Discussietopic Ruimtetijdperk: Venus

Felair

Actief lid
Over het niet kunnen vinden van de scherven lees ik niks terug. Wel dat er een foutmelding komt als je op een scherf klikt.

Ter notificatie:

Er is een wijziging aan de Normale-scherf doorgevoerd:
Je maakt nu kans op 10 eenheden als beloning.

Deze aanpassing is een goede start!
Nu die munten/voorraden/blauwdrukken/medailles/muntenverzameling/voorradenverzameling/Massazelfhulpkit er nog uit en het gebouw word wat meer venus waardig gezien wat het kost en opbrengt in vergelijking met de reliekentempel.
Sowieso wie bedacht heeft dat een zeldzame scherf medailles en blauwdrukken moet bevatten.. en dat daarna daar iemand nog ok laten we dit doen heeft gezegd en het live is gegaan.. echt ongelofelijk.
 

nietje52

Actief lid
Wat is dat eiland mooi zeg!
Al zou hij helemaal nix doen zou ik hem nog willen zetten :)
Tevredenheid had wel passend geweest gewoon vanwege zijn betoverende uiterlijk.
 

jovayana

Actief lid
Ze hebben het weer mooi opgelost met de incidenten , niet bestaande zijn er nog altijd maar je krijgt niet meer de vervelende pop-up met de melding "niet meer beschikbaar" ze verdwijnen gewoon als je er op klikt zonder boe of bah hahaha
 

nietje52

Actief lid
Ze hebben het weer mooi opgelost met de incidenten , niet bestaande zijn er nog altijd maar je krijgt niet meer de vervelende pop-up met de melding "niet meer beschikbaar" ze verdwijnen gewoon als je er op klikt zonder boe of bah hahaha

Dat gebeurt mij ook steeds vaker inderdaad.
Wordt nog aan gewerkt?
 
Bovenaan