Discussietopic Ruimtetijdperk: Titan

Markus

Actief lid
ik liep ook tegen een probleem aan. ik wilde mijn glijdergieterij (militair gebouw jupiter-maan) verwijderen en een permafrost basis plaatsen, echter hij klaagde over een eenheid die in mijn pvp toren verdedigingseenheid zat. deze was NIET te vinden echter (NB ik zat op pc op dat moment). toen ik op mobiel ging kijken stond die eenheid er wel bij, en kon ik die eenheid uit mijn pvp toren verdediging halen en het bewuste gebouw was daarna wel te verwijderen.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Ik zit in het nieuwe tijdperk, maar kan niet innen. Krijg een interne foutmelding en een refresh.
Dat is waarschijnlijk hetzelfde probleem als https://forum.nl.forgeofempires.com/index.php?threads/inning-met-5-dia-mislukt.23226/
geen wegen meer nodig in de kolonie?
Klopt.
en wanneer begint titan dan ik zie nog niks
Het is al even bezig :) Je zal echter wel al tegen het einde van het spel aan moeten zitten om mee te kunnen doen.
 

SonnyWeg

Actief lid
Klopt het dat de continentenkaart niet versneld kan worden met 50 dia? Ik zie namelijk nergens de knop daarvoor.
 

Xirri

Lid
Nou zit ik pas ik Venus, maar die goederen die je nodig gaat hebben om die nieuwe grote gebouwen te levelen
wordt straks wel een probleem als er niks wordt gedaan aan de belabberde manier waarop je kan handelen.
Ik heb nu zeewier nodig en het staat gewoon niet op de markt.
Aanbieding plaatsen ben je ook blij als het gepakt wordt voor het verloopt.
Als dat in Titan zo blijft zie ik mezelf niet verder dan level 10 komen met die gebouwen.
 

micbas

Lid
Nou zit ik pas ik Venus, maar die goederen die je nodig gaat hebben om die nieuwe grote gebouwen te levelen
wordt straks wel een probleem als er niks wordt gedaan aan de belabberde manier waarop je kan handelen.
Ik heb nu zeewier nodig en het staat gewoon niet op de markt.
Aanbieding plaatsen ben je ook blij als het gepakt wordt voor het verloopt.
Als dat in Titan zo blijft zie ik mezelf niet verder dan level 10 komen met die gebouwen.
Zorgen dat je in een goede Gilde zit. Bij ons zijn je goederen zo gepakt. En verder zijn er ook zat middelen om er zelf aan te komen door bijvoorbeeld meer gebruik te maken van de herhaalmissies of de GE en GS spelen.
 
na een paar meprondes in GSP vandaag is de volgende conclusie wel te trekken: Met de komst van de euro verdween het wisselen, met de komst van Spage Age Titan heeft Inno het wisselen weer geheel teruggebracht.
 
Na elk gevecht kan ik 2 tot 6 units wisselen omdat ze anders het volgende gevecht niet overleven ipv doormeppen als vanouds. Dus ik zit meer te wisselen dan een kind van 6 tot 8 jaar (en om die vast uit te leggen: dan begint het wisselen van melkgebit). Het zal heus bewust gedaan zijn dat er niet meer een unit is zoals in de andere space ages waarmee je in principe alle gevechten kunt doen. Als dan feitelijk alles weer copy paste tijdperk is met een nieuwe kleurtje (en een paar leuke GGs), waarom dat positieve aan de space ages nu veranderen? Het is voor iedereen in Titan natuurlijk hetzelfde, maar het verhoogt de feestvreugde niet.
 
Laatst bewerkt:
Heeft denk ik vooral met je power te maken. Ik speel tot uitputting 105 nog gewoon met 2 harpoengrenadiers en 6 schurken tegen Titan-eenheden en wissel tot uitputting 90 echt pas om de 6 gevechten 2 a 3 units hoor. Bij uitputting 100 en hoger moet ik welk bijna elk geval wisselen.
 
Jupiter wordt het nieuwe TK..

Hier ook drama. heb bonus 2644/1807 en moet erg veel wisselen. Gredaniers tegen Titan is niet handig omdat dan AO niet werkt. Inno doet er alles aan om de snelheid eruit te halen. Erg jammer en demotiverend.
 
Ik doe het tot uitputting 105 prima met de grenadiers en schurken. No problemo. Maar ook ontdekt dat die vliegende eenheden uit Jupiter Maan het zo mogelijk nog beter doen tegen Titan eenheden. Gewoon 8 van die vliegdingen. Werkt top.
 
Bovenaan