Discussietopic: Voetbalbeker 2021

DarthRonin

Actief lid
10 kaartjes, 100 drankjes, heb ze al meerdere keren voorbij zien komen op de diverse werelden.
De droprate is niet verkeerd.
 

Apricus

Nieuw lid
7,5k aan drankjes gespendeerd en dan 1 dagprijs krijgen, ik vind dit event om te janken! Probeer een hippodroom volledig te krijgen, op de eerste dag 4 dagprijzen, paardagen later 16 wedstrijden 2 dagprijzen, en dan vandaag 70 stappen doen en 1 dagprijs.... Dit demotiveert zo erg!
 

blafke

Actief lid
Tja ... Die gepubliceerde waarschijnlijkheden van van alles en nog wat durven al wel eens meer wat aan de verdachte kant te zijn. Dus ook de gepubliceerde kans op een dagprijs. Ga voor de dingen waar je zelf meer controle over hebt en dus minder afhankelijk bent van de integriteit van de programmeurs van Inno, zou ik zeggen.
 
Heb he hele evenement met goed gevolg uitgespeeld.
Echter kan ik de abdij niet tot en met level upgraden en blijf ik steken op 9.
 
Je krijgt nog één upgrade zodra het evenement is afgelopen en je in de klasse amateur of hoger zit. Aangezien je het hele evenement heb uitgespeeld zal dat wel het geval zijn. Had je die er al bij gerekend?

Ik heb nu in het event één abdij van niv 1 + 7 upgrade kits.
Daarmee kom ik dus op lvl 8.
Plus de upgradekit van de eindklassering = lvl 9
En dan nog de upgrade uit het evenementverrassingskit die je kon winnen in het vorige evenement = lvl10

Helaas zonder evenementsverrassingskit in je voorraad ga je het dus niet meer halen als ik het zo uitreken. Dat kitje lijkt dus weer een nieuwe manier te zijn die spelers verplicht om evenement te blijven spelen, omdat als je kiest het ene evenement over te slaan, je ook de andere niet meer kunt halen direct. En het is verkocht aan ons bij de introductie als "dit kitje maakt het makkelijker om het volgende gebouw te bouwen", niet maakt het essentieel. Maar goed! Daar moeten we niet meer verbaasd over zijn he.

Nu zou je natuurlijk ook nog in de zilveren of gouden divisie kunnen eindigen en 2 upgrades krijgen. Maar goed dat is of heel wat gelukt geweest met je gewonnen wedstrijden (die dan altijd de moeilijkste moesten zijn) of toch een aantal besteedde dia's.

Zelfs als je nu op lvl 9 blijft steken zou je het gebouw ooit wel op max kunnen hebben over enkele maandjes in de antiquar of volgend jaar weer als dagprijs in dit event.
 
Laatst bewerkt:

nietje52

Actief lid
Ik heb hem precies af met de kit uit de doos maar ik krijg nog een upgrade uit de bronzen divisie.
Die upgrade krijg je al bij amateur en daar hoef je alleen maar normaal voor te spelen zonder dia's hoor.
 

Woozy

Lid
Hoe zit dat met die bonus van de event Hub ? Die 150% voorraadbonus loopt al zover ik opmaak ,maar in mijn bonuslijst is ie nergens te zien , alsof ie niet werkt.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Dat gaat inderdaad niet helemaal lekker in sommige gevallen, we zijn daar mee bezig.
 

Pieter64

Nieuw lid
Ook ik kan de bonus van 150% nergens vinden; ik lees dat er aan gewerkt wordt, hopelijk wordt dan wel de timer weer op een volle 5 dagen gezet
 
Bij mij werkt de bonus in 1 van mijn 3 steden van Keimpe13: er staat een timer boven de pier en de bonus is zichtbaar in stadhuis.
In de andere 2 steden loopt de timer in de pier wel, maar is de bonus (+ timer boven pier) niet actief.
In mijn kleine nieuwe stadje als Keimpe14 is de bonus wel actief en zichtbaar in stadhuis, maar is er geen timer boven de pier.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
De bonus is geactiveerd, helaas zal de resterende tijd niet worden verlengd.
 
Bovenaan