Discussietopic: Pvp Arena

DarthRonin

Actief lid
Zolang de stadsverdediging geen bal voor stelt lijkt het me een zinloze toevoeging.
Dikke kans dat ik door alle "moeilijke" tegenstanders knal zonder veel te verliezen omdat de stadsverdediging een lachertje is.
Ook een dikke kans trouwens dat iedereen door mijn verdediging heen racet, gebeurt nu ook al met vrijwel iedereen die de moeite neemt me aan te vallen :D
 

jovayana

Actief lid
Jullie zijn verheugd , nu de spelers nog want na een weekje testen op de beta is ondanks de vele verbeteringen de conclusie dat het nog altijd een flop is en absoluut geen meerwaarde in het spel brengt , integendeel , na expeditie , GS, nederzettingen , GvG , evenementen, dagelijkse opdrachten is deze flop er net een tikkeltje teveel aan.
 
Meest genegeerde onderdeel op de beta server als 0,05 procent het speelt is het veel maar je kan het gewoon negeren geen enkele verplichting om er aan mee te doen en dan tel je ook niet mee op de Arena.
 

Felair

Actief lid
Nou inmiddels is het er dan, voegt zover vrij weinig toe voor mij als einde TP speler met een redelijke bonus van 1437/821 op aanvallende eenheden.

De moeilijke tegenstanders zijn in mijn geval zover alleen maar bots. Schijnbaar word moeilijkheid ingedeeld op de hoeveel aanval die je verdedigende leger heeft en dat is bij iedere speler die een beetje nadenkt gewoon weinig dus verwacht ook niet dat ooit een echte speler te zien bovenaan eerlijk gezegd.
Mogelijk is dat bij mensen die niet einde TP zitten anders want die komen natuurlijk ook mensen/bots van een TP hoger tegen dus dat is wellicht uitdagender maar die uitdaging heb je dus niet als je zelf al aan het einde van de tijdperken zit.

Normale en makkelijke tegenstanders laat ik persoonlijk dus compleet links liggen, zou niet weten waarom ik die zou willen aanvallen want die geven minder punten. Tot dusver nog geen gevechten verloren met 8x laserschepen op automatisch tegen de moeilijke zover een keer wel 6 dooien alleen vergeten te kijken waardoor dat kwam :eek: vermoed hoog % en vervelende unit combo voor de rest soms 1 of 2 dooien maar niet echt moeilijk te noemen.

Aantal persoonlijke beloningen gehad, wel ok en de kisten als je klassement omhoog gaat zijn een leuke extra en ook de beloning aan het eind van de rit op maandag en maandelijks zien er ook wel goed uit ten opzichte van de tijdperk pvp torens maar dat is ook niet moeilijk.

Medaille kosten om een extra beurt te kopen lopen net zo hard op als in de GE dus dat word al heel snel minder gezellig xD Vermoed dat deze kost wekelijks reset met het uitdelen van de beloningen op maandag maar kan dat nergens vinden maar dat lijkt mij logisch.

Echt een uitdaging is het niet, gewoon weer een extra ding om voor in te loggen met redelijke beloning denk ik maar als je dit speldeel overslaat mis je ook niet veel.
 
Mogelijk is dat bij mensen die niet einde TP zitten anders want die komen natuurlijk ook mensen/bots van een TP hoger tegen dus dat is wellicht uitdagender maar die uitdaging heb je dus niet als je zelf al aan het einde van de tijdperken zit.
Dat is zeker het geval, want ik heb soms tegenstanders van 3 TP's hoger met 100% boost voor verdedigende eenheden. Dat is toch wel erg lastig om te verslaan. Als je in de ranglijst kijkt zie je in de top ook alleen maar venus spelers en een enkeling uit RTA.
 

DarthRonin

Actief lid
Mogelijk is dat bij mensen die niet einde TP zitten anders want die komen natuurlijk ook mensen/bots van een TP hoger tegen dus dat is wellicht uitdagender

Niet echt nee, tot nu toe alleen maar de zwaarste tegenstanders gekozen en ik heb zelfs amper soldaatjes verloren.

Echt een uitdaging is het niet, gewoon weer een extra ding om voor in te loggen met redelijke beloning denk ik maar als je dit speldeel overslaat mis je ook niet veel.

Een uitdaging is het bepaald niet, hoogstens een optie die weer wat extra tijd kost.
De beloningen die ik tot nu toe zie zijn volgens mij amper de moeite waard aangezien ze redelijk nietszeggend zijn of zoveel inzet vragen dat ze alsnog de moeite gewoon niet waard zijn.

Als je in de ranglijst kijkt zie je in de top ook alleen maar venus spelers en een enkeling uit RTA.

Ik gok dat dit meer komt omdat dit de fanatieke spelers zijn die er veel tijd in steken en dus als eerste aan de gang gingen en al flink wat beurten bij hebben gekocht in het begin.
Medailles genoeg die lui, dus denk dat ze blij waren dat ze er eindelijk wat kwijt konden :D

Ik had persoonlijk ook wel wat hoger gestaan als ik het na een gevecht of 10 niet beu was :cool:


Denk dat het vooral handig is om HC beurten op te maken op dagen dat er geen GE/GSP is of wat event opdrachten te doen als GSP al aan maximale vermoeidheid zit of je ingesloten zit met slotjes.
Ik ga er verder niet veel tijd in steken, hoogstens incidenteel als ik een kwartiertje in een dolle bui ben :rolleyes:
 

PrivateHead

Actief lid
Ja maar zoals ik het lees doen de punten van die gevechten niet mee aan de persoonlijke ranking, dan ga ik daar zeker geen legers aan opofferen.
Dat is dus niet waar, je krijgt voor elk gevecht punten zoals je die ook krijgt bij alle andere gevechten :)
Verder is het hooguit handig/nuttig om je HC bonus te kunnen verwerken op black-monday, maar daar gebruik ik meestal gewoon de buren voor.
 
Bovenaan