Gildegenerator kapot in Gildestrijdperken?

nietje52

Actief lid
Het zal misschien wat ver gaan om het een bug te noemen maar is er iets mis met de random generator van gilden in de strijdperken?
Ancients, Naughty MoFo's, Saviors en Pelicans zitten op Arvahall al voor het 3e seizoen achter elkaar in dezelfde groep.
Dat is toch raar met 45 gilden in Diamanten league?
 

DarthRonin

Actief lid
Hebben die gildes ook allemaal 1000 pt ?
Want dat ding gaat gewoon de rij af en begint eerst met alle 1000pt gildes en dat zijn er dan waarschijnlijk maar de helft.

Ik herken dit probleem in ieder geval niet van andere werelden, al zit ik de laatste tijd niet meer in zoveel 1000pt gildes :D
 
Zelfde bij ons op Cirgard. Wij (Vrij & Vrolijk) zitten al 3x op rij in een poule met Strafkamp C, Hope & Glory, Hanzesteden en De Amazones.
 

nietje52

Actief lid
Als het zo hoort te zijn dan is dat zo maar tot 6 weken geleden was dit in ieder geval niet aan de hand.
 

Arsenal

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Dit wordt door het systeem berekend, er is niets aangepast. Het kan dus inderdaad voorkomen dat je soms een langere periode bij de zelfde gildes zal zitten.
 
Je kunt me nog meer vertellen, 4e keer op rij nagenoeg dezelfde poule is wat veel van het goede. Is in de (weliswaar relatief korte) tijd dat ik speel nog niet eerder voorgekomen. Als de generator echt niet veranderd is, is er toch iets anders aan de hand...
 
6e keer op rij met 4 dezelfde gildes in 1 poule. Geen gein meer dit idd. En ik weet dat wij niet de enige gilde zijn op Cirgard die dit ervaren.
 

nietje52

Actief lid
Als dit vanaf het begin aan de hand was geweest had er waarschijnlijk geen haan naar gekraaid maar het is sinds 6 GSPs dus jullie hebben toch op de één of andere manier iets kapot gemaakt.
Vorig jaar speelden we zelden 2x tegen dezelfde gilde laat staan tegen 3 dezelfde gilden.
En "Wij hebben niets veranderd" is natuurlijk onzin.
Alsof er nooit een bug is ontstaan die jullie niet hadden voorzien door een update.
 

squirrel

Actief lid
Als dit vanaf het begin aan de hand was geweest had er waarschijnlijk geen haan naar gekraaid maar het is sinds 6 GSPs dus jullie hebben toch op de één of andere manier iets kapot gemaakt.
Vorig jaar speelden we zelden 2x tegen dezelfde gilde laat staan tegen 3 dezelfde gilden.
En "Wij hebben niets veranderd" is natuurlijk onzin.
Alsof er nooit een bug is ontstaan die jullie niet hadden voorzien door een update.

je bent zo mooi als je boos probeert te zijn :)
 

squirrel

Actief lid
vergat ik even mijn serieuze toevoeging...

op buitenlandstalige fora, zoals US, wordt ook al gemopperd over het feit dat ongeveer 6 a 7 GBG seizoenen de tegenstanders gelijk zijn (in top).... mss kan het geen kwaad om toch eens goed naar de generator te laten kijken zoals hierboven al netjes geopperd wordt ;) ze hoeven maar net een verkeerde branch gecommit'ed te hebben een paar weken geleden ofzo
 

DarthRonin

Actief lid
Op F zaten de 4 sterkste gildes vorige ronde bij elkaar, nu zitten er 2 in de ene groep en 2 in de ander.
2 rondes terug zat 1 van die 4 in een andere groep en de ronde ervoor allemaal bij elkaar.
Op basis van die info zou het dus geen probleem moeten zijn.

Op E twijfel ik wel een beetje.
Daar zitten een aantal gildes al tijden bij elkaar in verschillende groepen zonder dat ze onderling wisselen.


Maar wat is het probleem?
Zie regelmatig reacties hier op het forum dat het belachelijk is dat men tegen sterke gildes moet en dat ze die gildes maar tegen elkaar moeten laten knokken.
Dan heb je dat nu toch voor elkaar :D
 

squirrel

Actief lid
Op F zaten de 4 sterkste gildes vorige ronde bij elkaar, nu zitten er 2 in de ene groep en 2 in de ander.
2 rondes terug zat 1 van die 4 in een andere groep en de ronde ervoor allemaal bij elkaar.
Op basis van die info zou het dus geen probleem moeten zijn.

Op E twijfel ik wel een beetje.
Daar zitten een aantal gildes al tijden bij elkaar in verschillende groepen zonder dat ze onderling wisselen.


Maar wat is het probleem?
Zie regelmatig reacties hier op het forum dat het belachelijk is dat men tegen sterke gildes moet en dat ze die gildes maar tegen elkaar moeten laten knokken.
Dan heb je dat nu toch voor elkaar :D

Grin, je hebt gelijk idd... maar gaat vooral over 'saaiheid' eigenlijk, been there, done that gevoel..... maar je hebt absoluut gelijk ;)
Moet wel zeggen dat we ooit nog steeds hopen op leagues buiten je wereld, lijkt me leuk om eens een duits top gilde in te maken bijvoorbeeld
 
@Nietje: ik heb supportaanvraag ingediend, er wordt naar gekeken maar ze weten helaas nog niet wanneer. Afwachten maar.
@DarthRonin: wij moeten steeds tegen zo'n sterk gilde ;) Zou fijn zijn als we ook weer eens voor een eerste plek kunnen gaan.
@ Squirrel: love your avatar! En ja, het gaat om het "saaie" gevoel, voor de 6e keer dezelfde GSP is wat veel van het goeie. Voelt als groundhog day :p
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
De feedback hierover is doorgegeven, het is (voor zover ik weet) geen fout maar er zal in de toekomst wel naar de manier van indelen worden gekeken. Of er ook verandering zal plaatvinden of wanneer dat gebeurt is op dit moment nog niet te zeggen.
 
Bovenaan