Bevestigd Inning met 5 dia mislukt

Taxie

Lid
Ik kon vandaag de inning van mijn stad met 5 dia niet uitvoeren. Er kwam de melding Interne fout en het spel moest opnieuw laden. Zowel op pc (windows) als telefoon (android) zelfde resultaat. Als ik gedeelte van stad eerst handmatig in, kon in daarna de rest wel innen. Totale inning zou iets van 1350 fp zijn. De gedeeltelijke inning kreeg ik iets van 1010 fp in balk staan)
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Had je een hele hoge muntenproductie toevallig? Momenteel komt deze melding wanneer je meer dan 4,2G munten produceert en alles tegelijk probeert op te halen.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Tijd dat er dan een gezocht word ;)
We weten de oplossing, maar op dit moment is het niet haalbaar om dat te implementeren. Volgend jaar beoordelen we dat opnieuw, in de tussentijd zou ik adviseren om geen enorm hoge muntenbonussen te gebruiken.
 

Taxie

Lid
ja ik had munten bonussen gebruikt. dus 273 van die drankjes. dus ja kwam wel over de 4,2G per inning
 

Taxie

Lid
We weten de oplossing, maar op dit moment is het niet haalbaar om dat te implementeren. Volgend jaar beoordelen we dat opnieuw, in de tussentijd zou ik adviseren om geen enorm hoge muntenbonussen te gebruiken.
euh ik heb nog 275 van die drankjes nu en komen 18 per dag er minimaal bij.. maar ok moet beperken tot max 30 per dag. Dat is dan lekker.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Ben ik wel benieuwd waarom het niet haalbaar is.
Momenteel is de maximale mutatie van een grondstof een 32 bit getal, wat overeenkomt met ongeveer 4,2G. Dit verhogen naar 64 bit zal te veel schijfruimte vereisen en is nu dus helaas niet te doen. Misschien vinden we er nog een andere oplossing voor, maar voor nu zal het waarschijnlijk dit jaar niet worden verholpen.
 

Tigertjheu

Actief lid
Momenteel is de maximale mutatie van een grondstof een 32 bit getal, wat overeenkomt met ongeveer 4,2G. Dit verhogen naar 64 bit zal te veel schijfruimte vereisen en is nu dus helaas niet te doen. Misschien vinden we er nog een andere oplossing voor, maar voor nu zal het waarschijnlijk dit jaar niet worden verholpen.
Of kijken naar een andere mogelijkheid om dit te verhelpen zonder meer bits toe te laten. Stel je int 6.275.000.000, dan krijg je 275.000.000 bij je munten opgeteld en 6 maal 1G munten in je opslag. (die je per 4 dan bij je munten erna kunt plaatsen)
Je hebt dan in ieder geval geint. En het is niet nodig om alles handmatig te innen.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Iets minder muntenbonussen activeren en dan kan je het wel normaal gebruiken.
 

Tigertjheu

Actief lid
Zo voorkom je het, maar hoe zit het eigelijk dat als je Forge-plus koopt en door een bug heb je niet volledig toegang tot alle voordelen waarvoor je hebt betaald?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het is een vrij zinloze discussie dit.

Er gaat iets mis in een bepaald geval, we zijn ervan op de hoogte, er is geen zicht op een korte termijn oplossing, en het maakt hiervoor niet uit of je Forge Plus gebruikt of niet. Dat zal je moeten accepteren en er zo goed mogelijk mee omgaan door niet al te veel bonussen tegelijk te gebruiken.
 

Taxie

Lid
Klopt het dat de oplossing word dat de muntenbonussen niet meer opgeteld kunnen worden straks? want dan zijn al de 100% muntenbonusjes die ik uit gebouwen krijg dus straks compleet waardeloos
 
Bovenaan