Feedbacktopic Martin Luther King Event

Hmmm.... Die "betere wereld" heb ik eerlijk gezegd nog niet gezien hoor. Maar hij had zonder meer een punt.
Echter, ik vind de hoeveelheid 'events' wel wat overdreven worden als ik heel eerlijk ben.
 

DeletedUser4898

Guest
ik vind de evenementen altijd leuk maar baalt van de mannen portretten die je altijd wint
geef ons vrouwen ook eens wat vaker een portret
snap nu wel dat het niet anders kan martin luther king was een man maar er zijn toch ook genoeg beroemde vrouwen in de geschiedenis bijvoorbeeld de legendarische forge of empires speelster boka.............:p:D:D:D
 

DeletedUser3908

Guest
hahaha...en met als hoofdprijs een 'boka-al' die dagelijks 10 FP geeft:p:p
 

DeletedUser4527

Guest
ik vind de evenementen altijd leuk maar baalt van de mannen portretten die je altijd wint
geef ons vrouwen ook eens wat vaker een portret
snap nu wel dat het niet anders kan martin luther king was een man maar er zijn toch ook genoeg beroemde vrouwen in de geschiedenis bijvoorbeeld de legendarische forge of empires speelster boka.............:p:D:D:D

die avatar van jou , ben jij dat echt ? en ook nog foe spelen pfiet pfieuw :rolleyes:
 

midas89

Actief lid
Als je wil weten wat voor events ze nog meer in de planning hebben, hoef je voorlopig alleen maar naar Amerikaanse feestdagen te kijken haha.
Columbus day, Martin Luther King day...
Misschien dat rond Emancipation day de vrouwen aan hun trekken zullen komen met een portretje. Wie weet.
 

DeletedUser8890

Guest
ik vind de evenementen altijd leuk maar baalt van de mannen portretten die je altijd wint
geef ons vrouwen ook eens wat vaker een portret
snap nu wel dat het niet anders kan martin luther king was een man maar er zijn toch ook genoeg beroemde vrouwen in de geschiedenis bijvoorbeeld de legendarische forge of empires speelster boka.............:p:D:D:D

Watte ?
Niet zo zeuren er zijn 0 portretten van pinguïns wat een kwalijke zaak is .
Gewoon Arctische tijdperk een Pinguin portret en één walvisje voor wally.
Mannen kunnen er ook niks aan doen dat ze top zijn ^^ .
Wij moeten de eieren uitbroeden .
En er is maar één levende legende De koning Van Antarctica en zijn brave huiswalvis wally :p
 

DeletedUser6877

Guest
Rosa Parks day misschien. Of Jeanne d'Arc jour. Ach ik vind deze korte evenementen ook wel leuk. De prijs kan dan misschien wat beter, zoals bijvoorbeeld een kennisaltaar of schurkenschuilplaats, maar goed.

@ yolo volgende tijdperk wordt dan echt wat voor jou :)
 

DeletedUser5986

Guest
ik vind de evenementen altijd leuk maar baalt van de mannen portretten die je altijd wint
geef ons vrouwen ook eens wat vaker een portret
snap nu wel dat het niet anders kan martin luther king was een man maar er zijn toch ook genoeg beroemde vrouwen in de geschiedenis bijvoorbeeld de legendarische forge of empires speelster boka.............:p:D:D:D

ik geef je helemaal gelijk Boka.:D
evenveel mannen als vrouwen hoort t te zijn, keuzes genoeg.
en de mannen die hier over sputteren ;)moeten dit maar gewoon accepteren :), want wij horen er ook gewoon bij:cool:. het is niet dat zij minder krijgen, maar wij net zoveel meer om gelijk te zijn.:eek:
Om ML. King maar aan te spreken;o_O gelijkheid, gelijkwaardigheid, mannen, vrouwen, en anderen, alle rassen en geloven, en voorkeuren gelijk.

en Yolo0; leuk idee beesten profiels.... leuk extraatje:p
tijgertjes, poezen, beren, pinguins, etc... dan heb je zeker genoeg keuze


en betreft dit event...
hmm leuk , kort, beloning koning las ik,...mhhh... matig maar ok:)
de quests zoals vanouds natuurlijk, dus aan einde kaart tech gaat t retesnel omdat je dat al klaar hebt, super event voor de top spelers dus:rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser8890

Guest
Watte ?
Gaan we racistisch doen omdat ik een pinguin de rest boeit niet ;)
Alleen een pinguin portret want dat past ook nog bij het thema he
 

DeletedUser3975

Guest
Klote opdracht die derde!!
Beetje weer 2 sectoren infiltreren terwijl dat pas nog 4x moest voor het vorige event, kan ik verdomme weer eerst een hele provincie gaan proberen te veroveren voordat dat weer kan, makers weten zeker niet hoe moelilijk die laatste provincies zijn in tijdperk morgen. Hoe verder ik kom in dit spel hoe minder tof ik de events vind. Vlieg er in de andere werelden doorheen en maar op mijn hoofdwereld kost het me alleen maar veel investeringen. krijg steeds minder zin in FoE zo en dat na 3 jaar, de makers denken mijn inziens te weinig aan de spelers die al jaren spelen.

Ps: Deze post behoeft geen antwoord van slayer, die kan toch alleen maar sarcastisch of bijdehand reageren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1072

Guest
Klote opdracht die derde!!
Beetje weer 2 sectoren infiltreren terwijl dat pas nog 4x moest voor het vorige event, kan ik verdomme weer eerst een hele provincie gaan proberen te veroveren voordat dat weer kan, makers weten zeker niet hoe moelilijk die laatste provincies zijn in tijdperk morgen. Hoe verder ik kom in dit spel hoe minder tof ik de events vind. Vlieg er in de andere werelden doorheen en maar op mijn hoofdwereld kost het me alleen maar veel investeringen. krijg steeds minder zin in FoE zo en dat na 3 jaar, de makers denken mijn inziens te weinig aan de spelers die al jaren spelen.

Ps: Deze post behoeft geen antwoord van slayer, die kan toch alleen maar sarcastisch of bijdehand reageren.

geen slayer...check
Als je echt al 3 jaar speelt dan zou je ondertussen al lang klaar moeten zijn met de techtree en alle gevechten op de kaart (zoals zo veel mensen) en dan is het just heel erg makkelijk. Ik kon niet eens het verhaal lezen dat bij die opdrachten stond. En wat vind ik dan weer jammer aan het event :(
 

DeletedUser3975

Guest
geen slayer...check
Als je echt al ruim 3 jaar(pas tijd later actief op forum) speelt dan zou je ondertussen al lang klaar moeten zijn met de techtree en alle gevechten op de kaart (zoals zo veel mensen) en dan is het just heel erg makkelijk. Ik kon niet eens het verhaal lezen dat bij die opdrachten stond. En wat vind ik dan weer jammer aan het event :(
speel zeker al 3 jaar en helaas al 2 jaar werkloos dus zowat de hele dag online, en hoezo kan ik het dan allang klaar hebben, zolang is het tijdperk toekomst er nog niet.
 

DeletedUser3975

Guest
Hou er rekening mee dat je ook nog een provincie moet verkennen en 1 moet veroveren. Grote kans dat je het event niet gaat redden als je daadwerkelijk nog 2 tt provincies moet verkennen voor de 18e
Dat gaat inderdaad ook nooit meer lukken, zou nu 4 sectors vrij moeten kopen of vechten(lukt niet) en dan nieuwe ontdekken, duurt zo`n 2,5 dag en dan 1 alsnog onderhandelen en dan komt natuurlijk weer een opdracht verken een provincie of verover een provincie wat ik dan net heb moeten doen, dus vergeet t maar, stom gedoe, de kleintjes hebben veel meer mazzel met de events, waarom niet een of of opdracht
 
Dat gaat inderdaad ook nooit meer lukken, zou nu 4 sectors vrij moeten kopen of vechten(lukt niet) en dan nieuwe ontdekken, duurt zo`n 2,5 dag en dan 1 alsnog onderhandelen en dan komt natuurlijk weer een opdracht verken een provincie of verover een provincie wat ik dan net heb moeten doen, dus vergeet t maar, stom gedoe, de kleintjes hebben veel meer mazzel met de events, waarom niet een of of opdracht
Niet of/of, je moet en een provincie verkennen en 1 veroveren ;) Maar het zijn dus degenen die al klaar zijn met de tech en de continentkaart die dit soort events even tussendoor kunnen doen, kleintere spelers hebben vaak nog best wat moeite met het verzamelen van de goederen om te kunnen onderhandelen.
 

DeletedUser3975

Guest
Vorig jaar kregen we onverwachts het Columbus event, leuk die events, maar mijn gedachten erover is dat het te snel na het winterevent is, spelers zoals ik zijn nog aan het bijkomen van de investeringen die we hebben moeten doen om daarvan alle opdrachten te hebben kunnen voltooien. Ik weet na jaren wel hoe dit spel te spelen, ik zorg er altijd voor dat ik de meeste vereiste handelingen voor opdrachten klaar heb staan zoals verkende provincies in de wacht, iets in de tech-tree waar alles op groen staat en dan lukt het vaak wel maar nu is het tijdsbestek voor deze voorbereidingen minimaal en de kosten en baten uit verhouding
 

DeletedUser3975

Guest
Niet of/of, je moet en een provincie verkennen en 1 veroveren ;) Maar het zijn dus degenen die al klaar zijn met de tech en de continentkaart die dit soort events even tussendoor kunnen doen, kleintere spelers hebben vaak nog best wat moeite met het verzamelen van de goederen om te kunnen onderhandelen.
Ben ik het niet mee eens, ik speel ook op 3 andere werelden(2xmodern, 1x kolo) en enkel voor de diamanten en ben daar dus minder ver, daar is elk event met 2 vingers in mijn neus door te lopen, soms wat handelen of roven maar aan goederen valt snel genoeg te komen.
Met of of bedoelde ik dat je de keuze krijgt uit 2 opdrachten, zoals dit ook wel eens het geval was als je alle provincies al had in het laatste tijdperk.
 
Bovenaan