Gilde gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Maakt niet uit of ik wel of niet alles heb meegekregen. Zoals ik al zei, je had ook gewoon een nieuw gilde kunnen zoeken zonder je oude gilde een trap na te geven.

Ach, emoties doen zulke dingen.

Zijn oude Gilde trashen???? Kan je nog meer over the top reageren? Hij geeft slechts aan waarom hij uit zijn huidige Gilde weggaat en naar wat voor soort Gilde hij op zoek is. Hij noemt niet eens de naam van zijn Gilde. Dat moet dan trashen zijn?

Eurm,.. ECO
Daar kunnen ze wel tegen denk ik :D
 
Zijn oude Gilde trashen???? Kan je nog meer over the top reageren? Hij geeft slechts aan waarom hij uit zijn huidige Gilde weggaat en naar wat voor soort Gilde hij op zoek is. Hij noemt niet eens de naam van zijn Gilde. Dat moet dan trashen zijn?

Voor iemand die zelf altijd zegt dat anderen beter moeten lezen is dit wel een briljante reactie ;)

Ach, emoties doen zulke dingen.
Eurm,.. ECO
Daar kunnen ze wel tegen denk ik :D

Dat is niet het punt, als je zelf met fluwelen handschoentjes aangepakt wilt worden, doe je er goed aan zelf je bokshandschoenen ook in de kast te laten liggen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Voor iemand die zelf altijd zegt dat anderen beter moeten lezen is dit wel een briljante reactie ;)

Het blijft altijd oppassen voor juist die kleine lettertjes..

Dat is niet het punt, als je zelf met fluwelen handschoentjes aangepakt wilt worden, doe je er goed aan zelf je bokshandschoenen ook in de kast te laten liggen.

Tsja, emoties zijn daarvoor spelregeks?
En boxhandschoenen.. lol seriously?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Voor iemand die zelf altijd zegt dat anderen beter moeten lezen is dit wel een briljante reactie ;)

Daar heb je volkomen gelijk in. Tot mijn verdediging zou ik eventueel aan kunnen voeren, dat ik nog nooit van ECO gehoord had, maar dat zal jij dan wel weer trashen vinden. ;)

Feit blijft dat hij nu niet echt iets zegt wat dat Gilde in een kwaad daglicht stelt. Ieder Gilde heeft zijn eigen werkwijze. Daar kan je het mee eens zijn of niet, maar dat maakt het nog niet "trashen".
 

DeletedUser

Guest
Daar heb je volkomen gelijk in. Tot mijn verdediging zou ik eventueel aan kunnen voeren, dat ik nog nooit van ECO gehoord had, maar dat zal jij dan wel weer trashen vinden. ;)

Feit blijft dat hij nu niet echt iets zegt wat dat Gilde in een kwaad daglicht stelt. Ieder Gilde heeft zijn eigen werkwijze. Daar kan je het mee eens zijn of niet, maar dat maakt het nog niet "trashen".

Ik moest het ook even checken.
Ik gooi ECO, Bio en vrije uitloop dingetjes hooguit in mijn boodschappenmandje.
We kunnen het ook zien als indirecte promotie van een topgilde?

ECO: gewoon omdat jij het wél kan! :cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10486

Guest
Wie zich een beetje richt op de expeditie en voldoende goederen produceert haalt wekelijks zonder veel problemen de 64 ontmoetingen door te onderhandelen wanneer vechten niet meer lukt. Het tijdperk van de speler is daarbij van geen belang. Er zijn af en toe wat diamantjes nodig om een vijfde beurt te kopen, maar die verdien je terug.
Zo'n kluns die maar 10 ontmoetingen doet wil je echt niet in je gilde hebben.
 

DeletedUser

Guest
Wie zich een beetje richt op de expeditie en voldoende goederen produceert haalt wekelijks zonder veel problemen de 64 ontmoetingen door te onderhandelen wanneer vechten niet meer lukt. Het tijdperk van de speler is daarbij van geen belang. Er zijn af en toe wat diamantjes nodig om een vijfde beurt te kopen, maar die verdien je terug.
Zo'n kluns die maar 10 ontmoetingen doet wil je echt niet in je gilde hebben.

Vrij domme opmerking. De meeste spelers redden het niet om level 4 af te ronden en het tijdperk speelt daar wel degelijk een grote rol in.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb voor sommige ontmoetingen die ik op B tegenkwam Sl8yer wel aan zijn colbertje getrokken.
Hij kent die ontmoetingen van buiten en is er gewoon erg goed in deels ondervind je dingen zelfstandig maar deels kan hulp van een ervaren speler gewoon wel het verschil maken.
Als mensen er dan alleen maar heel stoer en geheimzinnig over doen helpt dat nou niet echt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10486

Guest
Je moet gewoon zorgen dat je voldoende goederen in stock houdt van je 2 hoogste tijdperken, zeg een 200 stuks van elk. Als je alles meteen opmaakt in de techtree of om provincies te onderhandelen, dan kom je uiteraard goederen te kort in de expeditie. En je neemt de vierde onderhandelbeurt in de taveerne. In ronde 4 volstaan 4 beurten vaak nog niet, dan kan je eens 10 diamantjes uitgeven voor een vijfde beurt (als je zeker bent dat het met de vijfde beurt wel goed is), of opnieuw proberen.
Je moet ook wel een beetje verstandig onderhandelen. Wat je moet proberen te vermijden is dat je er 4 goede hebt, en nog 6 mogelijkheden voor de laatste. Dat kan door in de eerste beurten te proberen zoveel mogelijk te elimineren. Je hebt 4 beurten, je wint niets met het in 2 of 3 beurten te doen. Dus neem in beurt 2 NIET de oranje van beurt 1, maar wel de goederen die je nog niet gebruikt hebt en de groene nogmaals.
Zo simpel is dat. Is dat geheimzinnig?
 

Geluuk

Lid
ja maar het gaat om 24 ontmoetingen.... niet om die 40 erna... en Rich stelde duidelijk dat hij gedwongen werd tientallen euro's te spenderen om dit te realiseren :confused:
Daarbij noemt hij tussen neus en lippen nog even de gildenaam zodat we makkelijk terug konden zoeken of ze echt van die ridicule eisen stelden...
 

DeletedUser

Guest
Je moet ook wel een beetje verstandig onderhandelen. Wat je moet proberen te vermijden is dat je er 4 goede hebt, en nog 6 mogelijkheden voor de laatste. Dat kan door in de eerste beurten te proberen zoveel mogelijk te elimineren. Je hebt 4 beurten, je wint niets met het in 2 of 3 beurten te doen. Dus neem in beurt 2 NIET de oranje van beurt 1, maar wel de goederen die je nog niet gebruikt hebt en de groene nogmaals.
Zo simpel is dat. Is dat geheimzinnig?

Dat is dodelijk simpel maar ik onderhandel niet.
 
Dat is dodelijk simpel maar ik onderhandel niet.

Lol, ik wel hoor als het me zo uitkomt, level 4 kan je in 20 minuten uit onderhandelen, gaat me vechtend niet lukken ;)
Maar level 1 ram ik gewoon door met automatisch vechten en level 2 ook grotendeels, af en toe betreed ik nog net het slagveld om in ronde 1 iets buiten bereik te houden. Zo ingewikkeld is dat niet.

Maar als mensen ervoor kiezen niet te onderhandelen is dat dus ook een keuze. Als je dan niet door de GE heenkomt, is dat niet omdat het te moeilijk is maar omdat je voor de moeilijke weg kiest.
 

DeletedUser

Guest
Lol, ik wel hoor als het me zo uitkomt, level 4 kan je in 20 minuten uit onderhandelen, gaat me vechtend niet lukken ;)
Maar level 1 ram ik gewoon door met automatisch vechten en level 2 ook grotendeels, af en toe betreed ik nog net het slagveld om in ronde 1 iets buiten bereik te houden. Zo ingewikkeld is dat niet.

Nee, dat is zeker niet ingewikkeld of een uitdaging: je zal dat maar wekelijks op die manier moeten doen.
 

DeletedUser

Guest
Vreemd, ik zit in een gilde met 40 spelers in de tijdperken van vme tot oceanisch en wekelijks behalen we 133,3% in de GE.

Lijkt meer een kwestie van willen dan kunnen te zijn dan...

Willen? Jullie eisen het. Lijkt mij dus niet dat die leden ook maar iets te willen hebben.

Daarbij noemt hij tussen neus en lippen nog even de gildenaam zodat we makkelijk terug konden zoeken of ze echt van die ridicule eisen stelden...

Dat doen ze toch ook? Je mag de fp's uit je stadhuis alleen besteden zoals zij dat willen. Dat noem ik behoorlijk ridicuul.

Lol, ik wel hoor als het me zo uitkomt, level 4 kan je in 20 minuten uit onderhandelen, gaat me vechtend niet lukken ;).

Niet? Valt me tegen van je. In 20 minuten vechtend er doorheen is mogelijk. In level 3 zitten gevechten die lastiger zijn dan die van level 4.
 
Willen? Jullie eisen het. Lijkt mij dus niet dat die leden ook maar iets te willen hebben.
Lol nieuwsflash: toetreden gaat op geheel vrijwillige basis hoor, dus mensen die niet willen kunnen altijd bij ambrosia terecht wat ons betreft ;) En als mensen weg willen, kan dat ook gewoon hahahahaha. Dus ja, willen ja.


Dat doen ze toch ook? Je mag de fp's uit je stadhuis alleen besteden zoals zij dat willen. Dat noem ik behoorlijk ridicuul.

Volgens mij is dat meer een suggestie, en het is best goed advies ook om je aanvalsGG's te levelen als je halverwege level 2 van de expeditie al vastloopt.


Niet? Valt me tegen van je. In 20 minuten vechtend er doorheen is mogelijk. In level 3 zitten gevechten die lastiger zijn dan die van level 4.
Als jij in 20 minuten vechtend door lvl 4 heen komt zonder een bloedbad onder je eigen troepen aan te richten, vecht je blijkbaar slimmer dan ik. En blijkbaar vecht je ook slimmer in de GE dan wanneer je wraak probeert te nemen ;)

Maar goed, ik begrijp sowieso niet precies wat je probeert te bereiken met je reacties. Ja, bij ambrosia kan iedereen terecht, mooi toch, bij Eco willen ze alleen spelers die bereid zijn zich minimaal in te zetten voor hun gilde, da's ook hun goed recht en wij willen alleen echt actieve spelers die sowieso niet zitten te wachten op een gilde vol spelers die vooral bediend willen worden. Voor ieder wat wils dus :)
 
Laatst bewerkt:

Geluuk

Lid
@Sl8yer, voor iemand die toch altijd zo op de woordjes is lees je wel erg selectief..
"deze fp's mogen besteed worden aan je eigen aanvals GG's zodat je zelf sterker wordt" klinkt inderdaad ontzettend ridicuul....
daarnaast is het ook inderdaad een ontzettend beroerde tip.. waarom je aanvals gg's sterker maken als je het ook gewoon met tientallen euro's kan oplossen :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan