daar meteen veel eenheden in steekt. Dan zullen de grotere gildes ergens anders gaan en heeft die kleinere zijn GvG punten. Dus op zich, als je goed bent voorbereid, moet dat lukken.
 

DeletedUser7072

Guest
Waarom?

Het blijft een makkelijke overwinning voor ze en ze dulden geen kleine gildes die in de weg zitten.

Makkelijke overwinning? 8*10 is nog altijd 80. Dat is veel denk ik als je tegen een NPC 2*10 doet en dat is 20.
 
Bovenaan