Discussietopic: Pvp Arena

DarthRonin

Actief lid
Ik maak me niet boos om specifiek die 3 dagen.

Serieus?
Je eerdere reacties deden anders vermoeden...
Je noemt het zelfs de reden dat je nu geen moeite meer gaat doen.....

We zijn nu weer al een paar dagen bezig , en kan nog begrijpen dat er gebruik wordt gemaakt van NPC's om de hoop te vullen

Heb vandaag alleen maar AI spelers gehad, de 2e keuze kijk ik geeneens omdat dit figuren uit mijn eigen tijdperk zijn en ik liever knok tegen een paar tijdperken hoger :D
Maar serieus, ik ben die AI's helemaal zat....GEEF ME PVP en niet PVE...
De lol was voor mij net dat je echte spelers aan kon vallen die er bewust voor kiezen om te knokken en niet buurtjes die gewoon lekker willen simmen.
 

DarthRonin

Actief lid
Al 2 dagen niet meer gespeeld nu, gewoon geen zin meer in met die AI spelers de hele tijd.
Zal straks nog eens gaan kijken of ik weer normale tegenstanders krijg ipv dat PvE gedoe de hele tijd.
 

DarthRonin

Actief lid
Laat maar, weer allemaal ai zooi.
Is het echt teveel gevraagd om er iets fatsoenlijks van te maken innogames?
Het is al pruts omdat die stadsverdediging zo waardeloos is, maar dan ook nog niet in staat zijn om echte spelers te pesten in een spel element wat je PVP noemt.....hoe krijg je het verzonnen....
Werkelijk waar, daar hebben de devs dan zoveel tijd in gestoken.....
 
Serieus?
Je eerdere reacties deden anders vermoeden...
Je noemt het zelfs de reden dat je nu geen moeite meer gaat doen.....

Klopt, omdat er net gedaan werd (reactie van admin of mod geloof ik) alsof dat allemaal wel weer uitvlakt. Dan reageer ik daar weer op.

Verder ben ik het roerend eens met jouw laatste opmerking hier. Het klooit maar wat aan voor maanden en noemt dat ontwikkelen. Krijg je dit.
 

Tigertjheu

Actief lid
Vernieuwen is een leuke optie, maar het helpt niet als er maar 1 word vernieuwd en de bovenste 2 hetzelfde blijven...
 
Ik heb in F al de hele week dezelfde tegenstander op 1, Vernieuwen doet geen donder.
Ticket aangemaakt, en mij wordt gezegd dat dit een nieuw onderdeel is en dat ik geduld moet hebben.
Laat ik dat nu net niet hebben.
En waarom is dit niet genoeg getest in beta?
Ik kan die nummer 1 niet verslaan en moet nu dus alles tegen P2 doen.
Niet goed over nagedacht wat mij betreft.
 
pvp arena is een dikke flop,de speler met de meetste dias en medailles wint altijd,het zou eerlijker geweest zijn als je uw tegenstanders zelf kon kiezen,bv die in de top 20 staan en daar punten kon van afpakken,nu is het mijn aandacht niet waard en de prijze die je krijgt tegenover dat je dan investeerd is een lachertje,hopelijk zijn de spelers snel hun medailles kwijt en word het wat eerlijker
 

DarthRonin

Actief lid
Ik heb in F al de hele week dezelfde tegenstander op 1, Vernieuwen doet geen donder.

Lijkt erop dat F gewoon een probleem is.
Heb vandaag na een week weer wat gedaan op E en daar krijg ik tenminste nog regelmatig echte spelers ipv alleen maar nepspelers.
Op F blijft het om te janken....en net dat is mijn actieve wereld.... :rolleyes:
 

jovayana

Actief lid
Ik heb in F al de hele week dezelfde tegenstander op 1, Vernieuwen doet geen donder.
Ticket aangemaakt, en mij wordt gezegd dat dit een nieuw onderdeel is en dat ik geduld moet hebben.
Laat ik dat nu net niet hebben.
En waarom is dit niet genoeg getest in beta?
Ik kan die nummer 1 niet verslaan en moet nu dus alles tegen P2 doen.
Niet goed over nagedacht wat mij betreft.

Oh maar wij hebben het wel genoeg getest op de beta hoor, na de eerste keer waar het nog zoveel slechter was dan nu hebben ze het weer weg gehaald.
Na maanden "verbeteren" (lees een beetje verfraaien met rangschikkingen er bij) kwam het terug op de beta en ondanks de blijvende negatieve kritiek hebben ze toch besloten om het door onze strot te duwen. Maar tegen de positieve externe meningen konden de betatesters niet op ( lees het spenderen van diamanten door spelers)
 
De tegenstanders zullen zoveel mogelijk echte spelers zijn van de wereld, maar het kan voorkomen dat er ook NPC tegenstanders zijn. Daarnaast heb je 3 verschillende moeilijkheid types.
Dit is een heel grappige reactie, die helaas geen hout snijdt, ik krijg echt constant niet bestaande AI spelers, amper echte, en die ene echte heeft dan def staan van 4 tp's hoger dan ik en kan ik niet verslaan.
Dit is echt slecht.
 

blafke

Actief lid
Mag ik uit curieuzeteit eens vragen : hoe weet je dat je met een nepspeler te maken hebt ? Ik kom redelijk veel spelers tegen die ik in de buurt ook al eens tegengekomen ben, die dus echt bestaan minstens kwa spelersnaam. Kan dat ook een nepspeler zijn waar ze de identiteit van "geleend" hebben en er een nepleger achter gezet hebben ?
 

blafke

Actief lid
Dit is een heel grappige reactie, die helaas geen hout snijdt, ik krijg echt constant niet bestaande AI spelers, amper echte, en die ene echte heeft dan def staan van 4 tp's hoger dan ik en kan ik niet verslaan.
Dit is echt slecht.
Zoals een vroegere projectleider van mij eens zei : " "zoveel mogelijk" kan nog altijd belachelijk weinig zijn".
 

Felair

Actief lid
Mag ik uit curieuzeteit eens vragen : hoe weet je dat je met een nepspeler te maken hebt ? Ik kom redelijk veel spelers tegen die ik in de buurt ook al eens tegengekomen ben, die dus echt bestaan minstens kwa spelersnaam. Kan dat ook een nepspeler zijn waar ze de identiteit van "geleend" hebben en er een nepleger achter gezet hebben ?
Je kan in het scherm van de pvp arena op de portretten klikken, komt er dan een menu omhoog zoals dit, dan is het een echte speler:
Die bovenste kan je op klikken wat je wil maar dan krijg geen menu met opties dus dat is een "neppe" of wel een bot.
Is trouwens een print screen van de pc op de app krijg je een vergelijkbaar menu.
1623168925939.png


Overigens is zover nog steeds niets aan de situatie veranderd bij mij, de "moeilijkste" blijven enkel niet bestaande spelers en de percentages klopt nog steeds geen fluit van of het moet zijn dat er iets of wat rekening gehouden word met welk leger iemand opgesteld heeft?

Zou natuurlijk zo kunnen zijn dat die geen venus eenheden in hun verdediging hebben staan en dat ze daarom nooit op p1 komen maar dan zou niemand dat hebben dat lijkt me ook niet logisch.. blijft een vaag gebeuren allemaal zonde van ontwikkeltijd maar de pvp toren zelf bovenin de stad zo ziet er wel tof uit dus in ieder geval heeft de grafisch designer wel eer van zijn werk maar verder.. wat een slecht ontwikkeld spelonderdeel zeg man man.
 
Je kan in het scherm van de pvp arena op de portretten klikken, komt er dan een menu omhoog zoals dit, dan is het een echte speler:
Die bovenste kan je op klikken wat je wil maar dan krijg geen menu met opties dus dat is een "neppe" of wel een bot.
Is trouwens een print screen van de pc op de app krijg je een vergelijkbaar menu.
Bekijk bijlage 2894

Overigens is zover nog steeds niets aan de situatie veranderd bij mij, de "moeilijkste" blijven enkel niet bestaande spelers en de percentages klopt nog steeds geen fluit van of het moet zijn dat er iets of wat rekening gehouden word met welk leger iemand opgesteld heeft?

Zou natuurlijk zo kunnen zijn dat die geen venus eenheden in hun verdediging hebben staan en dat ze daarom nooit op p1 komen maar dan zou niemand dat hebben dat lijkt me ook niet logisch.. blijft een vaag gebeuren allemaal zonde van ontwikkeltijd maar de pvp toren zelf bovenin de stad zo ziet er wel tof uit dus in ieder geval heeft de grafisch designer wel eer van zijn werk maar verder.. wat een slecht ontwikkeld spelonderdeel zeg man man.

ik zie dat je 400+ punten krijgt voor het verslaan van p1. Boven de 400 ben ik nog steeds niet tegengekomen.....
 
het is en blijft een flop,had hier veel van verwacht,knokken tegen echte spelers en daar punten van afsnoepen en zo de ranking beinvloeden,nu is het vooral knokken tegen bots en de rest van de ranking word beinvloed door meds en dias en niets te maken met de aanval en def van de spelers,waardeloos
 
Meeste wat ik gezien heb is 480 punten. Meestal rond 400-430 voor de "moeilijkste"..
Bij mij is de hoogste meestal rond de 500.
480-530 ofzo

Hahaha, leuk man! Dus na alles wat er al verkeerd gaat, is de puntentelling ook nog totaal random. Ik kom serieus niet 1 keer boven de 400 uit.
Dit is by far het slechtste onderdeel en er is ook nog eens het langste over "nagedacht".

Om meneer T Maassen te quoten: Ik vind het niet zo erg dat er lang over nagedacht wordt, maar dat het dan dit geworden is!
 

DarthRonin

Actief lid
Die nepspelers zijn ook zo oneerlijk voor de ranking.
Ik versla een nepspeler en krijg 500 punten, maar die nepspeler verliest dus niks.
Vervolgens wordt ik verslagen door iemand uit mijn tijdperk waardoor ik een 150 punten verlies en die persoon wellicht 300 punten erbij krijgt.
Die persoon die dus een tijdperkgenoot verslaat schiet er dus voor de ranking net zoveel mee op als ik met de zwaarste tegenstander.

Roep maar als ik het niet goed zie, maar zo lijkt het me te gaan als ik naar mijn log kijk en zie wie me verslagen heeft en hoeveel me dat kost.
 
Bovenaan