FP Balk limiet weg (FOE-18498)

Forge punt limiet van 20 verwijderen indien je GG en KA en dergelijke int

  • Ja, dit is een goed idee

    Stemmen: 15 83,3%
  • Nee, dit is geen goed idee

    Stemmen: 3 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    18
  • Enquête gesloten .

DeletedUser

Guest
nogmaals funky, dan zou mijn toevoeging jou ''probleem'' teniet doen.
daarom mijn reactie eerder al:
Ik heb voor gestemd, maar dan hoop ik ook met wat ik eerder zei.
Misschien dan wel een idee om de 11e fp of meer, na 24uur verdwijnt.
Stel je hebt nu 15fp, dan zal dit over 24u naar 10 gezet worden, je moet ze hierdoor dus wel gebruiken.
 

DeletedUser6867

Guest
nogmaals funky, dan zou mijn toevoeging jou ''probleem'' teniet doen.
daarom mijn reactie eerder al:
Ik heb voor gestemd, maar dan hoop ik ook met wat ik eerder zei.
Misschien dan wel een idee om de 11e fp of meer, na 24uur verdwijnt.
Stel je hebt nu 15fp, dan zal dit over 24u naar 10 gezet worden, je moet ze hierdoor dus wel gebruiken.

Mja dat is een zeer goede oplossing Tiger :) zo voorkom je misbruik
 

DeletedUser7203

Guest
En daar ga je de fout in Slayer :) stel je voor 2 weken voor dat de nieuwe tijdperk begint inn je nonstop alleen je gg's en Ka's en stadhuis laten we zeggen je haalt er 40 mee op via die weg dus stel voor 40x14= 560 fp die je dan al klaar zou hebben staan als je het volgende tijdperk in zou gaan.
Dus vandaar dat er zeker een maximaal limiet op moet :)

Een limiet van 50 lijkt me zeer redelijk.
Laat je ze in de balk dan loop je de gratis fp mis.
Limiet kan ook 40 zijn, maak er wat van :)

20 is in ieder geval te weinig, stel je hebt 10 fp in de balk en int hagia en cdm ( op 10 )
dan zit je al op 22, dan zijn er nog fp uit stadhuis, mogelijk een CC aanwezig en altaars.
Denk dat 50 een mooi getal is waarmee de meeste in 1 keer kunnen innen.
 

DeletedUser6867

Guest
Een limiet van 50 lijkt me zeer redelijk.
Laat je ze in de balk dan loop je de gratis fp mis.
Limiet kan ook 40 zijn, maak er wat van :)

20 is in ieder geval te weinig, stel je hebt 10 fp in de balk en int hagia en cdm ( op 10 )
dan zit je al op 22, dan zijn er nog fp uit stadhuis, mogelijk een CC aanwezig en altaars.
Denk dat 50 een mooi getal is waarmee de meeste in 1 keer kunnen innen.

Zie je het voorstel van tiger zitten ? dat na 24 uur de +10 fp worden gereset :)
 

DeletedUser

Guest
nogmaals funky, dan zou mijn toevoeging jou ''probleem'' teniet doen.
daarom mijn reactie eerder al:
Ik heb voor gestemd, maar dan hoop ik ook met wat ik eerder zei.
Misschien dan wel een idee om de 11e fp of meer, na 24uur verdwijnt.
Stel je hebt nu 15fp, dan zal dit over 24u naar 10 gezet worden, je moet ze hierdoor dus wel gebruiken.

Hoe zou je dit willen communiceren naar spelers toe, en meer specifiek naar nieuwe spelers? We willen immers vermijden dat zij 15 forgepunten opsparen met de gedachte om die morgen in te zetten en dan plots erachter komen dat die 5 forgepunten verdwenen zijn. Zoiets plaatst een domper op hun spelplezier en kan voor beginnende spelers al voldoende zijn om te stoppen met spelen.
 

DeletedUser7203

Guest
Ik denk dat je het gewoon op max 50 ( of 40 ) moet houden en ookal laat iemand het 2 week in zijn balk zitten
uiteindelijk heeft hij zichzelf ermee en loopt een heel aantal gratis fp mis.
Gewoon hetzelfde systeem als nu hanteren alleen de limiet van 20 verhogen naar 50.
Ik kan nu ook gewoon 20 fp in de balk laten zonder dat ik die kwijt ben morgen, dat blijft een eigen keuze.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hoe zou je dit willen communiceren naar spelers toe, en meer specifiek naar nieuwe spelers? We willen immers vermijden dat zij 15 forgepunten opsparen met de gedachte om die morgen in te zetten en dan plots erachter komen dat die 5 forgepunten verdwenen zijn. Zoiets plaatst een domper op hun spelplezier en kan voor beginnende spelers al voldoende zijn om te stoppen met spelen.
Ik denk dat dat het beste te verwerken is met de 'beginners tutorial', om daar een van de eerste meldingen te gebruiken met een informatiescherm,
Voorbeeld: ''Je hebt nu 10 forgepunten, je kan meer forgepunten opsparen, maar let op! na 24uur verdwijnen alle forgepunten die meer dan 10 zijn.''
Het is een gemakkelijk idee, en ik vind dit ook voor beginnende spelers wel duidelijk, mogelijk wat anders beschreven maar in mijn ogen voldoende informatie.
 

DeletedUser6867

Guest
Ik ga toch voor de limiet van Age (sorry tiger) 50 fp maximaal als je ophaalt ivm met GG's en KA.
Bij deze is dit idee goedgekeurd.

Nogmaals Tiger zeker bedankt voor de input dat zien we graag in het ideeën topic mee denken aan een mogelijke oplossing.
 
Bovenaan