Gilde gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser7782

Guest
Na enkele jaren in een "elite" gilde te hebben gezeten kies ik nu voor mezelf. Ik zoek een gilde waar niks moet en alles mag. Waar ik niet word verplicht om tientallen euro's uit te geven om zogenaamd mee te mogen doen met de top-spelers. een gilde waar ik de lol weer van dit spel kan terugvinden want die lol is er bij ECO wel afgegaan
 

DeletedUser

Guest
Bij Ambrosia op Cirgard ben je welkom.
Enige verplichting: “eerlijke” handel en dat je regelmatig speelt.

Laat het maar weten of je een uitnodiging zou willen.
 

Geluuk

Lid
Lol ECO in een kwaad daglicht zetten.. minimaal 24 ontmoetingen in de GE lijkt me een redelijke eis.. als je daar al tientallen euro's voor nodig hebt dan zou ik mezelf toch echt een keer achter de oren krabben...
 

generaal bishmark

Actief lid
heb bij onze gilde de regel opgelegd spelers uit ijzertijd en VM doen 10 ontmoetingen uit ( we helpen ze indien nodig met handel voor goederen die ze nodig hebben om GE te doen ) en vanaf HM en hogere tijdperken word verwacht level 1 uit te doen ( dus 16 )
 

Geluuk

Lid
Mij niet. Veel beginnende spelers halen dat ook helemaal niet. Bij ons is iedereen welkom en worden ze geholpen.

Je vind niet dat een speler in Oceanische Toekomst 24 GE gevechten moet kunnen doen? Want die klacht ligt er he...
Zie op het gildeprofiel van ECO een toelatingseis van 100.000 punten.. over het algemeen moet je dan wel in de HME prima kunnen zitten en is de GE nog erg goed te doen.. Ook met een minimale aanvals middelen...

heb bij onze gilde de regel opgelegd spelers uit ijzertijd en VM doen 10 ontmoetingen uit ( we helpen ze indien nodig met handel voor goederen die ze nodig hebben om GE te doen ) en vanaf HM en hogere tijdperken word verwacht level 1 uit te doen ( dus 16 )

Ja vanaf HME lvl 1.. die eerste 8 gevechten van lvl 2 weleens in HME gedaan? die zijn namelijk niks moelijker als de laatste van lvl 1 :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Je vind niet dat een speler in Oceanische Toekomst 24 GE gevechten moet kunnen doen? Want die klacht ligt er he...

Een zwaar bewaard geheim is, mensen doen graag stoer en spierballerig hierover, dat dit inderdaad zo kan zijn.
Dit is van die bull waardoor mensen tè veel uit gaan geven om erbij te kunnen horen: daar is niets grappigs aan eerlijk gezegd.
Het is niet nodig iemand belachelijk te maken die er niet uitkomt: help liever!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Geluuk

Lid
Een zwaar bewaard geheim is, mensen doen graag stoer en spierballerig hierover, dat dit inderdaad zo kan zijn.
Dit is van die bull waardoor mensen tè veel uit gaan geven om erbij te kunnen horen: daar is niets grappigs aan eerlijk gezegd.
Het is niet nodig iemand belachelijk te maken die er niet uitkomt: help liever!

Ik hoop echt met heel mijn hart dat je nu een grapje maakt....
 
Natuurlijk! tips om gevechten te winnen, om meer uit je stadje en GG's te halen, met af en toe een zetje in de vorm van een extra fptje of wat hoognodige goodies. Maar het is wel: jij doet voor gilde, gilde doet voor jou :)
 

DeletedUser

Guest
Natuurlijk! tips om gevechten te winnen, om meer uit je stadje en GG's te halen, met af en toe een zetje in de vorm van een extra fptje of wat hoognodige goodies. Maar het is wel: jij doet voor gilde, gilde doet voor jou :)

Klinkt redelijk en leuk :)
In zo’n gilde zit ik ook op B.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7782

Guest
Bij Ambrosia op Cirgard ben je welkom.
Enige verplichting: “eerlijke” handel en dat je regelmatig speelt.

Laat het maar weten of je een uitnodiging zou willen.
Dank je wel voor je uitnodiging. Ik heb alleen besloten om te stoppen met dit spel. Bovenstaande reacties zeggen mij genoeg en maken dit spel voor mij niet leuk meer. Ik speel een spel voor de fun, niet voor de verplichting die iemand anders mij oplegt. Wat een ander daarvan vindt moet ie zelf weten maar maak daar iemand niet belachelijk om want dat is wel heel goedkoop!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dank je wel voor je uitnodiging. Ik heb alleen besloten om te stoppen met dit spel. Bovenstaande reacties zeggen mij genoeg en maken dit spel voor mij niet leuk meer. Ik speel een spel voor de fun, niet voor de verplichting die iemand anders mij oplegt. Wat een ander daarvan vindt moet ie zelf weten maar maak daar iemand niet belachelijk om want dat is wel heel goedkoop!


Behalve dan dat jij hier een gilde zwart loopt te maken omdat je zelf niet aan nogal milde verwachtingen kan voldoen. Dus om nu te klagen dat jij niet aardig behandeld wordt ...
Misschien als je in de toekomst tegen iets soortgelijks aanloopt, iets minder het slachtoffer spelen en gewoon op zoek gaan naar een alternatief zonder nog even om je heen te slaan.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Behalve dan dat jij hier een gilde zwart loopt te maken omdat je zelf niet aan nogal milde verwachtingen kan voldoen. Dus om nu te klagen dat jij niet aardig behandeld wordt ...
Misschien als je in de toekomst tegen iets soortgelijks aanloopt, iets minder het slachtoffer spelen en gewoon op zoek gaan naar een alternatief zonder nog even om je heen te slaan.


Lekker is dat. Als jullie je er niet mee bemoeid hadden speelde hij nu nog steeds en zat hij bij ons in het Gilde :oops:
 

DeletedUser7782

Guest
Misschien heb jij niet alles meegekregen Miepie. Ik kan mij namelijk niet herinneren dat ik jou mijn kant van het verhaal heb verteld. Maar maakt niet uit hoor. Iedereen heeft toch wel zijn mening klaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dank je wel voor je uitnodiging. Ik heb alleen besloten om te stoppen met dit spel. Bovenstaande reacties zeggen mij genoeg en maken dit spel voor mij niet leuk meer. Ik speel een spel voor de fun, niet voor de verplichting die iemand anders mij oplegt. Wat een ander daarvan vindt moet ie zelf weten maar maak daar iemand niet belachelijk om want dat is wel heel goedkoop!

Mocht je van gedachten veranderen laat het me maar weten ;)
 
Misschien heb jij niet alles meegekregen Miepie. Ik kan mij namelijk niet herinneren dat ik jou mijn kant van het verhaal heb verteld. Maar maakt niet uit hoor. Iedereen heeft toch wel zijn mening klaar.

Maakt niet uit of ik wel of niet alles heb meegekregen. Zoals ik al zei, je had ook gewoon een nieuw gilde kunnen zoeken zonder je oude gilde een trap na te geven.
 

DeletedUser

Guest
Tja, als hij gewoon om een nieuw gilde gevraagd had zonder z'n oude gilde te trashen, had ie ook geen negatieve reacties gekregen :rolleyes:

Zijn oude Gilde trashen???? Kan je nog meer over the top reageren? Hij geeft slechts aan waarom hij uit zijn huidige Gilde weggaat en naar wat voor soort Gilde hij op zoek is. Hij noemt niet eens de naam van zijn Gilde. Dat moet dan trashen zijn?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan