Gilde gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Lol nieuwsflash: toetreden gaat op geheel vrijwillige basis hoor, dus mensen die niet willen kunnen altijd bij ambrosia terecht wat ons betreft ;) En als mensen weg willen, kan dat ook gewoon hahahahaha. Dus ja, willen ja.

En jullie sturen ze niet weg als ze niet aan die eisen voldoen, of weigeren lidmaatschap?

Volgens mij is dat meer een suggestie, en het is best goed advies ook om je aanvalsGG's te levelen als je halverwege level 2 van de expeditie al vastloopt.

Als het een suggestie zou zijn, dan zou het wel anders geformuleerd zijn. Vertellen dat iemand iets mag is toch net even iets anders. De formulering, je profiteert, dus je mag suggereert toch echt iets anders.

Als jij in 20 minuten vechtend door lvl 4 heen komt zonder een bloedbad onder je eigen troepen aan te richten, vecht je blijkbaar slimmer dan ik. En blijkbaar vecht je ook slimmer in de GE dan wanneer je wraak probeert te nemen ;)

Volgens mij heb ik slechts 1x laten zien dat ik wraak kan nemen en volgens mij weten wij beiden hoe dat is afgelopen. Hoe ging jouw gevecht daarna eigenlijk? Verder is het een nogal domme vergelijking. er is een groot verschil tussen zien waar je tegen gaat vechten, of dat van tevoren niet te weten.
Een bloedbad onder mijn troepen is geen probleem en ook totaal niet relevant? Ik beging toch ook niet over het bloedbad dat jij onder je goederen en diamanten aanricht?

Maar goed, ik begrijp sowieso niet precies wat je probeert te bereiken met je reacties. Ja, bij ambrosia kan iedereen terecht, mooi toch, bij Eco willen ze alleen spelers die bereid zijn zich minimaal in te zetten voor hun gilde, da's ook hun goed recht en wij willen alleen echt actieve spelers die sowieso niet zitten te wachten op een gilde vol spelers die vooral bediend willen worden. Voor ieder wat wils dus :)

Ik probeer iemand die het in zijn Gilde niet naar zijn zin heeft een warm welkom te bieden. Verrassend is dan dat een Gilde waar hij toch niet welkom is zich er met 3 man sterk mee moet gaan bemoeien. Wat proberen jullie dan te bereiken?

@Sl8yer, voor iemand die toch altijd zo op de woordjes is lees je wel erg selectief..
"deze fp's mogen besteed worden aan je eigen aanvals GG's zodat je zelf sterker wordt" klinkt inderdaad ontzettend ridicuul....

Ik lees eerder letterlijk dan selectief. Mogen is een modaal werkwoord. Zoek maar eens op.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik probeer iemand die het in zijn Gilde niet naar zijn zin heeft een warm welkom te bieden. Verrassend is dan dat een Gilde waar hij toch niet welkom is zich er met 3 man sterk mee moet gaan bemoeien. Wat proberen jullie dan te bereiken?

Precies daar ging het hier om.
Dit om maar even on topic te blijven en ECO kan vast wel tegen een stootje.
Het mug olifant gehalte is hier werkelijk niet van de lucht :-/
 
Je hebt helemaal gelijk Chalinna, niet alleen is deze discussie dood, hij staat ook nog eens vol met halve waarheden en verdraaiingen, vrij zinloos verder.

(en ja ik weet hoe dat afliep hahahahaha, handig he die stadsschildjes)
 

DeletedUser

Guest
Je hebt helemaal gelijk Chalinna, niet alleen is deze discussie dood, hij staat ook nog eens vol met halve waarheden en verdraaiingen, vrij zinloos verder.

(en ja ik weet hoe dat afliep hahahahaha, handig he die stadsschildjes)


De discussie is zinloos, maar dan natuurlijk wel nog even proberen je gelijk te halen.

Ja, die stadschilden zijn heel handig. Zeker als je niks met je buren te maken wil hebben. Mijn buren interesseren me echt totaal niet. Val ze alleen aan als ik geen andere gevechtsopties meer heb en voor de rest boeien ze me niet. Kan je heel stoer lopen doen dat je met een gigantische gevechtsbonus een waardeloze AI kan verslaan, maar dat laat alleen maar zien hoe klein je werkelijk bent. Val aan, win (je hoeft het gevecht niet eens aan te gaan, want je kan al gelijk op automatisch klikken) en plunderen. Niks mis mee. Hoort bij het spel toch en het staat in je profiel. Vraag me alleen af waarom dat er niet in staat op de werelden waar je niet zo sterk bent. Ben je daar misschien minder dapper?
 

DeletedUser

Guest
Ik wil mensen best een pluimveehouderij aan, terechte en onterechte, veren in hun achterste steken maar ben ik nou de enige die het serieus rot vindt dat de OP blijkbaar stopt met spelen puur door “pear pressure?”
Ik hoop dan ook dat hij zijn spel tóch met plezier weer kan hervatten bij een gilde dat bij hem en zijn speelstijl past en als de gemoederen zijn bedaard hij zijn schouders gewoon kan ophalen.

En och gut ja, hij had geen man en paard moeten noemen qua gilde: nou foei hoor: nooit meer doen!
 
De discussie is zinloos, maar dan natuurlijk wel nog even proberen je gelijk te halen.

Ja, die stadschilden zijn heel handig. Zeker als je niks met je buren te maken wil hebben. Mijn buren interesseren me echt totaal niet. Val ze alleen aan als ik geen andere gevechtsopties meer heb en voor de rest boeien ze me niet. Kan je heel stoer lopen doen dat je met een gigantische gevechtsbonus een waardeloze AI kan verslaan, maar dat laat alleen maar zien hoe klein je werkelijk bent. Val aan, win (je hoeft het gevecht niet eens aan te gaan, want je kan al gelijk op automatisch klikken) en plunderen. Niks mis mee. Hoort bij het spel toch en het staat in je profiel. Vraag me alleen af waarom dat er niet in staat op de werelden waar je niet zo sterk bent. Ben je daar misschien minder dapper?

Nee hoor, daar neem ik ook gewoon wraak (als ik tenminste inlog) maar daar speel ik niet actief dus val ik verder geen buurtjes aan. Niet omdat ik ze niet aankan maar omdat ik er de tijd niet voor wil nemen. En als jij denkt dat je met mijn bonus alles op auto kan doen laat je vooral zien dat je zelf duidelijk geen doorgewinterde vechter bent (maar dat wist ik al aan de hand van de opmerkingen die je door de jaren heen gemaakt hebt) maar level 1 en 2 in de GE lukken inderdaad wel op auto, zelfs met mijn "belachelijke" aanvalsbonussen op andere werelden. Maar goed, ik begrijp dat het een vreemd idee is om je aanvalsbonussen aan te passen aan de zwaarste tegenstand die je tegenkomt in GE level 4. Laat staan dat je voor je stadsverdediging ervan uitgaat dat spelers dat zouden doen. Beter om te blijven roepen dat de ai te dom is (wat trouwens in combi met het verwijt dat ik alles op auto zou doen weer een beetje wringt, da's namelijk dezelfde ai).

En wat richpix betreft, als die wil stoppen met spelen omdat hij uit zijn oude gilde ontslagen is en daarna 1 iemand tegen hem zegt dat ie misschien eens naar z'n aanpak moet kijken, lijkt me dat prima. Jammer voor jullie dat je een topspeler misloopt voor je gilde natuurlijk maar dat overleven jullie ook wel. En mocht die over een week besluiten dat ie toch weer wilt spelen, neem ik aan dat ie dan nog steeds welkom is bij jullie, dus geen man overboord daar. Besluit ie van niet dan stond ie waarschijnlijk toch al op het punt te stoppen met spelen (waarschijnlijk ook de reden dat de minimale eisen van zijn vorige gilde te hoog gegrepen waren) en scheelt het jullie hooguit dood gewicht.

En tot slot een warm welkom is wat anders dan maar gewoon met iemand mee gaan huilen en hem vertellen dat het allemaal inderdaad wel heel gemeen is. Laten we eerlijk zijn, voor iedereen die roept dat ie stopt omdat het allemaal zo harteloos en oneerlijk is, stoppen er 5 in stilte uit pure verveling omdat ze in een gilde zitten waar niks gebeurt. Dus wederom, alleen maar goed dat er keuze is aan gilden maar het lijkt me bizar om andere gilden te verwijten dat ze niet zijn zoals je eigen gilde en dat is toch wel een beetje wat je hier lijkt te doen. Prachtig dat je zo blij bent met je gilde maar ik ben echt niet de enige die er niet aan moet denken in zo'n soort gilde te zitten, net zoals mijn gilde voor vele spelers eerder zal lijken op het voorportaal van de hel. Gelukkig geldt dat niet voor de leden en anders kunnen ze gewoon op zoek naar een beter alternatief.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Nee hoor, daar neem ik ook gewoon wraak (als ik tenminste inlog) maar daar speel ik niet actief dus val ik verder geen buurtjes aan. Niet omdat ik ze niet aankan maar omdat ik er de tijd niet voor wil nemen. En als jij denkt dat je met mijn bonus alles op auto kan doen laat je vooral zien dat je zelf duidelijk geen doorgewinterde vechter bent (maar dat wist ik al aan de hand van de opmerkingen die je door de jaren heen gemaakt hebt) maar level 1 en 2 in de GE lukken inderdaad wel op auto, zelfs met mijn "belachelijke" aanvalsbonussen op andere werelden. Maar goed, ik begrijp dat het een vreemd idee is om je aanvalsbonussen aan te passen aan de zwaarste tegenstand die je tegenkomt in GE level 4. Laat staan dat je voor je stadsverdediging ervan uitgaat dat spelers dat zouden doen. Beter om te blijven roepen dat de ai te dom is (wat trouwens in combi met het verwijt dat ik alles op auto zou doen weer een beetje wringt, da's namelijk dezelfde ai).

Hoe kom je er nu bij dat ik jou verwijt dat je alles op auto doet? Je kan toch helemaal niet onderhandelen op auto? :eek:

Raar dat jij als zelfbenoemd doorgewinterde vechter niet weet dat je grote delen van GE 3 en 4 ook op auto kan doen.

En wat richpix betreft, als die wil stoppen met spelen omdat hij uit zijn oude gilde ontslagen is en daarna 1 iemand tegen hem zegt dat ie misschien eens naar z'n aanpak moet kijken, lijkt me dat prima. Jammer voor jullie dat je een topspeler misloopt voor je gilde natuurlijk maar dat overleven jullie ook wel. En mocht die over een week besluiten dat ie toch weer wilt spelen, neem ik aan dat ie dan nog steeds welkom is bij jullie, dus geen man overboord daar. Besluit ie van niet dan stond ie waarschijnlijk toch al op het punt te stoppen met spelen (waarschijnlijk ook de reden dat de minimale eisen van zijn vorige gilde te hoog gegrepen waren) en scheelt het jullie hooguit dood gewicht.

Eén iemand? Drie man van een gilde dat hier helemaal niets mee te maken hebben bemoeien zich er mee.

En tot slot een warm welkom is wat anders dan maar gewoon met iemand mee gaan huilen en hem vertellen dat het allemaal inderdaad wel heel gemeen is.

Meehuilen? Als jullie met 3 man springen op iemand die wij wel als gildelid willen, dan kan je een reactie verwachten.Willen jullie allemaal lid van ECO worden of zo?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan