Feedbacktopic Martin Luther King Event

DeletedUser3975

Guest
En inderdaad Mipie in wondeerland, opdracht 6 verken een provincie grrr ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik neem aan dat je dan misschien klein bent maar wel al eindeloos speelt. Dan mag ik inderdaad hopen dat je genoeg goederen hebt. Maar stel je nu een speler voor die pas een paar maanden speelt, in een klein gilde zit met mensen die ongeveer net zover zijn, terwijl die net met veel moeite het kerstevent heeft afgerond (waar die vervolgens ook nog eens gezien heeft dat anderen 2 banketbakkers gekregen hebben en hij niet, om vooral de indruk te wekken dat FoE er alles aan doet om events eerlijk te laten verlopen). Die spelers hebben het echt niet makkelijker dan jij hoor.
 

DeletedUser8954

Guest
"ONDERHANDEL VOOR EEN SEKTOR"

deze woorden maken zn klein evenement altijd WAARDELOOS...
kost me waarschijnlijk meer dan dat het hele evenement me gaat opleveren

Kunnen jullie daar aub rekening mee houden? zn opdracht kost enorm veel goederen zoveel dat je dat waarschijnlijk nooit terug zal winnen met het gehele evenement... zouden jullie daar niet gewoon onderhandel OF verover van kunnen maken?

ow... en trouwens,... mensen die hun continentkaart al hebben uitgespeeld krijgen ook nog eens gewoon alles gratis!!!

met vriendelijke groet
Greg
 

DeletedUser3975

Guest
"ONDERHANDEL VOOR EEN SEKTOR"

deze woorden maken zn klein evenement altijd WAARDELOOS...
kost me waarschijnlijk meer dan dat het hele evenement me gaat opleveren

Kunnen jullie daar aub rekening mee houden? zn opdracht kost enorm veel goederen zoveel dat je dat waarschijnlijk nooit terug zal winnen met het gehele evenement... zouden jullie daar niet gewoon onderhandel OF verover van kunnen maken?

ow... en trouwens,... mensen die hun continentkaart al hebben uitgespeeld krijgen ook nog eens gewoon alles gratis!!!

met vriendelijke groet
Greg
Kost ook teveel goederen en met een beetje pech komt er ook nog eens zo`n rotzak langs als ik die je productie plundert
 

DeletedUser5986

Guest
Ik vindt t irritant dat als je n quest automatisch klaar is omdat je tech/kaart al klaar hebt, dat je niet kan zien of je uberhaupt een (en zo ja wat voor) prijsje je krijgt doordat hij direct met de volgende quest verder gaat.
Laat het ons zelf wegklikken aub.!!!
 

DeletedUser10197

Guest
Even een domme vraag...maar hoe doe je de evenementsmissie "luister naar het volledige verhaal over Martin Luther King jr."
 
Even een domme vraag...maar hoe doe je de evenementsmissie "luister naar het volledige verhaal over Martin Luther King jr."

Door alle event missies te voltooien. Als het goed is heb je 2 King symbooltjes, de ene heeft een teller waar je kan zien hoeveel van de missies je al gedaan hebt, dat andere icoontje is voor de daadwerkelijke missies.
 

DeletedUser4100

Guest
ik vind de evenementen altijd leuk maar baalt van de mannen portretten die je altijd wint
geef ons vrouwen ook eens wat vaker een portret
snap nu wel dat het niet anders kan martin luther king was een man maar er zijn toch ook genoeg beroemde vrouwen in de geschiedenis bijvoorbeeld de legendarische forge of empires speelster boka.............:p:D:D:D
Goed idee, soms heb ik wel eens ''vrouwen dag'' langs zien komen. Ook bij Inno. Misschien een idee om een mini event
tijdens vrouwendag te houden, met veel missies waarin je vrouwelijke portretten kunt winnen, van vrouwen met allerlei
nationaliteiten en leeftijden.
 

DeletedUser

Guest
Vlieg er in de andere werelden doorheen en maar op mijn hoofdwereld kost het me alleen maar veel investeringen. krijg steeds minder zin in FoE zo en dat na 3 jaar, de makers denken mijn inziens te weinig aan de spelers die al jaren spelen.

Dan moet je op je hoofdwereld ook gaan vliegen. Na 3 jaar zou je toch wel verder moeten zijn dan Morgen. Die provincies zijn niet moeilijk. De verkenningen zijn wel irritant

Niemand dwingt jou trouwens om aan het evenement mee te doen. Mis je een portret en een koning. Is dat nou zo bijzonder??

Ps: Deze post behoeft geen antwoord van slayer, die kan toch alleen maar sarcastisch of bijdehand reageren.

Sorry, ik reageer in etappes. Volgende keer even aan het begin plaatsen en stuur voor de zekerheid even een pb.
 

DeletedUser6867

Guest
Een topic zonder slayer's antwoord is als een martin luther king speech zonder zijn I have a dream.
 

DeletedUser5986

Guest
Ik vindt t irritant dat als je n quest automatisch klaar is omdat je tech/kaart al klaar hebt, dat je niet kan zien of je uberhaupt een (en zo ja wat voor) prijsje je krijgt doordat hij direct met de volgende quest verder gaat.
Laat het ons zelf wegklikken aub.!!!
Ik wou er nog aan toevoegen dat ik niet alleen NIET te zien krijg wat ik per opdracht die automatisch af is (omdat ik tech/kaart klaar heb) wat ik erg vervelend vindt...:mad:
maar....
ik krijg ook niks van het verhaal te zien, en mis dus de hele boodschap die innogames hiermee wil verspreiden, ook erg jammer.:(

oftewel...;
LAAT ONS ZELF HET WEG KLIKKEN!!!!!:eek:
Event is zelf wel leuk, prijsjes (die ik gezien heb) wel aardig;)
 

DeletedUser1688

Guest
Ik wou er nog aan toevoegen dat ik niet alleen NIET te zien krijg wat ik per opdracht die automatisch af is (omdat ik tech/kaart klaar heb) wat ik erg vervelend vindt...:mad:
maar....
ik krijg ook niks van het verhaal te zien, en mis dus de hele boodschap die innogames hiermee wil verspreiden, ook erg jammer.:(

oftewel...;
LAAT ONS ZELF HET WEG KLIKKEN!!!!!:eek:
Event is zelf wel leuk, prijsjes (die ik gezien heb) wel aardig;)


helemaal mee eens laat ons het zelf weg klikken
 

DeletedUser2772

Guest
Ik kan hier de grap niet van inzien. Ze is daadwerkelijke al 7,5 jaar mijn partner en inmiddels mijn verloofde. Mocht je moeite hebben het te geloven, vraag het dan even na bij onze gildegenoten in Het Zwaard van Damocles en hou op jezelf verder voor *** te zetten.
gefeliciteerd met de verloving. Ik ga ervan uit dat Aristoteles het niet kwaad bedoelde, maar dat het een oprecht misverstand was. Er is helaas nog geen smilie voor trots hier. dus jouw smilie werd anders opgevat (ook door mij) dan bedoeld.

En nu weer on-topic: Het is al eerder gezegd. De laatste vier evenementen, Haloween,Columbus-dag, Kerstmis, MLK-dag waren allemaal gebaseerd op feestdagen in de Anglo-Saxische wereld. Er is volgens mij maar één keer een evenement geweest waar de Amerikanen weinig mee hadden: WK voetbal. Nou zullen er misschien ook andere geweest zijn, maar dat doet er niet toe voor de verhouding.
Ik zou toch graag ook typische Europese evenementen willen zien en dan denk ik in de eerste plaats aan Sint Nicolaas.
Ook misschien een ideetje: werelddierendag (kan een bepaald persoon zijn pinguin-avatar krijgen;))
 
Bovenaan