Divine Forces

DeletedUser

Guest
Misschien moet ik positief zijn als dit het enige is om ervoor te zorgen dat niemand meer deze discussie oplaait vind ik het prima.

DF is op en top.
Ze hebben een wereld beleid.
Elke speler ging niet voor succes naar DF.
Ze zaten daar toevallig.

DF is de beste!

Kunnen we nu eindelijk kappen op deze discussie topic?
 

DeletedUser

Guest
Met bijna 30.000.000 voor op de nummer 2 zijn we toch duidelijk (durf het haast niet te zeggen, na al dat commentaar) gewoon de BESTE!!!! ;)
 

DeletedUser

Guest
Met bijna 30.000.000 voor op de nummer 2 zijn we toch duidelijk (durf het haast niet te zeggen, na al dat commentaar) gewoon de BESTE!!!! ;)

Dat klopt.

1. door goed beleid vast houden aan 1 visie ( johan cruijff visie )
2. en jullie krijgen de meeste succes spelers.

Mensen komen altijd naar de grootste club/gilde.
Mensen willen nou eenmaal de beste zijn en beseffen vaak niet dat ze de spel verhouding oneerlijk word gemaakt voor andere gilde.

Al hebben jullie oude concurrenten als Nights with nipples, FLF etc verprutst door geen rechte lijn te trekken.
Maar alle lof moet naar Veni vidi vici.

Ze hebben in mijn ogen meer bereikt dan DF.
ik heb als kleine speler in veni vidi vici gezeten.
Hele kleine gilde waar ik niet kon groeien.
Hun hebben met hun groepje en aanvulling zonder succes spelers toch de top 10 bereikt.

Dat vind ik persoonlijk veel knapper dan een gilde die al tijden nr 1 staat en steeds aangevuld word met succes spelers.

Jullie zijn wel de beste en dat zal altijd blijven.
Of de successpelers openen hun ogen en beseffen dat spel leuker is voor gildes en spelers als mensen verspreid in gildes joinen.
zodat de top 10 gildes dichter bij elkaar groeien.

Maar die kans acht ik nihil.
 

DeletedUser

Guest
Ben het hier niet helemaal mee eens, de meeste leden van DF spelen al minstens 200 dagen bij DF, de nieuwe spelers komen meestal uit DFS.

Tuurlijk zijn er mensen die nieuw zijn.. Volgens mij houdt elke gilde dit.
 

DeletedUser2898

Guest
Het succesformule van Divine is onomstotelijk bewezen. je kunt er van vinden wat je wil maar ontkennen is niet mogelijk. het resultaat is er simpelweg naar. andere grote gildes zijn door interne spanningen omgevallen. deze spanningen kennen we niet aangezien wij een systeem kennen dat gebaseerd is op een duidelijke herargie en op een systeem van elkaar wat gunnen. gilde belang voor eigen belang. dat is de rede dat dit gilde steevast de andere gildes overwint qua puntental maar ook qua stabiliteit.
 

DeletedUser

Guest
Ben het hier niet helemaal mee eens, de meeste leden van DF spelen al minstens 200 dagen bij DF, de nieuwe spelers komen meestal uit DFS.

Tuurlijk zijn er mensen die nieuw zijn.. Volgens mij houdt elke gilde dit.

Mensen willen natuurlijk df joinen of sister gilde om later df zelf te joinen.
Daarom blijft het ook successpelers.
Al zitten ze 500 dagen ze zijn niet voor niks df gejoind vanwegens hun succes.

200 dagen is niks als je bekijkt hoelang DF bestaat.

Jullie weten toch ook als je de beste ben dat je dan ook de meeste succes spelers krijgen.

De mensen die in DF zaten vanaf het begin of 1 maand nadat DF bestond dat zijn de trouwste leden.
Erna kwamen meer successpelers erbij en zijn jullie nog groter geworden dan dat jullie al waren.

ook zonder de successpelers hadden jullie nr 1 kunnen blijven staan.

Het is altijd een feit of het nou een bedrijf,gilde,club of wat dan ook is.
Als iemand de beste is komen er altijd successpelers.
Iedereen wil de beste zijn.

Voor mij gevoel is Veni vidi vici de beste omdat ze in mijn ogen meer bereikt hebben dan DF.

Kunnen we deze topic niet sluiten.
Gaat toch meer nergens om. :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Rohirrim heeft wel een punt. Spelers joinen liever een hoog genoteerd gilde dan een lager geklasseerde. Maar hetzelfde gold voor talloze gildes die we ooit concurrenten noemde, die zijn inmiddels allemaal gebroken. Dat zegt toch wel iets over het beleid. Er bestaat geen onvrede binnen het gilde, dus hebben we zelden te maken met desertie, wat vaak de voornaamste reden is dat een gilde opbreekt. Je kan het wenden en draaien totdat je een ons weegt, maar DF hanteert een formule die uiterst succesvol blijkt, en ja, dat trekt leden aan. Ook hooggeplaatste.
 

DeletedUser

Guest
Mensen willen natuurlijk df joinen of sister gilde om later df zelf te joinen.
Daarom blijft het ook successpelers.
Al zitten ze 500 dagen ze zijn niet voor niks df gejoind vanwegens hun succes.

200 dagen is niks als je bekijkt hoelang DF bestaat.

Jullie weten toch ook als je de beste ben dat je dan ook de meeste succes spelers krijgen.

De mensen die in DF zaten vanaf het begin of 1 maand nadat DF bestond dat zijn de trouwste leden.
Erna kwamen meer successpelers erbij en zijn jullie nog groter geworden dan dat jullie al waren.

ook zonder de successpelers hadden jullie nr 1 kunnen blijven staan.

Het is altijd een feit of het nou een bedrijf,gilde,club of wat dan ook is.
Als iemand de beste is komen er altijd successpelers.
Iedereen wil de beste zijn.

Voor mij gevoel is Veni vidi vici de beste omdat ze in mijn ogen meer bereikt hebben dan DF.

Kunnen we deze topic niet sluiten.
Gaat toch meer nergens om. :p

Dan ben ik blijkbaar een succes speler aangezien ik nog niet eens een jaar speel...
 

DeletedUser

Guest
Rohirrim heeft wel een punt. Spelers joinen liever een hoog genoteerd gilde dan een lager geklasseerde. Maar hetzelfde gold voor talloze gildes die we ooit concurrenten noemde, die zijn inmiddels allemaal gebroken. Dat zegt toch wel iets over het beleid. Er bestaat geen onvrede binnen het gilde, dus hebben we zelden te maken met desertie, wat vaak de voornaamste reden is dat een gilde opbreekt. Je kan het wenden en draaien totdat je een ons weegt, maar DF hanteert een formule die uiterst succesvol blijkt, en ja, dat trekt leden aan. Ook hooggeplaatste.

Hier sluit ik me bij aan.

En ik hoop en hoop dat er niet meer gereageerd word.
Gaat toch nergens meer over.
 

DeletedUser

Guest
Dan ben ik blijkbaar een succes speler aangezien ik nog niet eens een jaar speel...

Jij hebt in Veni Vidi Vici gezeten volgens mij net als ik.
Wij gingen beide weg om bij een andere gilde te groeien.
Ik heb nogal veel gildes gehad om dat ik een speler ben met karakter maar wel super loyaal.
Alleen bij FLF had ik me draai gevonden helaas is die gilde weg.

Rohirrim heeft wel een punt. Spelers joinen liever een hoog genoteerd gilde dan een lager geklasseerde. Maar hetzelfde gold voor talloze gildes die we ooit concurrenten noemde, die zijn inmiddels allemaal gebroken. Dat zegt toch wel iets over het beleid. Er bestaat geen onvrede binnen het gilde, dus hebben we zelden te maken met desertie, wat vaak de voornaamste reden is dat een gilde opbreekt. Je kan het wenden en draaien totdat je een ons weegt, maar DF hanteert een formule die uiterst succesvol blijkt, en ja, dat trekt leden aan. Ook hooggeplaatste.

Hier sluit ik me bij aan.

En ik hoop en hoop dat er niet meer gereageerd word.
Gaat toch nergens meer over.
 

DeletedUser2898

Guest
Zolang leiders zichzelf kunnen toestaan zich aan te sluiten bij democratische besluitvorming zal ieders stem gehoord worden en het besluit van de meerderheid tot beleid vertalen. Op deze manier zijn macht strubbelingen of eenzijdig bepaald beleid iets van het verleden. het is tenslotte met zijn alle / voor zijn alle. De tijd van alleen op een troon zitten past niet meer in deze tijd. Zodra oprichters en leiders dat met elkaar gaan bespreken en hier mee eens gaan zijn dan zal je zien dat andere gildes ook hard gaan groeien en dat gilde hoppen tot het verleden gaat behoren. het klappen van complete gildes is dan iets van het verleden.

Laat DF een voorbeeld zijn voor anderen en als men vragen over ons beleid heeft dan zijn we best bereid om je een kijkje te laten nemen in onze keuken. we gunnen een ieder het succes.
.
Vamp,

CEO Team Divine Forces / Squad
 

DeletedUser

Guest
Jij hebt in Veni Vidi Vici gezeten volgens mij net als ik.
Wij gingen beide weg om bij een andere gilde te groeien.
Ik heb nogal veel gildes gehad om dat ik een speler ben met karakter maar wel super loyaal.
Alleen bij FLF had ik me draai gevonden helaas is die gilde weg.



Hier sluit ik me bij aan.

En ik hoop en hoop dat er niet meer gereageerd word.
Gaat toch nergens meer over.

Ik kom officieel uit Fee's gilde, ben daarna snel gerekruteerd door Vranck & Vrij.
Was het daar niet helemaal eens met bepaalde zaken, en aangezien Supreme waarmee ik goed overweg kon naar DF ging volgde ik zijn spoor..
 

DeletedUser

Guest
Surpreme...al veel te lang niks meer van die ouwe gabber gehoord...
 

DeletedUser1924

Guest
Hey ik ben van DF, de beste gilde die er is, ja dat kan ik wel zeggen, we staan dik eerste.Of kan ik dat niet zeggen? dat we eerte staan wel, de beste, ja wat is de beste gilde

Wat bepaald welke gilde de beste is? Moeten die de meeste punten hebben, of moeten ze de gezelligste zijn en is er wel een gilde die uitblinkt in alles?

Staar je niet blind op punten, gezelligheid, goed beleid, faire handel en elkaar helpen en vooral veel plezier daar gaat het toch om. Ik zit op een Engelse wereld in een gilde ergens rond rank 16 of zo, een SUPER gilde, helpt je met alles, fanatiek, prima handel en je word er plat gespamt met berichten zo levendig is die gilde.

Ik ken amper andere gildes maar als ik kijk naar die nr 16 gilde en DF op 1. dan zeg ik, ranking is leuk maar niet zaligmakend,
elke gilde is anders DF streeft naar de top, dat doen we goed, enkel complimenten. maar kleinere gildes hoeven zeker iet onder te doen qua prestatie, enkel qua punten. maar punten wat koop je dr mee?

Zorg gewoon dat je met wat gelijkgestemde samen in een gilde zit, voor de ene is dat een super actieve gilde, een ander heeft liever een wat rustigere gilde met minder verwachtingen omdat hij of zij weinig tijd heeft, of een gilde waar de hele dag door gechat en gelachen word. Overal zitten leuke, lieve en aardige mensen, in elke gilde. kijk waar je je thuis voelt, dat is voor jouw de beste gilde, voor een ander weer niet

als afsluiter anders denkt mn gilde van wat zegt die Big Moees nu weer, zorg gewoon dat je plezier hebt, ik heb dat in mijn super gilde.

Eens DF, dan DF for life
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Er is inderdaad geen maatstaf voor goed of minder goed. Het gilde met de meeste punten hoeft namelijk helemaal niet het beste gilde te zijn. En welk gilde het beste is? Dat is simpel, dat kun je niet meten.

Maar DF rockt wel lekker :)
 

DeletedUser2898

Guest
Helemaal mee eens Moees.
DF profileert zich op zijn eigen manier en richt zich voornamelijk op groei.
Pas je bij dat profiel dan kan je jezelf er heel erg thuis voelen.
Zo zal dat zijn bij ieder gilde denk ik.;)
 

DeletedUser2898

Guest
Zeker met de komst van de gilde oorlogen zal er maar 1 plek zijn waar je moet zijn ;-)
Bij Divine Forces zal de overmacht aanwezig zijn om flink wat te rollebollen op de kaart :-D
 
Bovenaan