Discussietopic Ruimtetijdperk: Venus

Felair

Actief lid
Grafisch ziet het er echt geweldig uit, vooral het grootste gebouw en de kolonie. Ook de nieuwe units zien er tof uit en zover ik van beta heb kunnen zien zitten er iig 2 goede tussen qua stats.

De grafisch designers krijgen deze ronde dus alle credits, maar verder.. is het nogal een kopie van de voorgaande 2 ruimtetijdperken met weer een kolonie en weer een nieuw speciaal goedje en dat is erg jammer want vernieuwend is het niet meer en ik vraag me dan af ook hoe het volgende ruimtetijdperk gaat zijn hopelijk niet meer van dit maar weer iets echt vernieuwends in plaats van copy paste.

Ook het nieuwe grootse gebouw is qua bonus zoals het er nu uitziet niet geweldig, als je heel de GE uitspeelt is een reliekentempel beter qua opbrengst en dat is toch wel erg jammer. Ook qua hoe het gebouw werkt is eigenlijk gewoon een kopie van de RT met een kleine twist.
Ga het wel neerzetten uiteindelijk want vind het er echt tof uitzien maar heeft geen haast want het kost ook 900 van elk venus goedje en is natuurlijk wederom een stuk duurder dan het ruimtevrachtschip qua forgepunten zoals met elk tijdperk de kosten van alles omhoog gaat uiteraard. Goedjes verzamelen voor de technologie heeft prioriteit voor mij en daarna zien we het wel.

Ondanks de kritiekpunten heb ik er wel zin in om eindelijk vanaf begin af aan mee te gaan in een nieuw TP omdat ik tot nu toe vooral een inhaalrace heb gespeeld :) Maar hopelijk gebruiken ze komend jaar tot aan het volgende TP om er weer echt iets bijzonders van te maken.
 

Felair

Actief lid
De evenement gebouwen kunnen we toch gewoon met de renovatiekit updaten voor de goederen ?

Ja dat kan zoals altijd, is niets aan veranderd.

Voor de nieuwe GG moet je dan ook de nederzetting spelen of krijg je de scherven ook in je eigen stad ?

Nee komen alleen in de nederzetting, maar spelen hoeft dus niet je kan gewoon een nederzetting starten en dan regelmatig checken voor scherven en er verder helemaal niets mee doen.
 

Willem the killer

Actief lid
Dank je dacht ik al maar toch even checken ik lees op dit moment van die rare dingen op chat over inno van geen bk's met GS en veranderen van de herhaalmisssies
 

Arsenal

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Dit hoort bij het andere discussietopic, maar is een tijd geleden aangekondigd dat er aanpassingen zijn gedaan aan de herhaalmissies. Bij een extra "ophelderings aankondiging" is daarbij nog eens vermeld dat er een limiet opgezet is.

Betreft de GS, is ons niets over bekend.
 
Dat nieuwe GG is echt helemaal niks, zie er 0 voordeel van het te plaasten. Rijtje Gaiastandbeeld, virgo and orakel van Delphi.
Nergens voor nodig die GG's
 

DarthRonin

Actief lid
Als je een beter voorstel hebt hoor ik het graag :)

Als ik hem in google translate gooi krijg ik "machtsdraak".
Misschien "Laserdraak" dan om toch een beetje tegemoet te komen aan die laser die je op het plaatje ziet.
Of "machtige draak"?

Ik roep maar wat dingen zonder echt na te denken of het ook goed klinkt :D
 
'Observer drone' zou ik ook geen 'waarnemingsdrone' noemen...
Ik zou persoonlijk 'observe' in deze context vertalen naar observeren en niet naar waarnemen... je neemt misschien waar als je gaat observeren, maar dit hoeft natuurlijk niet het geval te zijn...
'observatiedrone' of 'spionagedrone' lijken mij betere vertalingen..
 
Bovenaan