Feedbacktopic Martin Luther King Event

ThaMartin

Actief lid
Zoals je hier kunt lezen, zullen we binnenkort starten met de tweede uit een reeks kleine historische evenementen. Laat in dit topic je feedback achter over dit evenement!
 

DeletedUser8416

Guest
Mooi! Hier houd ik van, soort van educatief en toch leuk.
 

DeletedUser4527

Guest
ga maar alvast goedjes sparen want die heb je nodig voor die missies ;) (met de nieuwe ranking zijn ze wel punten waard )
 

DeletedUser9545

Guest
ga maar alvast goedjes sparen want die heb je nodig voor die missies ;) (met de nieuwe ranking zijn ze wel punten waard )

Worden het "betaal goedjes" missies dan?
beetje zonde voor een paar lullige muntjes en voorraden als beloning.
En we krijgen dus alleen een portret aan het eind? Niet eens een standbeeld of zo voor in je stad?
 

DeletedUser2835

Guest
Belachelijk evenement, ik stop per direct met het spel.
 

DeletedUser275

Guest
Worden het "betaal goedjes" missies dan?
beetje zonde voor een paar lullige muntjes en voorraden als beloning.
En we krijgen dus alleen een portret aan het eind? Niet eens een standbeeld of zo voor in je stad?
Je krijgt nog iets anders ook.
 

DeletedUser8667

Guest
Waar kan ik de missies vinden? Is wel prettig om die te weten ivm planning.
 

DeletedUser1688

Guest
Je krijgt nog iets anders ook
namelijk ---> koning het standbeeld :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2835

Guest
Dit spel wordt links en rechts al ingehaald door andere spellen die met de dag leuker worden en zijn.

Dat er dan weer een saai en suf event komt en nu ook nog eens over iemand waar menig mens eigenlijk weinig van weet op 1 speech na

(Ik zou zeggen Google bijvoorbeeld even op Dark Side Luther King)

dan heb ik het gevoel dat de makers van dit spel maar gewoon iets doen wat ze zelf leuk vinden en ons niet serieus nemen.
 

DeletedUser

Guest
Ik zou zeggen Google bijvoorbeeld even op Dark Side Luther King

Zat die in Star Wars? :p

Je hebt wel een punt, maar ze zijn nog een beetje aan het zoeken hoe het spel wat interessanter te maken voor de spelers die zo'n beetje overal al klaar mee zijn.

Dat ze de plank daarmee totaal misslaan toont maar weer eens aan dat ze zelf niet spelen en zich daardoor niet in spelers kunnen verplaatsen. Simpele opdrachten waar je zo mee klaar bent of niet eens meer hoeft uit te voeren zijn nu niet bepaald een uitdaging. Ook een hoofdprijs waar je niks tot weinig mee kan wordt je niet warm van.

Saai en suf zijn dus wel juiste benamingen.
 

DeletedUser9780

Guest
Het lijkt me leuk een leuk evenement. Het is ook wel eens leuk een kort evenement.
We gaan ervoor. :p
 

DeletedUser6877

Guest
Weer iemand die google klakkeloos aanneemt als basis van kennis, ik begin nu te begrijpen, waar die vele ongefundeerde meningen vandaan komen.
 

DeletedUser9503

Guest
saai en suf en dat al maanden lang.
en toch nog spelen???
das pas suf
 
Bovenaan