Discussietopic: Voetbalbeker 2021

DarthRonin

Actief lid
Niet onder de indruk van de event prijs, bonus voor verdediging doet toch niet veel.
Zien we wel weer met dat nieuwe PvP ding waar je gewoon door elke tegenstander gaat zonder verlies, zelfs als ze iets aan hun stadsverdediging hebben gedaan.

100% voor winnaarsplein kitjes als dagprijs deze ronde :D
 

SonnyWeg

Actief lid
Niet onder de indruk van de event prijs, bonus voor verdediging doet toch niet veel.
Zien we wel weer met dat nieuwe PvP ding waar je gewoon door elke tegenstander gaat zonder verlies, zelfs als ze iets aan hun stadsverdediging hebben gedaan.

100% voor winnaarsplein kitjes als dagprijs deze ronde :D

Verder niks aan toe te voegen!
 
Wij hebben er zin in en onze voetbalschoenen al uit het vet gehaald. Ben je ook zo nieuwsgierig hoe je dit event kunt spelen?
Kijk dan eens naar onze guide die wij van Genesis hebben gemaakt: https://discord.gg/URHchQapWh

Genesis wenst jullie heel veel plezier! Heb je interesse in meer van dit soort handige hulp, tips en tricks? Wij zoeken altijd actieve, gezellige leden die net als wij op wereld F een geweldige tijd willen hebben.
 

53 K-Aman

Actief lid
eerlijk gezegd heb ik de eerste beloning al in het Antiquariaat gedumpt.
miste precies één edelsteen voor een upgrade van een overwinningstoren.
 
Zo blij met die update van de waardes want hiervoor leek het gebouw nog slechter dan andere gebouwen zoals kunstentoonstelling

Bedankt inno
 

DarthRonin

Actief lid
Kijk, die verdedigende bonus is zo waardeloos dat niemand dat ding zet.
Dat was geen "oeps, we hebben de verkeerde waardes gebruikt", maar een "oeps, we dachten dat het ok was, maar de spelers weigeren dat waardeloze ding te zetten, maar hoe zeggen we dat zonder zelf gigantisch voor löl te staan?".

En dat ding is nog steeds net zo waardeloos als voorheen en ik zet hem nog steeds alleen op de nieuwste wereld waar ik nog ruimte over heb en een hoop gebouwen die ik tzt nog naar de antiquair wil doen zodra ik vervanging heb die beter is.
Zonder aanvallende bonus is vrijwel elk gebouw zinloos.
 

blafke

Actief lid
"Op level 9 zullen spelers nu 8 forgepunten kunnen ophalen (ipv 7).

Op level 10 haal je nu 11 forgepunten op (ipv 10) en de verdedigingsbonus voor verdedigende legers is verbeterd.

Laat ons weten wat je vindt in het discussietopic."



Wat ik vind : de wiki ook nog aanpassen misschien ?
 
Voor startende spelers op Forge of Empires is dit echt geweldig en gewenst. Het gebouw geeft elke dag munten en indien gemotiveerd ook nog eens voorraden en forgepunten die je vervolgens in grote gebouwen kan steken. Voor spelers die al langer spelen en al ver in de toekomst spelen is dit evenement minder prettig omdat men er niet veel baat bij heeft, kortweg omdat het gebouw toch de nodige ruimte bezet en de bonus het niet waard is voor hun.
 
Bovenaan