Grootse Gebouwen verbeteren wat betreft Notre-Dame en Collosseum.

DeletedUser6877

Guest
Sommige GGs zijn nu eenmaal niet de moeite waard, net als sommige barakken. Zo is het ook in het leven. In plaats van iets te reanimeren is er keuze genoeg uit nieuwe betere ggs. soms moet je afscheid nemen van zaken, de telexprinter van vroeger was een prachtig ding, net zoals daarvoor de kroontjespen, goed en nuttig, maar ze zijn vervangen.
 

DeletedUser3120

Guest
Voor gewone gebouwen kan ik je redeniering prima volgen, voor GG's echter niet. We zeggen nu toch ook niet laten we het Colloseum in Rome maar afbreken want het heeft zijn tijd als Theater wel gehad (2000 jaar geleden). En ja het is mijn persoonlijke mening dat dit een fout in het spelsysteem is, net zoals het jullie persoonlijke mening is dat de huidige situatie rondom de GGs prima is. Beiden zijn gezien alle reacties geen unieke mening.
 

DeletedUser

Guest
Voor gewone gebouwen kan ik je redeniering prima volgen, voor GG's echter niet. We zeggen nu toch ook niet laten we het Colloseum in Rome maar afbreken want het heeft zijn tijd als Theater wel gehad (2000 jaar geleden). En ja het is mijn persoonlijke mening dat dit een fout in het spelsysteem is, net zoals het jullie persoonlijke mening is dat de huidige situatie rondom de GGs prima is. Beiden zijn gezien alle reacties geen unieke mening.

Rare redenatie. Je zegt toch ook niet, ik zet Babel niet neer, want Babel bestaat niet. Of de Arctische GB's? Dit is een spelletje. Het heeft niets met de realiteit te maken.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Grootse gebouwen zijn niet bedoeld om altijd mee te gaan of in elke stad te moeten staan, dat zal afhangen van waar je zelf waarde aan hecht en wat je graag met jouw stad wil bereiken, deze grootse gebouwen aanpassen zal voorlopig helaas niet gebeuren.
 
Bovenaan