FP Balk limiet weg (FOE-18498)

Forge punt limiet van 20 verwijderen indien je GG en KA en dergelijke int

  • Ja, dit is een goed idee

    Stemmen: 15 83,3%
  • Nee, dit is geen goed idee

    Stemmen: 3 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    18
  • Enquête gesloten .

DeletedUser7203

Guest
Het is natuurlijk leuk dat er de laatste tijd positieve veranderingen zijn doorgevoerd betreft de fp balk,
zoals de leuke timer en de mogelijkheid om meer dan 10 fp in je balk te hebben.
Maar wat ik nog steeds een zwaar nadeel vind is dat je niet meer dan 20 fp in je balk kan hebben nu.

Ik zeg weg met deze limiet :cool: Want waar is het nu eigelijk goed voor ?
heb je meer dan 10 fp in je balk dan stopt de klok en krijg je dus geen fp op dat moment, waarom kan ik dan geen 30 of 40 fp in me balk hebben ? dat maakt tog helemaal geen verschil ?

Ik moet me GG en kennisaltaars nu nog steeds in 2 keer innen terwijl ik het probleem niet zie waarom dit niet anders kan,
want dit is onnodig moeilijk doen.
 

DeletedUser

Guest
heb je meer dan 10 fp in je balk dan stopt de klok en krijg je dus geen fp op dat moment, waarom kan ik dan geen 30 of 40 fp in me balk hebben ? dat maakt tog helemaal geen verschil ?

Dat maakt wel verschil, want je zou dan ongestoord 2 dagen van het spel weg kunnen blijven. Voor zo ver ik begrepen heb is dat de reden dat de max 10 is. Je wordt wel geacht er iets voor te doen. Hoewel er niks mis is met je idee, denk ik dat het om die reden dus kansloos is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1623

Guest
Zeer goed idee, maar ik vrees het ergste.

Ze hebben namelijk niet lang geleden een beperking ingesteld...

Toen ingevoerd werd dat je 20 FP kon hebben kon je echt tot de 20 gaan.
Je kon bijv. 2x een pakket van 10 FP openen of al je GG's, kennisaltaren en wensputten tegelijk innen, maar dat hebben ze nu veranderd, zodra je 10 FP of meer hebt kan je geen extra FP meer innen, moet je dus eerst de FP besteden voordat je de rest van je gebouwen kan innen en met FP pakketten kan je nu maar 15 FP max krijgen ipv 20.

Erg irritant...
 

DeletedUser1623

Guest
Dat maakt wel verschil, want je zou dan ongestoord 2 dagen van het spel weg kunnen blijven. Voor zo ver ik begrepen het is dat de reden dat de max 10 is. Je wordt wel geacht er iets voor te doen. Hoewel er niks mis is met je idee, denk ik dat het om die reden dus kansloos is.

Daarom zegt age ook dat bij 10 FP in je balk de klok stopt, je krijgt dan geen gratis FP meer erbij, maar door het innen van je gebouwen of FP pakketten kan je dan wel tot de 30 gaan. Je kan nu bijv als je een FP pakket van 5 en 1 van 10 int 15 FP in je balk hebben staan, maar je krijgt er geen meer bij.
 

Cornelis H

Actief lid
Het is natuurlijk leuk dat er de laatste tijd positieve veranderingen zijn doorgevoerd betreft de fp balk,
zoals de leuke timer en de mogelijkheid om meer dan 10 fp in je balk te hebben.
Maar wat ik nog steeds een zwaar nadeel vind is dat je niet meer dan 20 fp in je balk kan hebben nu.

Ik zeg weg met deze limiet :cool: Want waar is het nu eigelijk goed voor ?
heb je meer dan 10 fp in je balk dan stopt de klok en krijg je dus geen fp op dat moment, waarom kan ik dan geen 30 of 40 fp in me balk hebben ? dat maakt tog helemaal geen verschil ?

Ik moet me GG en kennisaltaars nu nog steeds in 2 keer innen terwijl ik het probleem niet zie waarom dit niet anders kan,
want dit is onnodig moeilijk doen.

Dit zijn nu de beperkingen van het spel, je kunt toch ook niet de gebouwen draaien als dat jou beter uitkomt.
Daarom gaat de teller niet verder dan tien met het optellen van de vrije Fp's maar als je je GG's int dan gaat hij wel door maar dan met het innen in een stap boven de tien.
En deze beperking heb je goed gevonden toen je aan dit spel bent begonnen, spelregels zijn er om na geleefd te worden.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben zeker voor!
Als je nu 5dia's betaald kan je bij wijze van spreken onbeperkt fp's innen, omdat het dan tergelijk gaat.
Maar je kan niet meer innen ect.
Ik ben zeker voor!
Misschien dan wel een idee om de 11e fp of meer, na 24uur verdwijnt.
Stel je hebt nu 15fp, dan zal dit over 24u naar 10 gezet worden, je moet ze hierdoor dus wel gebruiken.

Vraag me af of inno dan er nog wat op tegen heeft :p aangezien dit ons gemak verbeterd, en het geklaag erover verdwijnt.
We willen het niet zomaar allemaal :p
 

DeletedUser7203

Guest
Dat maakt wel verschil, want je zou dan ongestoord 2 dagen van het spel weg kunnen blijven. Voor zo ver ik begrepen heb is dat de reden dat de max 10 is. Je wordt wel geacht er iets voor te doen. Hoewel er niks mis is met je idee, denk ik dat het om die reden dus kansloos is.

Wat ik bedoel heeft niks met 2 dagen van het spel kunnen weg blijven te maken sl8yer.
Stel ik log morgen vroeg in en ik heb weer 10 fp in de balk, al mij gg en kennisaltaars zijn ook klaar op dat moment.
Eerst in ik bijv mijn hagia sophia en krijg hier 6 fp van, samen met de 10 fp die ik al had in de fp balk heb ik nu 16,
maar ik kan mijn kennisaltaars en castle del monte nu niet meteen innen en moet eerst de 16 fp in de fp balk, opmaken in de tech three of een gg van iemand. Dit kost me momenteel 3 keer innen, dus drie keer naar de tech en terug of naar een gg.
Het zou tog veel makkelijker zijn als ik alle fp van GG en kennisaltaars in 1 keer kan innen ?
Aangezien het al mogelijk is om meer dan 10 fp in je balk te hebben zie ik het probleem hiervan niet.

De gratis fp die je elk uur krijgt stoppen hoe dan ook als je er 10 in je fp balk hebt, dus wat maakt die limiet van innen dan eigenlijk nog uit ? De teller begint toch pas weer te lopen als ik onder de 10 kom in de balk.

*punt is dus een beetje dat ik nu drie keer dezelfde handeling moet herhalen terwijl dit in 1 keer mogelijk zou kunnen zijn zonder dat je hiermee het spel beïnvloed.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik snap nu wat jij bedoelt Age. Jij wil een balk die na 10 fp stopt, maar die je wel zelf verder tot bijvoorbeeld max 40 kan vullen. Dat zou inderdaad makkelijker zijn, maar dan zou het nog mooier zijn als de timer van die balk niet opnieuw begint zodra je bij 10 bent. Het moet toch mogelijk zijn om onderscheid te maken tussen fp's die je ieder uur krijgt en fp's die je zelf stort.
 

DeletedUser7203

Guest
Ik snap nu wat jij bedoelt Age. Jij wil een balk die na 10 fp stopt, maar die je wel zelf verder tot bijvoorbeeld max 40 kan vullen. Dat zou inderdaad makkelijker zijn, maar dan zou het nog mooier zijn als de timer van die balk niet opnieuw begint zodra je bij 10 bent. Het moet toch mogelijk zijn om onderscheid te maken tussen fp's die je ieder uur krijgt en fp's die je zelf stort.

precies, alleen stopt de balk nu al bij 10 dus daar hoeft niks aan te veranderen.
ze hebben het nu alleen mogelijk gemaakt om na de 10 fp bijv een gg te kunnen innen of een kennisaltaar,
waardoor je tijdelijk boven de 10 fp zit, maar doe je dit bij 1 gg of 1 kennisaltaar is het niet mogelijk om ook gelijk de rest te innen.

de klok begint trouwens niet weer te lopen bij 10 fp om dat dit de max is aan gratis fp tot je deze uitgeeft, pas als je weer 9 fp of alles daaronder hebt in de balk begint de klok van gratis fp weer te lopen.
 

DeletedUser4100

Guest
Het is natuurlijk leuk dat er de laatste tijd positieve veranderingen zijn doorgevoerd betreft de fp balk,
zoals de leuke timer en de mogelijkheid om meer dan 10 fp in je balk te hebben.
Maar wat ik nog steeds een zwaar nadeel vind is dat je niet meer dan 20 fp in je balk kan hebben nu.

Ik zeg weg met deze limiet :cool: Want waar is het nu eigelijk goed voor ?
heb je meer dan 10 fp in je balk dan stopt de klok en krijg je dus geen fp op dat moment, waarom kan ik dan geen 30 of 40 fp in me balk hebben ? dat maakt tog helemaal geen verschil ?

Ik moet me GG en kennisaltaars nu nog steeds in 2 keer innen terwijl ik het probleem niet zie waarom dit niet anders kan,
want dit is onnodig moeilijk doen.

Bedoel je dus dat je gratis fp's die je per uur krijgt tot het limiet van 10 bereikt is blijft? Maar dat als je
je GG's/KA's (Kennis Altaars) oogst dat je dat dan tegelijk kan doen tot 20> fp's? Dat zal wel een goed idee
zijn. Aangezien Cape Caneveral bij lv. 10> per level 1 fp meer geeft. Nu zoude die GG dus gebonden zijn aan
het limiet van lv. 20 aangezien je balkje dan max. 20 fp's tegelijk kan bergen. Waardoor lv. 21 en hoger niet
mogelijk is voor de Cape.
 

DeletedUser275

Guest
De fpteller heeft volgens mij geen limiet. Dat zou ook niet gaan met die ongelimiteerde GG's.
Ik heb het juist even getest en ik kreeg mijn teller op 22.
 

DeletedUser7203

Guest
De fpteller heeft volgens mij geen limiet. Dat zou ook niet gaan met die ongelimiteerde GG's.
Ik heb het juist even getest en ik kreeg mijn teller op 22.

als je 10 fp hebt maarten en je int daarna bijv castle del monte heb je 16 fp in de balk maar kan je verder niks meer innen kwa fp, je kan bijv ook maar 2 x een pakketje van 10 fp openen in je inventaris, waarom zou dit niet meer kunnen zijn ?
zowel met innen als met fp pakketjes want op de fp teller en gratis fp die je krijgt in de balk heeft het geen invloed.

probeer maar eens als je 10 fp hebt en je int 1 kennisaltaar dan heb je de teller op 11 maar je kan geen 2e altaar innnen omdat je al boven de 10 zit.

hoe het er momenteel voor staat kan je of 1 kennisaltaar of een gg die fp geeft of 1 fp pakketje openen bovenop de 10 fp die je al hebt in de balk, daarna wil het niet meer en moet je eerst fp uitgeven, wat nog steeds inhoud dat ik 3 keer moet innen en fp uitgeven in tech of iemand gg, moet dus 3 keer dezelfde handeling verrichten wat niet logisch is, want ik heb al meer dan 10 fp in de balk dus de teller staat al stil, wat maakt de limiet van hoeveel fp in balk dan nog uit ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7203

Guest
me fp zijn zo klaar dan zal ik je laten zien wat ik bedoel via een ss
ik heb zometeen 10 fp, en dan in ik 1 kennisaltaar, dan heb ik 11 fp in de balk, als ik de 2e dan wil innen zegt die maximaal aantal fp berijkt. terwijl als ik 10 fp in balk heb en ik in dan castle del monte of hagia die 6 fp geven zit ik op 16 fp in de balk maar daarna zegt die ook maximaal fp berijkt.

je kan maar 1 gebouw of kennis innen als je al 10 fp hebt wat natuurlijk nergens op slaat.
want boven de 10 zit je dan toch al, dus wat maakt het dan nog uit of je max 20 in balk kan hebben of 100, teller staat toch stil tot je ze uitgeeft.
 

DeletedUser275

Guest
Je kunt inderdaad maar 1 gebouw innen als je op 10 staat.
Het zou inderdaad handiger zijn als je dan ineens alles kunt innen.
Die beperking zouden ze beter weer weg doen.
 

DeletedUser7203

Guest
Je kunt inderdaad maar 1 gebouw innen als je op 10 staat.
Het zou inderdaad handiger zijn als je dan ineens alles kunt innen.
Die beperking zouden ze beter weer weg doen.

het heeft verder geen 1e invloed op het spel en er hoeft niks veranderd te worden dus ik snap niet waarom dit er nog niet is.

het is puur een kleine aanpassing voor het gemak van de gebruiker, die nu 6 handelingen ( in mijn geval ) moet verrrichten voor hetzelfde resultaat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Cornelis H

Actief lid
Beste Mensen, We zijn dit spel begonnen en hebben toen het voor lief genomen dat er niet meer dan 10Fp's gespaard konden worden of verzameld kon worden en dat hebben ze nadat de GG's onbeperkt verhoogd konden worden verruimd maar het vrij verzamelen van de gratis uur Fp's kan nog steeds niet meer dan 10st zijn maar de Fp's welk je bij de GG's oogst in één handeling daar kun je alle Fp's van binnen halen Als het maar ook in één veeg gebeurd, als je een keer gestopt bent dan stopt het oogsten ook.
Dit is al een verruiming met hoe het was, maar ja het blijft een drempel en zo zijn er meer en dat is maar goed ook opdat, als er geen beperkingen waren er ook geen uitdagingen zouden zijn.
Het is al zoveel makkelijker dan als in het beging en nog is het niet genoeg; speel het spel zo als het er is en niet zo als JIJ of ZIJ het makkelijker zou vinden wand dat spel moet nog gemaakt worden.
 

DeletedUser4704

Guest
Je kunt inderdaad maar 1 gebouw innen als je op 10 staat.
Het zou inderdaad handiger zijn als je dan ineens alles kunt innen.
Die beperking zouden ze beter weer weg doen.

Dan kan de knop links om voor 5 diamanten te innen ook weg. Dus eigenlijk gaat dan de broodwinning van innogames dan ook weg. Maw innogames leeft van de diamanten aankoop van spelers. Dus daarom kan je met normaal innen wanneer de balk op 10 staat maar 1 gebouw wat fp geeft innen.
 

Cornelis H

Actief lid
het heeft verder geen 1e invloed op het spel en er hoeft niks veranderd te worden dus ik snap niet waarom dit er nog niet is.

het is puur een kleine aanpassing voor het gemak van de gebruiker, die nu 6 handelingen ( in mijn geval ) moet verrrichten voor hetzelfde resultaat.

Dat hoeft niet als je alle gebouwen welk FP's geven in een veeg aan kunt klikken dan komen alle fp's op de teller, als ik 9fp's op de teller heb staan en ik ga mijn Fp gebouwen innen in een veeg dan staan ze er allemaal op de teller, probeer het maar ik heb dat vaak genoeg.
 
Bovenaan