Divine Forces

DeletedUser2898

Guest
Ik vind het een beetje jammer dat er zo gesproken wordt over Divine Forces.
Dit is ook geheel onterecht.
Divine Forces groep bestaat uit de volgende gildes:
1. Divine Forces
2. Divine Forces Squad

Deze 2 gildes zijn qua leden gerangschikt op puntental en delen gezamelijk 1 forum.
Onderling verzorgen we de handel waardoor iedereen maximaal kan groeien.
Dit is dan ook gelijk de rede waarom Divine Forces zo geliefd is bij actieve spelers...
onze handelspagina is dagelijks compleet leeg.

Nu doen wij ook erg veel bevriende gildes helpen met handel.
onze handelsreizigers helpen kleinere gildes daar mee ook hun groei te bevorderen.

Het is dan ook een beetje jammer dat mensen maar wat roepen over Divine Forces.
Dit is het grootste en beste gilde geworden omdat wij onze zaakjes op orde hebben en omdat wij voor elkaar klaar staan.

Het uit elkaar vallen van onze grote concurrent heeft meer te maken met de druk die er heerste aan de top.
Sommige gildes zoals Divine zijn er tegen opgewassen en andere gildes weer niet en die vallen uiteen door interne strubbelingen.

Wij bij Divine hebben leiders die hun taak verstaan en die hun eigen gewin aan de kant zetten in dienst van het gilde. De leiding overlegt onderling en zorgt er voor dat de rust binnen het gilde bewaard word.

In plaats van klagen over het Divine Succes is het misschien beter om ons voorbeeld qua handel en leiderschap over te nemen zodat ook jouw gilde zo sterk uit de bus kan worden als het onze.

Sterker nog, ik hoop dat alle gildes wederom Divine zien als een uitdaging en niet als een bedorven spel.
Wees sterk, hou je rug recht en de beuk er in zou ik zeggen en heel veel succes toegewenst met de groei binnen je eigen gilde.

Met vriendelijke groet,

Vamp
Team Divine Forces
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Mooi verhaal maar hoe vol moet dat forum bij jullie dan niet staan? Jullie forum mensen zullen werk genoeg hebben :)

Trouwens mijn complimenten aan Zaaco en big moees, ze hebben me beiden goed geholpen en zijn zeer goede mensen.
 

DeletedUser2898

Guest
Thanx Reddog :p

Het staat hier inderdaad beter ;)

We hebben een leider met de kerntaak het forum te managen.
Oude data wordt van tijd tot tijd opgeruimt dus het forum is nooit erg vol.
Wel staat er heel veel behulpzame pagina's op over handel / Grote Gebouwen en millitaire tactieken.
Ook stemmen we democratisch over de besluiten die genomen gaan worden en de aanpak die we daarbij kiezen.
Het M/O beleid is ook netjes op orde en we merken dat het overgrote deel daar ook netjes aan mee doet.

Eigenlijk kan je zeggen dat ons gilde als een bedrijf gerund wordt en gecontroleerd wordt.
Juist door het gilde te splitsen in groepen kunnen we het main gilde aan de top houden terwijl we de kleinere spelers de kans geven om maximaal te groeien... Leiders worden op tijd gespot en juist door mensen op vrijwillige basis iets te laten betekenen voor het gilde, kan je het gilde levendig maken en zal je zien dat het een fijne omgeving gaat worden waar mensen ook trots op kunnen zijn..
Dit kan bijvoorbeeld door iemand een recruiter te maken en diegene de taak te geven om mensen binnen te laten die M/O komen doen of die graag komen handelen...
Leiders altijd samen laten opereren zodat er een gezond overleg plaats vind.
Vooral alleenheersers kunnen op een onhandig moment de boel flink laten klappen...
juist door alles in overleg te doen zal je zien dat je gilde veel stabieler in elkaar komt te zitten.
Er worden dan geen overhaaste beslissingen meer genomen.

Het is een beetje zoals het opvoeden van een kind.
Je geeft het Rust, Reinheid en Regelmaat en het komt best goed met je kleine spruit :D
 

DeletedUser1903

Guest
aan de mensen hier, Divine Forces en Divine Forces Squad ( de kleine ken ik nog niet)
zijn heel toffe mensen, kende ze vroeger ook nog niet en stond er ook een beetje argwanend tegenover, nu ik en mijn leden deze 2 gilden en de mensen leren kennen heb, hebben we onze vriendschapsbanden aangemaakt tussen ons, wat maakt het negatieve commentaar op deze zijn heel ontoepasselijk, daar ze ook openstaan voor andere mensen buiten hun gilden en ook gaan helpen
en zeker aan de leiding daar is op en top, kunnen veel gilden een voorbeeld aan nemen, ik probeer het ook met mijn mensen (kleine gilde momenteel), zou er geen moment aan twijfelen om hun 4de kleinere gilde te worden
vriendelijke groeten aan allen die de Divine Forces goedgezind zijn
simba57 Mystic Knights
 
Nou beste VAMP zijn wel een heleboel mooie woorden in de praktijk blijkt het wel anders handelen met divine betekend dat je als gilde gelijk aan jullie regels moet denken en daar naar moet gaan spelen oftewel geconfisceerd word door jullie, nou no way.
En op een normale wijze kunnen jullie niet een PM schrijven deze staan vol met beledigingen bedreigingen en weet ik wat, het zal me een zorg zijn hoe je er over denkt jullie zijn een stel tirannen die alles in een straat onder jullie controle willen dwingen nou helaas met The Three Kings zal je dat never lukken integendeel je hebt bereikt dat we elk DF lid furieus aanpakken en helemaal leegplunderen waar maar mogelijk.

xxxxx je grootste fan BROMTOR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en ik weet waar ik het over heb wij ztten in dezelfde straat.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Juist jullie snappen het, oorlog en verbaal geweld. Dit is geen farmville.
 

DeletedUser2898

Guest
Nou beste VAMP zijn wel een heleboel mooie woorden in de praktijk blijkt het wel anders handelen met divine betekend dat je als gilde gelijk aan jullie regels moet denken en daar naar moet gaan spelen oftewel geconfisceerd word door jullie, nou no way.
En op een normale wijze kunnen jullie niet een PM schrijven deze staan vol met beledigingen bedreigingen en weet ik wat, het zal me een zorg zijn hoe je er over denkt jullie zijn een stel tirannen die alles in een straat onder jullie controle willen dwingen nou helaas met The Three Kings zal je dat never lukken integendeel je hebt bereikt dat we elk DF lid furieus aanpakken en helemaal leegplunderen waar maar mogelijk.

xxxxx je grootste fan BROMTOR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en ik weet waar ik het over heb wij ztten in dezelfde straat.

Ach ja, soms spreek je een fan van orde en soms een fan van chaos...

Lieve Brombol, er is een goeie rede waarom ons gilde bestaat uit 3 goed gevulde gildes...
Hoeveel leden heeft uw gilde ook al weer?..... eeeeeh oh ja, 7 !!! :D lol
Ze noemen zichzelf piraten zonder leiding die vechten tegen onderdrukking...
Das nu precies het verschil tussen een gilde die geleid wordt door iemand die het systeem wel snapt en iemand die nog heeeeeeeeel veeeeeeel moet leren. :cool:
Heel veel succes gewenst met je 7 individualistische toppers kerel...
Uw gilde is nu het mooiste bewijs dat individualisme niet werkt...
Heel erg bedankt voor je inmenging buurman...
We hebben er weer vrolijk om kunnen lachen :-D

Tot straks ;-)

dan pulk ik de resten van uw gilde wel weer onder mijn schoen vandaan :-D
 

DeletedUser2898

Guest
Hebben jullie een puntenlimiet bij de hoofdgilde?

Hallo Kev Porche,

Das een hele goede vraag...
Nee we hebben geen limiet...
Ieder nieuw lid komt binnen bij DFGT.
Daar worden de leden geinformeerd over de gang van zaken binnen DF en daar kan men de tijd krijgen om even te wennnen aan onze manieren van handelen en dergelijke.
Daarna word eens per week gekeken of er mensen kunnen doorstromen naar een hoger puntental...
onze leden zijn namelijk gesorteerd op puntental.
Dit houd de mensen met gelijke handel bij elkaar en deze kunnen elkaar ook makkelijker steunen aangezien deze de zelfde handel / missies / tech tree level hebben...
Kennis delen is dan ook de sleutel tot succes..
Leden die snel groeien kunnen dan ook snel door de gilde rangen heen groeien en kunnen dan ook uitgenodigt worden voor het eerstvolgende gilde
 
Gossie meis toch daarom staan we zo hoog met 8 man we willen er niet meer in.
Daarom zijn we ondanks alles gewoon einde koloniaal.
En kom maar op zou je visite missen heb niet voor niets bij diversen van je gilde koffie gerooft deze serveer ik voor je in een poseleinen kopje van je vriendje. En doe maar hier of je zo netjes bent kan er wel een paar PMs van je inplakken die in ons gilde bewaart worden.
En ook aan jouw tijdperk komt een eind wij lopen niet zo hard dat is het enigste nadeel wat wij als klein gilde hebben wat minder FP
maar we hebben geen haast hoor scheet xxx er komt echt een dag dat ik elke dag bij jou kom xxxxxxx je liefste brombol, bromtol, fuccka, asshol en wat voor naam je me ook geeft

dag VAMPJE xxxxx
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser2898

Guest
Brombol is ook een leuke idd :-D

Ik hoop dat je me de uitdaging geeft die je beloofd te geven :ninja:
Tot nu toe was dat knap slap idd..
nou veel plezier met het aanvallen Brombie :cool:
er staat weer een nieuwe uitdaging voor je klaar...
Ik hoop dat je er dit keer niet weer 3 weken voor nodig hebt om deze te verslaan...
Vond je tot vandaag nogal slapjes overkomen :confused:
 
Schat uit je gehele manier van schrijven blijkt al hoe hoog je iq is erg laag dus kom echt wel op mijn tijd niet de jouwe.
Waarom gaf je het gevecht op vannacht iets over 0200 uur was je bang te verliezen had wel gebeurd maar wat maakt je dat nu uit.
Dus verwacht van mij niet het achterlijke gedrag wat je hier ten toon spreid.

Ik heb met heel veel van Divine goede kontakten gehad maar jij bent de rotte appel in hun gilde, ik doe me niet schijnheilig voor scheet
Jij bent de reden dat ik die allemaal heb verbroken, zou ik anders net zo zijn als jij en daar pas ik voor VAMPJE X X X X
Wees gerust al moet ik weer 3 weken wachten heb alle tijd ook mijn GG komt een keer op jouw hoogte dus geen zorgen leer nu eens wat geduld te hebben x x x x

The Three Kings laat zich echt door niemand de les lezen over hoe wij het spel mogen spelen wij benutten elke taktiek

Dus wij plunderen naar hartelust elke DF.
Wij motiveren, knappen op, handelen gooien de markt vol leuke aanbiedingen daar kun jij met je ego gedrag een voorbeeld aan nemen en noem maar op zonder dat wij andere door ermee te handelen regels willen opleggen.
 

DeletedUser2898

Guest
Het is puur uit tactiek dat je een leger zichzelf niet nodeloos dood laat lopen.
Waarom zou ik mijn leger dood laten lopen als je een gevecht niet kan winnen door dat de generaal een foute keuze heeft gemaakt in de opstelling... dan is het beter de troepen te sparen zodat die elders weer inzetbaar zijn...

Jij valt al weken aan met 1 boogschuttertje omdat je mijn verdedigend leger probeerd te scouten... vervolgens durf je eindelijk aan te vallen en dan laat je nodeloos je gehele leger in de pan hakken... Das echt goed voor helemaal niets... Het kost alleen maar tijd en recources om een nieuw leger te bouwen.

Speciaal voor jou verander ik al weken niets aan mijn verdediging in afwachting van het moment dat je ballen indalen en je het een keertje aandurft...

Eindelijk heb je vandaag het puzzeltje ( die overgens vrij simpel was ) op te lossen en ik heb je zelfs gefeliciteerd toen je eindelijk een keertje van me won... nou bij deze nog een keer chappo kerel en het volgende puzzeltje staat al voor je klaar :D
Maak jezelf trots en probeer ook morgen maar weer bij me te plunderen Brommeltje beer :cool:

Ooh en daarbij komt dat ik een strikt hetro man ben en hoewel ik niets tegen de homosuele mannen heb zou ik het toch fijn vinden als je dingen zoals xxx-jes en woorden zoals schatje toch echt bewaard voor de mannen die meer bij je passen Holtor... Ik zou het zonde vinden als je je zo geliefde mannenpapje probeerd te zoeken bij mij en dat ik je helaas teleur moet gaan stellen dus die energie kan je beter ergens anders gebruiken. Ik adviseer je dan ook meer te zoeken naar mannen die wel een dorstig kontje hebben :cool: Helaas man.... ik kan je daar niet aan helpen ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat bedoel ik dus met IQ, je verwacht het wel van mij nee scheet mijn tijd niet de jouwe xxxx.


Definities naam : VAMP

Femme fatale, Fatale vrouw, Geraffineerde vrouw, Gemene verleidster, Hebzuchtige vrouw, Liefje, Mannenverleidster, Verleidster, Verleidelijke vrouw, Vrouw die mannen te gronde richt, Vijf eenheden maken haar verleidelijk (crypt.), Zeer geraffineerde vrouw.

Wie houd wie nu voor de gek tjonge is toch niet zo vreemd dat ik zo over je denk SCHEET X X X X

Whhhhhhhhaaaaa reageer je maar af op een huisje op een productie gebouw van me zal ik erg mee zitten hoor X X X X
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser2161

Guest
elk DF lid furieus aanpakken en helemaal leegplunderen waar maar mogelijk.

Mensen die net als ik elke dag komen opknappen of motiveren; ik heb ineens zes plekken over in mn vriendenlijstje ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2898

Guest
Mensen die net als ik elke dag komen opknappen of motiveren; ik heb ineens zes plekken over in mn vriendenlijstje ;)

Tja suppreme... Ik begrijp iemand als Brommertje beer ook niet helemaal. je kan nog zo vaak roepen dat je tot de groep mannen behoord die kusjes van andere mannen niet echt kan waarderen en dan blijft hij toch kusjes geven... ik weet het niet hoor maar The Three Kings kan beter omgedoopt worden naar The Three Queens denk ik... Das toch meer passend als ik dat zo eens zie :p
 
Toeval ik ook 1 ;-)

Beste Vamp in onze straat weten we echt hoe je bent dus blijf hier maar mooi weer spelen het is me best ga weer eens wat anders doen tot vanavond.
DF mag sinds de samenvoeging van jullie wel iedereen tot stoppens toe plunderen daar hoor je niets van maar owee als het andersom is.

Veel succes met het plunderen bij ons mooi weer speler.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan