Divine Forces

DeletedUser

Guest
dat zal het vast wel zijn ;)

tx. jij ook fijne dag :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2898

Guest
Een goed gesprek doet soms wonderen ;-)
Als beide partijen willen wat het best is voor hun gilde dan is het vaak niet moeilijk om op 1 lijn te komen.
Daar profiteerd iedereen tenslotte van.
 

DeletedUser7148

Guest
Hallo Kev Porche,

Das een hele goede vraag...
Nee we hebben geen limiet...
Ieder nieuw lid komt binnen bij DFGT.
Daar worden de leden geinformeerd over de gang van zaken binnen DF en daar kan men de tijd krijgen om even te wennnen aan onze manieren van handelen en dergelijke.
Daarna word eens per week gekeken of er mensen kunnen doorstromen naar een hoger puntental...
onze leden zijn namelijk gesorteerd op puntental.
Dit houd de mensen met gelijke handel bij elkaar en deze kunnen elkaar ook makkelijker steunen aangezien deze de zelfde handel / missies / tech tree level hebben...
Kennis delen is dan ook de sleutel tot succes..
Leden die snel groeien kunnen dan ook snel door de gilde rangen heen groeien en kunnen dan ook uitgenodigt worden voor het eerstvolgende gilde[/QUOTE

zijn de manieren van handel, opknappen/motiveren etc. bij DF dan zo veel anders als bij ieder ander normaal gilde??
zit bij Carpe Diem Momentum (hoort bij Carpe Diem) en wij hebben ook gewoon de normale regels voor handel, motiveren, vechten e.d.
 

DeletedUser2898

Guest
Nee, ik denk dat bij DF er nog steeds gehandeld word volgens de norm dat aanbieding en vraag qua kosten gelijk moet zijn. daardoor betaald niemand teveel voor zijn handel. Een handig tooltje is: http://foe.dppro.nl/index.php?inv_modern=65&eeuw=modern&sl=fairtrade
Eigen inzet vertaald dan direct in eigen groei.
Veel andere gildes hebben de zelfde normen en waarden overgenomen waardoor veel gildes nu gelijkwaardig opereren.
Natuurlijk is het wel zo dat diegene die het wiel uitgevonden hebben door ervaring opgebouwd ook het meest succesvol zijn.
DF bestaat bijna net zo lang als FoE actief is en is daarmee ook het meest succesvol tot nu toe.
DF heeft de meest grote spelers aangetrokken waardoor ze het gilde zijn met de meeste slagkracht.
echter, organisatie en inzet van veel kleinere gildes zorgt er voor dat de top 10 gildes allemaal krachtig kunnen opereren.
Sommige gildes houden nog erg krampachtig vast aan oude reglementen.
Tegenwoordig met de komst van GvG is alles behoorlijk op zijn kop gegaan.
Veel gilde goederen zijn verdampt en dat heeft een andere manier van denken met zich mee gebracht.
Doet DF het beter dan de rest ?
nee, is daarop het antwoord.
DF leund zeer zwaar op de inbreng van grote spelers.
Voor kleinere spelers is daardoor geen plaats meer.
DFS ( het opleiding gilde ) is afgesplitst van DF en gaat nu onder een andere naam verder.
DFGT bestaat al heel lang niet meer.
Persoonlijk heb ik heel lang leiding gegeven aan DF en daarvoor DFS.
Tegenwoordig doe ik het rustiger aan en worstel ik mezelf door het nieuwe tijdperk heen.
Sluitsteen heeft mij een gezellige nieuwe thuishaven gegeven.
Ik wens DF het beste maar mijn plekje is nu hier bij Sluitsteen.
Is het hier beter of slechter ? nee... alleen maar anders...
Mijn advies is dan ook voor een ieder om een gilde te zoeken die bij je past.
een klein gilde die laag in de ranking staat kan net zo gezellig zijn als een groot gilde die hoog in de ranking staat.
Zoek daarom rond tot je een omgeving treft die bij je past. Een groot gilde is namelijk niet per defenitie ook het beste gilde voor jou;)
 

DeletedUser1924

Guest
Nee, ik denk dat bij DF er nog steeds gehandeld word volgens de norm dat aanbieding en vraag qua kosten gelijk moet zijn. daardoor betaald niemand teveel voor zijn handel. Een handig tooltje is: http://foe.dppro.nl/index.php?inv_modern=65&eeuw=modern&sl=fairtrade
Eigen inzet vertaald dan direct in eigen groei.
Veel andere gildes hebben de zelfde normen en waarden overgenomen waardoor veel gildes nu gelijkwaardig opereren.
Natuurlijk is het wel zo dat diegene die het wiel uitgevonden hebben door ervaring opgebouwd ook het meest succesvol zijn.
DF bestaat bijna net zo lang als FoE actief is en is daarmee ook het meest succesvol tot nu toe.
DF heeft de meest grote spelers aangetrokken waardoor ze het gilde zijn met de meeste slagkracht.
echter, organisatie en inzet van veel kleinere gildes zorgt er voor dat de top 10 gildes allemaal krachtig kunnen opereren.
Sommige gildes houden nog erg krampachtig vast aan oude reglementen.
Tegenwoordig met de komst van GvG is alles behoorlijk op zijn kop gegaan.
Veel gilde goederen zijn verdampt en dat heeft een andere manier van denken met zich mee gebracht.
Doet DF het beter dan de rest ?
nee, is daarop het antwoord.
DF leund zeer zwaar op de inbreng van grote spelers.
Voor kleinere spelers is daardoor geen plaats meer.
DFS ( het opleiding gilde ) is afgesplitst van DF en gaat nu onder een andere naam verder.
DFGT bestaat al heel lang niet meer.
Persoonlijk heb ik heel lang leiding gegeven aan DF en daarvoor DFS.
Tegenwoordig doe ik het rustiger aan en worstel ik mezelf door het nieuwe tijdperk heen.
Sluitsteen heeft mij een gezellige nieuwe thuishaven gegeven.
Ik wens DF het beste maar mijn plekje is nu hier bij Sluitsteen.
Is het hier beter of slechter ? nee... alleen maar anders...
Mijn advies is dan ook voor een ieder om een gilde te zoeken die bij je past.
een klein gilde die laag in de ranking staat kan net zo gezellig zijn als een groot gilde die hoog in de ranking staat.
Zoek daarom rond tot je een omgeving treft die bij je past. Een groot gilde is namelijk niet per defenitie ook het beste gilde voor jou;)

Hee vampie, blij te horen dat het je goed bevalt binnen de sluitsteen, ik vind ook dat je moet kijken welke gilde bij je past, ranking boeit me totaal niet van een gilde, op C en de beta kan ik makkelijk hogere gildes joinen maar ik kies voor vriendschap en de mensen die ik heb leren kennen in de gildes waar ik begonnen ben, op de beta wel eens van gilde veranderd, 1x omdat deze helemaal uiteen viel en 1x om het GvG op hoger niveau te spelen en wat te leren, maar ben toen terug gegaan naar mijn oude gilde met maar een paar hoge spelers, daar zitten ook wat mensen die ik op bris ken en waar ik me prettig bij voel

gewoon zorgen dat je lol hebt met een leuke gilde, rest boeit niet toch. Als ik bij een hogere gilde zou kunnen zitten en er me niet zo prettig zou voelen als in mn lagere gilde dan zou dat dom zijn vind ik

groetjes en have fun maat
 
Bovenaan