FP Balk limiet weg (FOE-18498)

Forge punt limiet van 20 verwijderen indien je GG en KA en dergelijke int

  • Ja, dit is een goed idee

    Stemmen: 15 83,3%
  • Nee, dit is geen goed idee

    Stemmen: 3 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    18
  • Enquête gesloten .

DeletedUser6867

Guest
Mja dus als ik het goed gebruik wilt de topic starter het limiet van Forge Punten kwijt als je alle gebouwen int.
het max blijft gewoon op 10 maar als je grote gebouwen en kennis altaren etc etc int dat ie niet na maximaal 20 zegt U limiet is bereikt :)
Tijd voor een Poll dan maar :)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb voor gestemd, maar dan hoop ik ook met wat ik eerder zei.
Misschien dan wel een idee om de 11e fp of meer, na 24uur verdwijnt.
Stel je hebt nu 15fp, dan zal dit over 24u naar 10 gezet worden, je moet ze hierdoor dus wel gebruiken.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb voor gestemd, maar dan hoop ik ook met wat ik eerder zei.
Misschien dan wel een idee om de 11e fp of meer, na 24uur verdwijnt.
Stel je hebt nu 15fp, dan zal dit over 24u naar 10 gezet worden, je moet ze hierdoor dus wel gebruiken.

Dat moet je toch al, want als hij op 15 staat krijg je er gedurende die 24 uur niets bij. Terugzetten slaat nergens op.
 

DeletedUser4100

Guest
Goed idee en veel steun.:)

Tussen door wow wat veel polls en wat snel echt top :)
 

DeletedUser6867

Guest
Beste Age aangezien er grote kans is dat het idee zal slagen heb ik nog graag het verzoek voor je om de maximale limiet in te stellen :)
Stel dat er geen limiet zou zijn dan zou ik in principe elke dag me GG's en dergelijk kunnen blijven opsparen.
 

Cornelis H

Actief lid
Als er geen beperking op de Fp balk zou zijn dan zou de verplichting om met regelmaat te spelen er niet wezen en dat is het enigste dat vele verplicht om toch met regelmaat zich te melden
 

DeletedUser

Guest
Als er geen beperking op de Fp balk zou zijn dan zou de verplichting om met regelmaat te spelen er niet wezen en dat is het enigste dat vele verplicht om toch met regelmaat zich te melden
Dat zie je verkeerd, het limiet gaat weg, maar als je er 10+ hebt krijg je er geen 1 meer per uur bij, maar als je er al 11 hebt staan kan je nog gewoon kopen.
 

DeletedUser

Guest
Beste Age aangezien er grote kans is dat het idee zal slagen heb ik nog graag het verzoek voor je om de maximale limiet in te stellen :)
Stel dat er geen limiet zou zijn dan zou ik in principe elke dag me GG's en dergelijk kunnen blijven opsparen.

Dat kan, maar daar schiet je weinig mee op. Je moet ze namelijk wel steeds innen en je mist nog steeds die fp ieder uur. Een limiet is dus niet nodig.
 

DeletedUser6867

Guest
Dat kan, maar daar schiet je weinig mee op. Je moet ze namelijk wel steeds innen en je mist nog steeds die fp ieder uur. Een limiet is dus niet nodig.

En daar ga je de fout in Slayer :) stel je voor 2 weken voor dat de nieuwe tijdperk begint inn je nonstop alleen je gg's en Ka's en stadhuis laten we zeggen je haalt er 40 mee op via die weg dus stel voor 40x14= 560 fp die je dan al klaar zou hebben staan als je het volgende tijdperk in zou gaan.
Dus vandaar dat er zeker een maximaal limiet op moet :)
 

DeletedUser

Guest
daarom mijn reactie eerder al:
Ik heb voor gestemd, maar dan hoop ik ook met wat ik eerder zei.
Misschien dan wel een idee om de 11e fp of meer, na 24uur verdwijnt.
Stel je hebt nu 15fp, dan zal dit over 24u naar 10 gezet worden, je moet ze hierdoor dus wel gebruiken.
 

DeletedUser6867

Guest
daarom mijn reactie eerder al:
Ik heb voor gestemd, maar dan hoop ik ook met wat ik eerder zei.
Misschien dan wel een idee om de 11e fp of meer, na 24uur verdwijnt.
Stel je hebt nu 15fp, dan zal dit over 24u naar 10 gezet worden, je moet ze hierdoor dus wel gebruiken.


Yup en aangezien het de topic starter zijn idee is moet/mag die een limiet instellen ik kan wel zeggen 20 of 30 of dergelijk maar het is zijn idee :) Of de ontwikkelaars dan zijn limiet goed vinden is een andere zaak :)
 

DeletedUser

Guest
En daar ga je de fout in Slayer :) stel je voor 2 weken voor dat de nieuwe tijdperk begint inn je nonstop alleen je gg's en Ka's en stadhuis laten we zeggen je haalt er 40 mee op via die weg dus stel voor 40x14= 560 fp die je dan al klaar zou hebben staan als je het volgende tijdperk in zou gaan.
Dus vandaar dat er zeker een maximaal limiet op moet :)

Dan loop je in die twee weken 14x24=336 fp mis. Lijkt jou dat slim? Verder gaat die tactiek alleen maar op als je eind Hedendaags zit en zit te wachten tot het nieuwe tijdperk begint. In die situatie kan je ook aardig wat fp pakketten sparen, dus waarom zou je dan 336 fp's laten lopen? Nu er geen limiet op GG's meer zit kan je ze altijd kwijt. Iemand die de door jou geopperde tactiek wil volgen schiet zichzelf in de voet, dus laat hem/haar maar.
 

Cornelis H

Actief lid
Het spel laat het sparen alleen mogelijk met pakketten Fp's en niet met de lossen dus de losse Fp's moet je besteden en als je een buffer aan Fp's wild maken dan moet jij je pakketten niet besteden en je weet nu al dat met een half jaar er weer een volgende stap wordt gezet.
Als je een buffer wil dan niet bij aankondiging sparen maar nu dan ben je nooit te laat.
 

DeletedUser6867

Guest
Dan loop je in die twee weken 14x24=336 fp mis. Lijkt jou dat slim? Verder gaat die tactiek alleen maar op als je eind Hedendaags zit en zit te wachten tot het nieuwe tijdperk begint. In die situatie kan je ook aardig wat fp pakketten sparen, dus waarom zou je dan 336 fp's laten lopen? Nu er geen limiet op GG's meer zit kan je ze altijd kwijt. Iemand die de door jou geopperde tactiek wil volgen schiet zichzelf in de voet, dus laat hem/haar maar.

Het is dus zeer goed mogelijk er zullen vast mensen zijn die het doen om er misbruik van te maken en dat willen we juist voor komen.
Dus een maximaal limiet instellen is juist dan handig om misbruik tegen te gaan :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Funky, leg eens uit hoe je dit kan misbruiken.
FP's opsparen wilt niet, want na 10 krijg je er niet meer, en met GG's opsparen is niet nodig want de meeste sparen pakketjes, en er zijn er genoeg die 3000fp klaar hebben liggen...

Dus ik zie geen enkele mogelijkheid tot misbruik, alleen maar gebruik.


(PS)
Stemmers18. Deze poll is gesloten
 

DeletedUser1623

Guest
Jouw visie, maar dit idee zal niet eerder worden door gestuurd worden indien de topic starter een maximaal limiet voorstelt.

Als mensen FP's willen gaan opsparen betekend dit zoals Sl8yer al aangaf dat ze FP gaan mislopen, aangezien de teller bij 10 FP stopt. Ze benadelen zichzelf op die manier.

Dus welk misbruik zie jij dan funky? daar ben ik wel erg benieuwd naar.

Het hele punt achter dit idee is dat nu bij het innen van FP uit gebouwen je dit in meerdere stappen moet doen omdat je geen FP meer op je balk erbij krijgt, zeer irritant.

Toen de GG levels werden vrijgegeven, was het mogelijk om tot 20 FP te gaan, en kon je dus in 1x al je FP uit gebouwen innen. Dit is helaas terug gedraaid door de ontwikkelaars, waarom? geen idee
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6867

Guest
Zoals ik al zei stel je voor ik spaar 2-3 weken fp op uit GG gebouwen ja je loopt je 24 fp mis maar je hebt een mega buffer klaar staan aan geinde FP uit GG's en KA (zeker nu KA als eerste worden gedaan met de hulp knop) ik heb meerdere mensen gezien met 10+ KA en meerdere GG's.
Het nieuwe tijdperk breekt aan en je hebt gelijk al zeer veel FP klaar staan om in de tech te gooien :) er zijn meerdere mensen die diamanten gebruiken om de goederen te kopen en zo een zeer grote voorsprong hebben op de rest (die waarschijnlijk ook een groot deel FP pakketten heeft)

Toen de GG levels werden vrijgegeven, was het mogelijk om tot 20 FP te gaan, en kon je dus in 1x al je FP uit gebouwen innen. Dit is helaas terug gedraaid door de ontwikkelaars, waarom? geen idee
Als ik de Verzamel alles in 1 keer 5 diamanten knop gebruikt telt ie wel alles op zelfs boven de 20 toevallig vanacht een keer geprobeerd :) als test.

Ik zeg niet dat mensen het zullen doen, maar het is toch geen probleem om een limiet van 100 a 150 in te stellen om eventueel misbruik te voorkomen :) Er zijn altijd wel mensen bij die het misschien doen.
 
Bovenaan